Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Hva syns du om Screamboardet?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Din mening om Screamboardet

1 - total slakt
13
11%
2
10
9%
3
19
17%
4
32
28%
5
28
25%
6 - livet mitt er Screamboardet
12
11%
 
Total votes: 114
User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

Mista noe respekt idag da. Ikke bare ble avataren m,in fjerna (be meg fjerne den, så kommer den og ingen lignende tilbake),.... men funksjonen på profilen for å legge inn avatar er også fjernet


Æsel
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 01 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Æsel »

Antarath_MATS wrote:Mista noe respekt idag da. Ikke bare ble avataren m,in fjerna (be meg fjerne den, så kommer den og ingen lignende tilbake),.... men funksjonen på profilen for å legge inn avatar er også fjernet

Så var den pinadø ikke noe til fryd til øyet heller.

User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

Esel wrote:
Antarath_MATS wrote:Mista noe respekt idag da. Ikke bare ble avataren m,in fjerna (be meg fjerne den, så kommer den og ingen lignende tilbake),.... men funksjonen på profilen for å legge inn avatar er også fjernet

Så var den pinadø ikke noe til fryd til øyet heller.

Men så var det pinadø bare å åpne kjeften å si ifra. Ble ikke kommentert en eneste gang så JEG fikk med meg. Helst litt mere proff med en pm fra ansvarlige.
Men dere har vunnet, avataren og avatarfunksjonen er slettet, så kjøl ned stålet


kariapneseth
Belieber
Belieber
Posts: 18
Joined: 12 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by kariapneseth »

....
Bobby Briggs: Mr. Horne, I have a great admiration for you.
Ben Horne: Admiration is for poets and dairy cows, Bobby.

User avatar

HeimBrent
Belieber
Belieber
Posts: 63
Joined: 31 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by HeimBrent »

PanzerMargot wrote:Jeg hater screamforumet fordi jeg må bruke firefox for å lese screamforumet, og det er jeg dritlei av! FIX DET FOR f**n!!!!!!!!!!!!!!!

Her i gården funker det med både Explorer og Opera.

User avatar

Voidhanger
Poser
Poser
Posts: 273
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Voidhanger »

Hvorfor vanker du her?
Har spurt meg selv i det siste om hvorfor jeg bruker så mye tid på å lese og skrive på dette boardet. For et par år siden var det ofte gode og interessante diskusjoner om musikk som interesserte meg, men nå er det for det meste uinteressante tråder som "[Poll] Hvilken Immortal skive er best?", eller "Hva er din favorittskive?". Det bryr meg minimalt hva f.eks. Innipunn mener om Immortal. De gangene det omtales tema som interesserer meg er det oftest tema som har vært diskutert til det kjedsommelige tidligere, eller diskusjoner om band der jeg kan bidra med informasjon, men får selv lite ut av å diskutere det. Så hvorfor vanker jeg her? Det dukker opp en del saker på Buy & Sell-forumet som interesserer meg, og jeg har plukket opp mange godbiter der. Jeg har også flere bekjente (mange har jeg faktisk truffet gjennom boardet) som vanker her, og det gir jo litt sosial tilfredsstillelse. Ellers postes det av og til hysterisk morsommme tråder på fotoforumet.

Er du her for musikkens del eller har du fått et tips av en kamerat om at her skjer det ting?
Først og fremst musikkens del.

Er designen bra?
Jeg er fornøyd med designet.

Synes du moderatorene har en fin linje?
At moderatorene sletter ubrukelige svadatråder synes jeg bare er positivt, og ellers synes jeg de gjør en god jobb.

Blir det mye svada?
Ja, definitivt.

Er forumet brukervennlig?
Absolutt. Mange forum på nettet bruker PhPBB, og har man vært aktiv på forum tidligere, burde ikke brukergrensesnittet være ukjent.

Er kategoriene oppdelt sånn som du vil ha det?
Greit nok. Men savner en kategori for musikk som ikke er metal.

Er Screamforumet ditt nettverk til lykke?
Neppe.

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

babymetal wrote:Synes du moderatorene har en fin linje?
Blir litt med meg når de sletter poster om Idol (hvorfor skulle dette være mindre interessant enn f.eks. "hvilke medisiner går du på?") og baksnakker meg på moderatorforumet, men ellers så syns jeg det er greit. Jeg begynner forøvrig å få KFD over på mitt lag nå, så da er det vel ikke lenge til jeg sitter som admin og styrer hele skipet. Da blir det liv og røre, tenkjer eg.

