Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Bør 'off topic' få lov til å bli?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Bør 'off topic' få lov til å bli?

Ja, slik det var
116
56%
Ja, men med strengere moderering av tull
51
25%
Nei, men da trengs det nye alternativer for ikke-metal relatert musikk, film osv.
18
9%
Nei, dette er screammazine sitt forum for f**n. Metal eller forsvinn
23
11%
 
Total votes: 208
User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

Kundene har alltid rett, noe annet gjør deg uverdig til å drive butikk


Steve Peck
Belieber
Belieber
Posts: 80
Joined: 02 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Steve Peck »

Smått anstendige 80% av brukerne som vil ha et off topic-forum av et eller anna slag, gitt...
Tenebres wrote:Smoothie er altså litt som sex.

User avatar

Shrinebuilder
Rocker
Rocker
Posts: 778
Joined: 04 Sep 2006, 00:00
Favourite genre: Hard Rock
Location: Pøle by
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40
Korea North

Post by Shrinebuilder »

Antarath_MATS wrote:Kundene har alltid rett, noe annet gjør deg uverdig til å drive butikk
Problemet er at brukerene på dette forumet ikke er kunder, i og med at de ikke betaler en skit.

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Skal du først være vanskelig, bør du vel kommentere at Scream ikke er en butikk heller. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :arrow:
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

kiwi
Belieber
Belieber
Posts: 41
Joined: 31 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by kiwi »

Dragonaut..........du skulle bare visst
Thank you! Thank you kindly!

User avatar

Jonas.E
Belieber
Belieber
Posts: 20
Joined: 03 Jun 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jonas.E »

333+333 wrote:Blir for dumt å fjerne off-topic uten noen "smoking gun", og det er det tydeligvis ikke her. Sreamforumet sitter med de strengeste moderatorene/kontrollørene eller whatever av samtlige forum jeg har vært inne på.

Haha, du har tydeligvis ikke vært på diskusjon.no
Der kan man begynne å snakke strengt forum der! "Ey, overskriften inneholder ikke 4 ord! POFF! *slettet*"

(Kan vel skyte inn her at det egentlig er en god regel.)
Sigurd: Håper allikevel selvsagt heller på at Chelsea tar the quadruple, at hele Norge får byllepest, at verden går under i atomkrig og at jeg spises opp av en mengde rabiesbefengte rotter enn at Liverpool vinner serien.

User avatar

Jan
Belieber
Belieber
Posts: 82
Joined: 31 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jan »

Off topic var ikke noe godt alternativ etter min mening, og det er vel ikke så veldig vanskelig å respektere det valget som er tatt...? Så vidt jeg har forstått har vel noen opprettet et eget off topic forum for å slukke abstinensene...

Uansett så er jeg for at det kan være diverse "off topic" underkategorier som f.eks. "Movie forum" etc. Altså å ha konkrete kategorier, istedet for å ha en off topic kategori som åpner for referanser til nettavis-artikler, internsnakk, sladder osv. Ellers synes jeg det var en god idé å ha en post-count på hvem som skal få lage tråder, samt flere moderatorer!


daimonion
Belieber
Belieber
Posts: 14
Joined: 11 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by daimonion »

Jan wrote:Off topic var ikke noe godt alternativ etter min mening
Hvorfor ikke?

User avatar

Jan
Belieber
Belieber
Posts: 82
Joined: 31 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jan »

daimonion wrote:
Jan wrote:Off topic var ikke noe godt alternativ etter min mening
Hvorfor ikke?

Som det kommer frem i resten av posten min, så mener jeg at man må ha mer konkrete navn enn "off topic". "Off topic" kan jo være alt fra at naboen har fått seg ny dame til hvem som var full i helgen. Da mener jeg heller at man kan ha flere, men spesifiserte off topic avdelinger. Grunnen til at det ble så mye mer aktivitet på Off topic var jo nettopp fordi det ikke hadde noen retningslinjer.

User avatar

evilbanana
Belieber
Belieber
Posts: 142
Joined: 13 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by evilbanana »

Jan wrote:
daimonion wrote:
Jan wrote:Off topic var ikke noe godt alternativ etter min mening
Hvorfor ikke?

Som det kommer frem i resten av posten min, så mener jeg at man må ha mer konkrete navn enn "off topic". "Off topic" kan jo være alt fra at naboen har fått seg ny dame til hvem som var full i helgen. Da mener jeg heller at man kan ha flere, men spesifiserte off topic avdelinger. Grunnen til at det ble så mye mer aktivitet på Off topic var jo nettopp fordi det ikke hadde noen retningslinjer.
ser fremdeles ikke problemet. når du vet hva som er der, kan du jo bare holde deg unna.
hehe, blunk blunk, hehe

Image

User avatar

Jan
Belieber
Belieber
Posts: 82
Joined: 31 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jan »

evilbanana wrote:
Jan wrote:
daimonion wrote:
Jan wrote:Off topic var ikke noe godt alternativ etter min mening
Hvorfor ikke?

