Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Ignore funksjon

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Ignore - for eller imot

For
29
35%
Imot
54
65%
 
Total votes: 83
User avatar

kiwi
Belieber
Belieber
Posts: 41
Joined: 31 Mar 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by kiwi »

Vonbroten wrote:
Porcus wrote:Problemet med en ignoreringsfunksjon, er at trÄder som ber om en opplysning, risikerer Ä bli forurenset av at x personer som har ignorert hverandre, svarer akkurat det samme.

Jaha, og dette er ikke tilfellet nÄ altsÄ?

Nei, for nÄ finnes det ikke en ignorefunksjon pÄ boardet.

Det fĂžrste jeg hadde ignorert ville ha blitt alle poster som inneholdt ordet "tattovering".
Thank you! Thank you kindly!

User avatar

Joakim
Belieber
Belieber
Posts: 147
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Joakim »

babyPESS wrote:
Vonbroten wrote:
Porcus wrote:Problemet med en ignoreringsfunksjon, er at trÄder som ber om en opplysning, risikerer Ä bli forurenset av at x personer som har ignorert hverandre, svarer akkurat det samme.

Jaha, og dette er ikke tilfellet nÄ altsÄ?

Nei, for nÄ finnes det ikke en ignorefunksjon pÄ boardet.

Det fĂžrste jeg hadde ignorert ville ha blitt alle poster som inneholdt ordet "tattovering".

Da kunne du ikke lest din egen post nÄ :riding:
"I loved you in Bloodsport"

User avatar

Thunderbear
Belieber
Belieber
Posts: 91
Joined: 23 Jul 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Thunderbear »

Synes ignore-fuksjon er en dÄrlig ide, stort sett med henvisning til alle argumenter tidligere i trÄden.

Greit at en er uenige, greit at noen irriterer, greit at det blir mye svada/off topic pÄ enkelte trÄder innimellom.

Men det synes jeg kan lÞses ved at en fÄr en personlig (PM) advarsel fra mods/wm, med konkret opplysning om hva som er grunnen til at vedkommende mottar en slik PM, i den grad det sklir helt ut.

Litt fÄr vi tÄle, og litt tullball mÄ kunne tillates pÄ alle trÄder (noe som Äpenbart praktiseres ogsÄ! :lol: ), men msn-lignede meldinger, internhumor som strekker seg over mer enn 2-3 poster, bÞr ikke forekomme.

Er mods/wm i tvil, kan en ide vÊre Ä sjekke 15-20 siste poster fra vedkommende, sÄ vil det relativt enkelt Äpenbare seg om dette er en bruker som (tidvis) diskuterer musikk/topic, eller om vedkommende bare farer med svada.

For Þvrig hÞrer jeg at det knuses i glasshus, stort sett fra samtlige her pÄ forumet, i en slik diskusjon. Meg selv inkludert... :P

User avatar

Erkedemon
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 23 Oct 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Erkedemon »

kanke de som vil trykke pÄ ignoreknappen fÄ gjÞre det, og de som ikke trengern bare drite i den?

User avatar

Shitrock
Belieber
Belieber
Posts: 60
Joined: 25 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Shitrock »

Thunderbear wrote:Synes ignore-fuksjon er en dÄrlig ide, stort sett med henvisning til alle argumenter tidligere i trÄden.

Greit at en er uenige, greit at noen irriterer, greit at det blir mye svada/off topic pÄ enkelte trÄder innimellom.

Men det synes jeg kan lÞses ved at en fÄr en personlig (PM) advarsel fra mods/wm, med konkret opplysning om hva som er grunnen til at vedkommende mottar en slik PM, i den grad det sklir helt ut.

Litt fÄr vi tÄle, og litt tullball mÄ kunne tillates pÄ alle trÄder (noe som Äpenbart praktiseres ogsÄ! :lol: ), men msn-lignede meldinger, internhumor som strekker seg over mer enn 2-3 poster, bÞr ikke forekomme.

