Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Hva syns du om Screamboardet?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Din mening om Screamboardet

1 - total slakt
13
11%
2
10
9%
3
19
17%
4
32
28%
5
28
25%
6 - livet mitt er Screamboardet
12
11%
 
Total votes: 114
User avatar

Topic author
herr_ost
Belieber
Belieber
Posts: 81
Joined: 03 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Hva syns du om Screamboardet?

Post by herr_ost »

Hva er din generelle mening om Screamboardet?

Hvorfor vanker du her? Er du her for musikkens del eller har du fÄtt et tips av en kamerat om at her skjer det ting? Er designen bra? Synes du moderatorene har en fin linje? Blir det mye svada? Er forumet brukervennlig? Er kategoriene oppdelt sÄnn som du vil ha det? Er Screamforumet ditt nettverk til lykke?

Her vil jeg og vi hĂžre innspill av konstruktiv og ĂŠrlig karakter.

User avatar

Welhaven
Poser
Poser
Posts: 457
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Welhaven »

Synes forumet teknisk sett funker veldig bra. Begynte Ä frykte litt den fornyinga som var for en mÄned tid siden, brukte 5-6 minutter bare Ä Äpne en trÄd.

Innholdsmessig var det bedre fÞr. Vet ikke hvorfor, men det hang litt flere faste folk inne her. NÄ er jeg her pga ren kjedsomhet...Men av og til dukker det opp interessante ting, og da er det fint Ä vÊre her. Lenge siden en skikkelig god krangletrÄd her, men ingenting slÄr vel Artic Serenades. Kan dette forresten ha noe med at det er blitt litt smÄnaziztiske, moderatortendenser her inne? Ikke vet jeg. NÄ for tiden er det gÞyest Ä diskutere musikk. Kan bli for mye like poller, litt for mange kopier. Vel, jeg kommer sikkert til Ä henge her lenge. Om fem Är kommer jeg sikkert til Ä ha, eh vel, like mange postcounts som nÄ.

Terningkast: 3/4.
<b>Exeloume pÄ Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash

User avatar

Grimkvlt
Belieber
Belieber
Posts: 32
Joined: 05 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Grimkvlt »

Jeg gir forumet terningkast 4.

Det er bra til Ä finne ut om nye band og nye utgivelser, etc. Som regel gode trÄder pÄ off-topc ogsÄ. Dessuten er det ogsÄ ganske raskt mesteparten av tiden. Det som ikke er sÄ bra med forumet er at det ikke funker i Firefox nÄr Norton Internet Security er aktivert. Iallfall ikke sist jeg sjekket. Ellers ville det fÄtt en femmer av meg.
Langt hÄr og headbanging er homo.

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

Welhaven wrote:Lenge siden en skikkelig god krangletrÄd her, men ingenting slÄr vel Artic Serenades. Kan dette forresten ha noe med at det er blitt litt smÄnaziztiske, moderatortendenser her inne?
Hallo? Jeg modererer ikke krangletrÄder med mindre de utarter seg i drÞye personangrep, sÄ der du pÄ feil fuckings bÊrtur. Det var ingenting ved AS-diskusjonen som gjorde at den evt. ville ha blitt slettet i dag. Todd er uansett et unikum, sÄ at ingenting slÄr Arctic Serenades-trÄden er en selvfÞlge.

Det som ryker er: cĂŠsar, idol, hjernedĂžd bullshit, tomme siteringer, smileys, gjengangere - ikke forrykende diskusjoner.
Image

User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

Stemte 4 p.g.a. god oppdeling i sjangrer og slikt. NoksÄ ryddig, sÄ jeg takker og bukker til den som valgte denne type forum (vet ikke hva det kalles). GammaRay.com har likt forum. Samme type..ja ...wah.
Begrunnelsen for at den ikke fikk topp stemme er vel p.g.a. visse folk her som virker som de er her bare for Ă„ spre dritt.
Men man ignorer jo slike uansett, men er ikke sÄ kjekt nÄr du skal sjekke en trÄd for nye poster, sÄ ser man dette.

User avatar

Aslak
Belieber
Belieber
Posts: 65
Joined: 11 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aslak »

#6.


Rune K
Belieber
Belieber
Posts: 28
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rune K »

Terningkast 1.

Nei, vent litt, der ble det en firer gitt.

Oi, sekser! :o

Neida, forumet er fint, men det er enda artigere Ă„ kaste terning.

User avatar

Topic author
herr_ost
Belieber
Belieber
Posts: 81
Joined: 03 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by herr_ost »

Flotte innspill, j****g bra.

Selv synes jeg det er fett at NÞrsterud, Blisten, Kringen, Runar, Øien (nÄr det blir brÄk) og Nash/Gulbrandsen involverer seg pÄ boardet, som de skribentene de er. Blisten og Kringen er tÞffe nok til Ä ta en diskusjon, helt topp. Alle er Älreite, men de to er mildt sagt kunnskapsrike. j****g fett at de involverer seg.

Folk-seksjonen mangler. Dette har jeg og KFD diskutert fÞr. Dette mÄ gjÞres noe med.