At folk forteller om medisinene sine er muligens å gå litt langt i selvutlevering, men sett fra et leserperspektiv, så er det tross alt mer interessant enn å få idol-diskusjoner tredd nedover hodet.
Utgangspunktet er at Idol og slikt drit pepres mot oss fra alle kanter, bare for at noen drittsekker skal tjene store penger og at klyser skal bli populære.
Hvis Scream har noe samfunnsansvar, så kan det delvis gå ut på å boykotte hjernedøde pop-konkurranser.

Your legs I will chop
if you listen to pop.

Gehennah
Image

User avatar

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Begynner å bli lei av folk som "diskuterer" med å hive inn ett ord(konge,møkk,drittband osv),burde være ett minstekrav at man er noenlunde saklig og at man utgreier litt mer hva man mener og hvorfor.
Blir ingen diskusjon av sånt(bortsett fra evt videre drittkasting fordi andre blir f******a).Dette gjelder da spes i musikktemaer,jeg gidder ikke starte tråder da disse ofte drukner i p**s fra folk som må spy ut sine negative kommentarer så usaklig som overhodet mulig.
KFD sletter tråder med dårlig innledningsinnlegg samt bare smileys,kan godt bare fjerne innlegg der folk ikke gidder argumentere for sine meninger for min del.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

babymetal wrote:Jeg begynner forøvrig å få KFD over på mitt lag nå, så da er det vel ikke lenge til jeg sitter som admin og styrer hele skipet. Da blir det liv og røre, tenkjer eg.
Morsomt at du tror at det er moderator som plukker ut admin, og ikke omvendt.

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

Runar wrote:
babymetal wrote:Jeg begynner forøvrig å få KFD over på mitt lag nå, så da er det vel ikke lenge til jeg sitter som admin og styrer hele skipet. Da blir det liv og røre, tenkjer eg.
Morsomt at du tror at det er moderator som plukker ut admin, og ikke omvendt.
Hysj, prøver å få henne til Oslo
Image

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Å lese om medisinbruk og å få tredd nedover hodet Idol-diskusjoner. Rart hvordan teknikken og innfallsvinkelens forsvarlighet påvirkes av moderatorens egne preferanser.

User avatar

Mr. Wildside
Belieber
Belieber
Posts: 96
Joined: 04 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mr. Wildside »

Stian wrote:Å lese om medisinbruk og å få tredd nedover hodet Idol-diskusjoner. Rart hvordan teknikken og innfallsvinkelens forsvarlighet påvirkes av moderatorens egne preferanser.

Det er vel det som er essensen her, moderatorenes egne preferanser.
Thou Shall Suffer In Eternal Fire,
Forever Burn In The Depths Of Hell.
We Are Forever Chosen,
All The Demons In The Wishing Well.


Metalion
Infant
Infant
Posts: 2
Joined: 18 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Metalion »

Hvis vi ikke liker forumet kan vi jo gjøre noe annet, er ingen tvang til å henge her...

User avatar

yngve
Poser
Poser
Posts: 252
Joined: 26 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:
Norway

Post by yngve »

Metalion wrote:Hvis vi ikke liker forumet kan vi jo gjøre noe annet, er ingen tvang til å henge her...

Jepp, skal ut og jobbe i hagen gitt, holder en knapp på det akkurat nå - er jo bare som Metallion sier, å gjøre noe annet...
SE OPP!!! ikke ned...

Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang

User avatar

Salsten
Belieber
Belieber
Posts: 18
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Salsten »

Vanskelig å gi en karakter, men det ligger stort sett mellom 4 og 5. Fett sted å holde seg oppdatert og sjekke ut band for en gjerrigknark som ikke gidder å kjøpe blader.
MAY YOU LANGUISH IN LIMBO FOREVER!

User avatar

Wesker
Belieber
Belieber
Posts: 35
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Wesker »

nå vil ikke jeg virke som en grinete gubbe :) men angående dere som sier at det ikke er like interessant som før å komme hit for det er ikke like mange intersante tråder osv. spørsmålet er jo da hva slags tråder dere vil ha mer av og hvorfor dere ikke mekker noen slike selv? og derfra kan vi kanskje få enda mer intressante diskusjoner. kanskje forumet kan bli enda mer variert enn det er i dag også.
:)

User avatar

Wesker
Belieber
Belieber
Posts: 35
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Wesker »

Kill.f**k.Die. wrote:
babymetal wrote:Synes du moderatorene har en fin linje?
Blir litt med meg når de sletter poster om Idol (hvorfor skulle dette være mindre interessant enn f.eks. "hvilke medisiner går du på?") og baksnakker meg på moderatorforumet, men ellers så syns jeg det er greit. Jeg begynner forøvrig å få KFD over på mitt lag nå, så da er det vel ikke lenge til jeg sitter som admin og styrer hele skipet. Da blir det liv og røre, tenkjer eg.