Er mods/wm i tvil, kan en ide vÊre Ä sjekke 15-20 siste poster fra vedkommende, sÄ vil det relativt enkelt Äpenbare seg om dette er en bruker som (tidvis) diskuterer musikk/topic, eller om vedkommende bare farer med svada.

For Þvrig hÞrer jeg at det knuses i glasshus, stort sett fra samtlige her pÄ forumet, i en slik diskusjon. Meg selv inkludert... :P
Virkar som du misforstÄr heilt.
For eit liv

User avatar

Topic author
Host
Be
Be
Posts: 4
Joined: 26 Nov 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Host »

Slik det fungerer pÄ et annet forum jeg er innom, sÄ dukker innleggene til den ignorerte opp pÄ vanlig vis, bare at teksten til til vedkommende forsvinner, og blir erstattet med dette:

Image

SÄ om man fÞlger med en trÄd slipper man pisset til gjengangere, og om man Þnsker det, kan man se den aktuelle posten i trÄden om man Þnsker det, uten Ä mÄtte forandre pÄ noen innstillinger.

User avatar

Topic author
Host
Be
Be
Posts: 4
Joined: 26 Nov 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Host »

Bildet var ikke sÄ j***a lite nÄr jeg postet det. Ser ut til at bildr.no gjÞr de smÄ av en eller annen grunn. Her er nÄ uansett bildet.

Image

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Synes det der sÄ ut som en lÞsning ment mest for unger som vil plage hverandre. Om man ikke kunne fjerne brukeren helt, ville jeg trykt pÄ "un-ignore" 11 av 10 ganger.


SisterValerie
Belieber
Belieber
Posts: 43
Joined: 30 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by SisterValerie »

Shitrock wrote:StÞttar heilt klart ignore-funksjon. Meget hendig sak slik at ein fÄr luka ut folk ein ikkje gidd Ä kaste vekk tid pÄ. Økar trivselen.

Jeg bruker Ă„ hoppe over alle folks poster som jeg vet jeg ikke er interessert i Ă„ lese.
Innebygget ignore-funksjon. Funker like greit hver gang.
Er bare Ä la vÊre Ä lese, ikke den som poster sin feil at dere er sÄ nysgjerrig i hva personen skriver - selv om dere ikke vil vite.


Men tenk sÄ mange ganger folk ville gjentatt seg i diskusjoner.
Du fÞler deg smart med et helt innlegg, poster - og sÄ blir det "Det sa jo en person lenger opp!!".

Dessuten hadde alle ignorert meg. Det hadde ikke vÊrt sÄ gÞy :cry:

User avatar

snokslam
Poser
Poser
Posts: 210
Joined: 12 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by snokslam »

Erkedemon wrote:kanke de som vil trykke pÄ ignoreknappen fÄ gjÞre det, og de som ikke trengern bare drite i den?

blir fort irriterende med uendelige (ok, enda mere uendelige) repetisjoner i en trÄd bare fordi noen har ignorert andre. tÄpelig idé
Digitus Impudicus!

User avatar

Shitrock
Belieber
Belieber
Posts: 60
Joined: 25 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Shitrock »

phoncible wrote:
Erkedemon wrote:kanke de som vil trykke pÄ ignoreknappen fÄ gjÞre det, og de som ikke trengern bare drite i den?

blir fort irriterende med uendelige (ok, enda mere uendelige) repetisjoner i en trÄd bare fordi noen har ignorert andre. tÄpelig idé
No er det ikkje akkurat noko problem. Dei fÄ eg vil velje Ä ignorere kjem aldri med noko fornuftig som eg hadde repetert uansett. Som eg har sagt tidlegare, eg skjÞnnar ikkje problemet med dette. De mÄ ikkje ignorere nokon.