Edritt:TrÞndelagsdialektmaset synes jeg dÄrlig om. Det fÄr da vÊre mÄte pÄ....

User avatar

Ahmea
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 30 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ahmea »

Kill.f**k.Die. wrote:
Welhaven wrote:Lenge siden en skikkelig god krangletrÄd her, men ingenting slÄr vel Artic Serenades. Kan dette forresten ha noe med at det er blitt litt smÄnaziztiske, moderatortendenser her inne?
Hallo? Jeg modererer ikke krangletrÄder med mindre de utarter seg i drÞye personangrep, sÄ der du pÄ feil fuckings bÊrtur. Det var ingenting ved AS-diskusjonen som gjorde at den evt. ville ha blitt slettet i dag. Todd er uansett et unikum, sÄ at ingenting slÄr Arctic Serenades-trÄden er en selvfÞlge.

Det som ryker er: cĂŠsar, idol, hjernedĂžd bullshit, tomme siteringer, smileys, gjengangere - ikke forrykende diskusjoner.

merka at cĂŠsar forsvant ja.

User avatar

Navigator
Belieber
Belieber
Posts: 36
Joined: 01 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Navigator »

Hvorfor vanker du her?
For Ä diskutere musikk, men litt Off-Topic er ogsÄ sunt for kropp og sjel.

Er du her for musikkens del eller har du fÄtt et tips av en kamerat om at her skjer det ting?
Lette en stund etter ei norsk Metal side med forum dere jeg kunne diskutere musikk med andre, og dette var siden jeg fant.

Er designen bra?
PĂ„ mange websider er design nesten det viktigste med hele siden, det ser det ikke ut til Ă„ vĂŠre her,
og det resulterer et enkelt og oversiktelig design som aldri blir for masete, i forhold til sÄ mange andre sider der design skal bety alt.

Synes du moderatorene har en fin linje?
Kill.f**k.Die er akkurat slik en moderator skal vĂŠre: NĂ„delĂžs, ond og komplett gal! :twisted:

Blir det mye svada?
Til tider blir det nok det ja, men som ofest er ikke det et stort problem.

Er forumet brukervennlig?
De Þvere makter pÄ dette forumet er ikke perfeksjonister som skal banne alle som er litt Off-Topic til tider, og dette fÞrer til en mer avslappet stemning.
Du kan krangle med moderatoren uten og bli bannet liksom.

Er kategoriene oppdelt sÄnn som du vil ha det?
Ja, fornĂžyd med oppdeling av kategorier.

Er Screamforumet ditt nettverk til lykke?
For meg er ikke Screamforum alfa-omega, men det er desidert det nettstedet jeg er mest pÄ, og trives best pÄ!

Terningkast: 5
-"Du er full Sir Winston, du er virkelig full."
-'Ja, Mrs. Braddock, jeg er full. Men du, Mrs. Braddock er stygg og virkelig fet. Men, i morgen tidlig er jeg, Winston Churchill, edru."

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

Hvorfor vanker du her?
Det har jeg glemt. Men det er rimelig bra tidtrÞyte nÄr jeg sitter pÄ jobb, det er sikkert og visst.

Er du her for musikkens del eller har du fÄtt et tips av en kamerat om at her skjer det ting?
Har fÄtt et litt ambivalent forhold til dagens musikk, men nÄr det dukker opp noe gull, eller det er noen konserter, sÄ er dette en bra plass Ä fÄ vite om det.

Er designen bra?
Bra nok.

Synes du moderatorene har en fin linje?
UpÄklagelig. :D Hvis jeg skal kritisere meg selv, sÄ er det stÞrste problemet at jeg er innom for fÄ trÄder. Men da jeg ble spurt om Ä vÊre moderator, sÄ var det heller ikke meningen at jeg skulle plÞye forumet som en annen Stasi-agent. Skulle bare plukke det jeg sÄ.
Det er ogsÄ mitt inntrykk at det er omtrent like mange som klager pÄ at det er for mye svada som det er som klager pÄ at jeg er for streng.

Blir det mye svada?
Dessverre ja. Men litt svada skader ikke. Er bare kjipt de gangene Off Topic ser ut som et horehus.

Er forumet brukervennlig?
Synes nok det, selv om det alltids er noen funksjoner man kunne Ăžnske seg. Spesielt som moderator.

Er kategoriene oppdelt sÄnn som du vil ha det?
Vi kunne som nevnt kanskje hatt et Folk-forum. Og vi kunne nok ogsÄ hatt et Konsert & festival-forum.

Er Screamforumet ditt nettverk til lykke?
Det er et bra nettverk ja! Alltid artig Ä treffe pÄ screamere pÄ konserter o.l. Dessuten er det befriende Ä diskutere med norske metallere, pga. like referanserammer, og bedre kjennskap til f.eks. BM-historien.

Edit: Forumet fÄr en femmer hos meg. Det er mest basert pÄ en objektiv vurdering, sÄ jeg ser bort ifra at jeg har vÊrt her sÄpass lenge at mange av temaene er gjengangere og derfor av mindre og mindre interesse for meg selv.
Image

User avatar

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Posts: 256
Joined: 05 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by UndeadFlowerKing »

Jeg er fornĂžyd med skrikeforumet, 5er.