Som det kommer frem i resten av posten min, så mener jeg at man må ha mer konkrete navn enn "off topic". "Off topic" kan jo være alt fra at naboen har fått seg ny dame til hvem som var full i helgen. Da mener jeg heller at man kan ha flere, men spesifiserte off topic avdelinger. Grunnen til at det ble så mye mer aktivitet på Off topic var jo nettopp fordi det ikke hadde noen retningslinjer.
ser fremdeles ikke problemet. når du vet hva som er der, kan du jo bare holde deg unna.
Greia er at jeg gjerne kan diskutere filmer o.l. annet off topic relatert, men overfloden av fjåseri gjør at enkelte gode topicer forsvinner i mengden. Om du er misfornøyd med boardet kan jo du bare holde deg unna?

User avatar

Lang trang gang
Belieber
Belieber
Posts: 121
Joined: 31 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lang trang gang »

Såså, folkens. Fred nu. Pipe?
Fyy faan kor jæævlig det e!!!

User avatar

Grimkvlt
Belieber
Belieber
Posts: 32
Joined: 05 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Grimkvlt »

Jeg syns at filmer er fjåseri som ikke har noe å gjøre på et metal-forum. Samme med sport, spill, bøker, tegneserier, politikk, annen musikk, tv-serier, osv.

User avatar

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Grimkvlt wrote:Jeg syns at filmer er fjåseri som ikke har noe å gjøre på et metal-forum. Samme med sport, spill, bøker, tegneserier, politikk, annen musikk, tv-serier, osv.
Så da er du fornøyd nå?
Men når noen benytter enhver anledning til å lage en fjastråd er det ikke rart Runar fikk nok, navnedagstråd meg både her og der....
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Jan
Belieber
Belieber
Posts: 82
Joined: 31 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Jan »

Onkel Ond wrote:
Grimkvlt wrote:Jeg syns at filmer er fjåseri som ikke har noe å gjøre på et metal-forum. Samme med sport, spill, bøker, tegneserier, politikk, annen musikk, tv-serier, osv.
Så da er du fornøyd nå?
Men når noen benytter enhver anledning til å lage en fjastråd er det ikke rart Runar fikk nok, navnedagstråd meg både her og der....

..og "Gratulerer med dagen til meg"-tråder..

User avatar

Grimkvlt
Belieber
Belieber
Posts: 32
Joined: 05 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Grimkvlt »

Onkel Ond wrote:
Grimkvlt wrote:Jeg syns at filmer er fjåseri som ikke har noe å gjøre på et metal-forum. Samme med sport, spill, bøker, tegneserier, politikk, annen musikk, tv-serier, osv.
Så da er du fornøyd nå?
Men når noen benytter enhver anledning til å lage en fjastråd er det ikke rart Runar fikk nok, navnedagstråd meg både her og der....
Var sarkastisk. Poenget mitt er at skal det være lov med fimtråder, så må det være lov med svada også.

User avatar

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Tror ikke det var derfor Øien og co startet forumet, for å gi metallfolk en barnehage å leke i....
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Grimkvlt
Belieber
Belieber
Posts: 32
Joined: 05 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Grimkvlt »

Onkel Ond wrote:Tror ikke det var derfor Øien og co startet forumet, for å gi metallfolk en barnehage å leke i....
Svadaen kan gjerne være kontrollert, osv, men å gi de 10 filmineresserte personene her et sted å diskutere film er særbehandling, og uansett like lite metallrelatert som svada.

User avatar

kiwi
Belieber
Belieber
Posts: 41
Joined: 31 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by kiwi »

Kan folk som ikke likte off topic bare holde kjeften sin? Hva f**n gjør det at det eksisterer, om dere ikke da blir tvunget til å bruke det? HERREGUD. Forsåvidt kan de som likte off topic holde kjeften sin og, det kommer ikke kjappere tilbake uansett. Bare lamme argumenter ute og går nå, spesielt fra antiofftopicerne. Makan til h*****e bedrevitere. Gå og FINN PÅ NOE, ikke sitt her og gnell side opp og side ned, for det er tydelig at dere ikke poster noe mer på musikkforaene enn de andre - det er så j***a tamt og dødt for tida, at en lurer på hvor disse "forumet blir sikkert bedre nå" teoriene kommer fra.
Thank you! Thank you kindly!

User avatar

torjo
Rocker
Rocker
Posts: 840
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 55

Post by torjo »

babyPESS wrote:...det er tydelig at dere ikke poster noe mer på musikkforaene enn de andre - det er så j***a tamt og dødt for tida, at en lurer på hvor disse "forumet blir sikkert bedre nå" teoriene kommer fra.

Jeg tror det er en illusjon at musikkforaene er så mye tammere og dødere nå enn da off-topic eksisterte, uten at jeg har noen statistikk på hvor mye som er blitt postet pr. dag da og nå. Hvis det er mindre aktivitet er det muligens fordi enkelte folk ikke lenger henger her så ofte.

Jeg har i hvert fall ikke merket noen påfallende mindre aktivitet i hardrock-, prog- og heavy metal-foraene.
Ta tårnet, Ebralidze!

Locked Previous topicNext topic