Kvifor fĂžler eg meg som Jens-Brun Pedersen no?
For eit liv

User avatar

evilbanana
Belieber
Belieber
Posts: 142
Joined: 13 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by evilbanana »

haha, jeg tror alle som er FOR snakker om samme person. evt person(er)
hehe, blunk blunk, hehe

Image

User avatar

Shitrock
Belieber
Belieber
Posts: 60
Joined: 25 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Shitrock »

evilbanana wrote:haha, jeg tror alle som er FOR snakker om samme person. evt person(er)
Kva veit du om det? *skul*
For eit liv

User avatar

snokslam
Poser
Poser
Posts: 210
Joined: 12 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by snokslam »

Shitrock wrote:
phoncible wrote:
Erkedemon wrote:kanke de som vil trykke pÄ ignoreknappen fÄ gjÞre det, og de som ikke trengern bare drite i den?

blir fort irriterende med uendelige (ok, enda mere uendelige) repetisjoner i en trÄd bare fordi noen har ignorert andre. tÄpelig idé
No er det ikkje akkurat noko problem. Dei fÄ eg vil velje Ä ignorere kjem aldri med noko fornuftig som eg hadde repetert uansett. Som eg har sagt tidlegare, eg skjÞnnar ikkje problemet med dette. De mÄ ikkje ignorere nokon.

Kvifor fĂžler eg meg som Jens-Brun Pedersen no?

hallo i luken, det er ikke MEG det er et problem for om jeg repeterer det 4 fjotter har sagt fÞr meg, det er alle de andre som fÄr usammenhengende trÄder. sÄklart kan jeg velge Ä ikke ignorere noen, men jeg vil helst velge at ikke noen andre skal gjÞre det heller. er det noen som bare saboterer og er mongo sÄ blir det stort sett tatt hÄnd om uansett..
Digitus Impudicus!

User avatar

Shitrock
Belieber
Belieber
Posts: 60
Joined: 25 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Shitrock »

phoncible wrote:hallo i luken, det er ikke MEG det er et problem for om jeg repeterer det 4 fjotter har sagt fÞr meg, det er alle de andre som fÄr usammenhengende trÄder.
I motsetning til dei samanhengande trÄdane no? Spar meg. Om eg fÄr blokkere dei eg vil, vert det i det minste mykje mindre sÞppelstÞy for meg.

phoncible wrote:sÄklart kan jeg velge Ä ikke ignorere noen, men jeg vil helst velge at ikke noen andre skal gjÞre det heller.
Norge I Dag sĂžker journalister. Med den haldninga ligg du godt an.
For eit liv

User avatar

snokslam
Poser
Poser
Posts: 210
Joined: 12 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by snokslam »

jojo, frp har vel ogsÄ alltid bruk for kortsynte folk med skylappar!
Shitrock wrote:. Som eg har sagt tidlegare, eg skjÞnnar ikkje problemet med dette. De mÄ ikkje ignorere nokon.

:lol:
Digitus Impudicus!

User avatar

Shitrock
Belieber
Belieber
Posts: 60
Joined: 25 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Shitrock »

phoncible wrote:jojo, frp har vel ogsÄ alltid bruk for kortsynte folk med skylappar!
Shitrock wrote:. Som eg har sagt tidlegare, eg skjÞnnar ikkje problemet med dette. De mÄ ikkje ignorere nokon.

:lol:
? Trur ikkje du har skjÞnt kva ein ignore-funksjon gjer. Eller stort anna med tanke pÄ den fÞrste kommentaren.
For eit liv

User avatar

snokslam
Poser
Poser
Posts: 210
Joined: 12 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by snokslam »

Ä tro at en ignorefunksjon ikke kan lage rot i trÄder og at den er bra bare fordi du "fÄr blokkere dei eg vil, vert det i det minste mykje mindre sÞppelstÞy for meg." minner meg om frp-tankegangen. som selvsagt bare var en kommentar jeg kom med som svar pÄ denna görsaklige "norge i dag"-greia di
Digitus Impudicus!

Locked Previous topicNext topic