Rune K
Belieber
Belieber
Posts: 28
Joined: 27 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rune K »

Kill.f**k.Die. wrote:Er bare kjipt de gangene Off Topic ser ut som et horehus.

Men her er det gratis.

User avatar

Topic author
herr_ost
Belieber
Belieber
Posts: 81
Joined: 03 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by herr_ost »

Kill.f**k.Die. wrote:
Er kategoriene oppdelt sÄnn som du vil ha det?
Vi kunne som nevnt kanskje hatt et Folk-forum. Og vi kunne nok ogsÄ hatt et Konsert & festival-forum.

SĂ„ gjĂžr noe med det da.

Runar og Øien, hÞr etter.

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

herr_ost wrote:Edritt:TrÞndelagsdialektmaset synes jeg dÄrlig om. Det fÄr da vÊre mÄte pÄ....
Har du noen gang rĂžrt i en maurtue med en kjepp?

NĂ„ var trĂžnderprat litt for lite utbredt til at det egentlig var noen vits Ă„ ta det opp. Men jeg skal love deg at jeg vil ta det dĂždsens alvorlig hvis det brer om seg.
Image

User avatar

Welhaven
Poser
Poser
Posts: 457
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Welhaven »

Kill.f**k.Die. wrote:
Welhaven wrote:Lenge siden en skikkelig god krangletrÄd her, men ingenting slÄr vel Artic Serenades. Kan dette forresten ha noe med at det er blitt litt smÄnaziztiske, moderatortendenser her inne?
Hallo? Jeg modererer ikke krangletrÄder med mindre de utarter seg i drÞye personangrep, sÄ der du pÄ feil fuckings bÊrtur.

Hei, chill out. Det var bare et uskyldig spÞrsmÄl... Det kommer vel aldri til Ä komme en sÄpass fantastisk trÄd igjen. Hvor ble det av Gleonce forresten?
<b>Exeloume pÄ Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

Welhaven wrote:
Kill.f**k.Die. wrote:
Welhaven wrote:Lenge siden en skikkelig god krangletrÄd her, men ingenting slÄr vel Artic Serenades. Kan dette forresten ha noe med at det er blitt litt smÄnaziztiske, moderatortendenser her inne?
Hallo? Jeg modererer ikke krangletrÄder med mindre de utarter seg i drÞye personangrep, sÄ der du pÄ feil fuckings bÊrtur.

Hei, chill out. Det var bare et uskyldig spÞrsmÄl... Det kommer vel aldri til Ä komme en sÄpass fantastisk trÄd igjen. Hvor ble det av Gleonce forresten?
OK, jeg mÄtte bruse litt med hetta, men som sagt, sÄ er jeg ikke hypp pÄ Ä ta pÄ meg skylda for at folk er tafatte og at Todd endelig har begynt Ä ta medisinen sin.
Image

User avatar

Welhaven
Poser
Poser
Posts: 457
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Welhaven »

Kill.f**k.Die. wrote:
Welhaven wrote: Hei, chill out. Det var bare et uskyldig spÞrsmÄl... Det kommer vel aldri til Ä komme en sÄpass fantastisk trÄd igjen. Hvor ble det av Gleonce forresten?
OK, jeg mÄtte bruse litt med hetta, men som sagt, sÄ er jeg ikke hypp pÄ Ä ta pÄ meg skylda for at folk er tafatte og at Todd endelig har begynt Ä ta medisinen sin.

Ah, verden ble en dĂžllere plass etter anti-depressiva...
<b>Exeloume pÄ Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

Welhaven wrote:
Kill.f**k.Die. wrote:
Welhaven wrote: Hei, chill out. Det var bare et uskyldig spÞrsmÄl... Det kommer vel aldri til Ä komme en sÄpass fantastisk trÄd igjen. Hvor ble det av Gleonce forresten?
OK, jeg mÄtte bruse litt med hetta, men som sagt, sÄ er jeg ikke hypp pÄ Ä ta pÄ meg skylda for at folk er tafatte og at Todd endelig har begynt Ä ta medisinen sin.

Ah, verden ble en dĂžllere plass etter anti-depressiva...
Forresten, sÄ er han vel litt manisk-deppressiv, sÄ han er sikkert inne i en seriÞs nedtur nÄ og vil komme tilbake nÄr han begynner Ä bli gira igjen.
Image

User avatar

Welhaven
Poser
Poser
Posts: 457
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Welhaven »

Kill.f**k.Die. wrote:
Welhaven wrote: Ah, verden ble en dĂžllere plass etter anti-depressiva...
Forresten, sÄ er han vel litt manisk-deppressiv, sÄ han er sikkert inne i en seriÞs nedtur nÄ og vil komme tilbake nÄr han begynner Ä bli gira igjen.

Skulle hengt pÄ en manisk-depressivt-forum ogsÄ. Sikkert mange gode innlegg der... SeriÞse greier, men ikke vÊrre enn at man kan fleipe litt med det...
<b>Exeloume pÄ Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash

Locked Previous topicNext topic