At folk forteller om medisinene sine er muligens å gå litt langt i selvutlevering, men sett fra et leserperspektiv, så er det tross alt mer interessant enn å få idol-diskusjoner tredd nedover hodet.
Utgangspunktet er at Idol og slikt drit pepres mot oss fra alle kanter, bare for at noen drittsekker skal tjene store penger og at klyser skal bli populære.
Hvis Scream har noe samfunnsansvar, så kan det delvis gå ut på å boykotte hjernedøde pop-konkurranser.

Your legs I will chop
if you listen to pop.

Gehennah

jeg skal være enig i at vi får nok Idolmas i aviser og på tv og sånt tull. men jeg kan fortsatt ikke se at en tråd som omhandler idol skulle være et brudd på forumets regler. Hadde jeg vært moderator hadde jeg ikke slettet en idoltråd bare fordi jeg synes den er uinterssant.


Crenshaw
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Crenshaw »

OnkelOnd wrote:Begynner å bli lei av folk som "diskuterer" med å hive inn ett ord(konge,møkk,drittband osv),burde være ett minstekrav at man er noenlunde saklig og at man utgreier litt mer hva man mener og hvorfor.
Blir ingen diskusjon av sånt(bortsett fra evt videre drittkasting fordi andre blir f******a).Dette gjelder da spes i musikktemaer,jeg gidder ikke starte tråder da disse ofte drukner i p**s fra folk som må spy ut sine negative kommentarer så usaklig som overhodet mulig.
KFD sletter tråder med dårlig innledningsinnlegg samt bare smileys,kan godt bare fjerne innlegg der folk ikke gidder argumentere for sine meninger for min del.

Enig der. Synes forøvrig at KFD gjør en god jobb. Merkelig at noen gidder å gjøre jobben som moderator, får jo bare dritt slengt etter seg uansett.

User avatar

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Crenshaw wrote:
OnkelOnd wrote:Begynner å bli lei av folk som "diskuterer" med å hive inn ett ord(konge,møkk,drittband osv),burde være ett minstekrav at man er noenlunde saklig og at man utgreier litt mer hva man mener og hvorfor.
Blir ingen diskusjon av sånt(bortsett fra evt videre drittkasting fordi andre blir f******a).Dette gjelder da spes i musikktemaer,jeg gidder ikke starte tråder da disse ofte drukner i p**s fra folk som må spy ut sine negative kommentarer så usaklig som overhodet mulig.
KFD sletter tråder med dårlig innledningsinnlegg samt bare smileys,kan godt bare fjerne innlegg der folk ikke gidder argumentere for sine meninger for min del.

Enig der. Synes forøvrig at KFD gjør en god jobb. Merkelig at noen gidder å gjøre jobben som moderator, får jo bare dritt slengt etter seg uansett.
Syns jeg og,har vel ikke full oversikt som jeg nevnte tidligere hvilket vel gjør at noe slipper gjennom.Kan vel også være greit at Runar gir oss litt klarere retningslinjer med hva som er ok Off topic temaer,så slipper vi kanskje denne sytingen om hvorvidt Idol er mer svada enn hvilke medisiner folk tar(etterhvert)...
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

OnkelOnd wrote:
Crenshaw wrote:
OnkelOnd wrote:Begynner å bli lei av folk som "diskuterer" med å hive inn ett ord(konge,møkk,drittband osv),burde være ett minstekrav at man er noenlunde saklig og at man utgreier litt mer hva man mener og hvorfor.
Blir ingen diskusjon av sånt(bortsett fra evt videre drittkasting fordi andre blir f******a).Dette gjelder da spes i musikktemaer,jeg gidder ikke starte tråder da disse ofte drukner i p**s fra folk som må spy ut sine negative kommentarer så usaklig som overhodet mulig.
KFD sletter tråder med dårlig innledningsinnlegg samt bare smileys,kan godt bare fjerne innlegg der folk ikke gidder argumentere for sine meninger for min del.

Enig der. Synes forøvrig at KFD gjør en god jobb. Merkelig at noen gidder å gjøre jobben som moderator, får jo bare dritt slengt etter seg uansett.
Syns jeg og,har vel ikke full oversikt som jeg nevnte tidligere hvilket vel gjør at noe slipper gjennom.Kan vel også være greit at Runar gir oss litt klarere retningslinjer med hva som er ok Off topic temaer,så slipper vi kanskje denne sytingen om hvorvidt Idol er mer svada enn hvilke medisiner folk tar(etterhvert)...
Kommer oppdaterte regler snart.

Locked Previous topicNext topic