Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

"No posts exist for this topic"

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Imhotep616
Belieber
Belieber
Posts: 51
Joined: 24 Oct 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Imhotep616 »

Stian wrote:Kan man ikke bare la være å skrive om man ikke vil være her?
Nei!

På samme måte som mange klager over et TV-program på en eller annen kanal. Klage: JA - se på allikevel: JA.
...but if nothing has any meaning there's no point in my doing anything... (Deathspell Omega)

User avatar

babyPESS
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by babyPESS »

Stian wrote:Tenk deg alle potensielle kjærester som har googla deg og funnet dette forumet. De ser fort medaljens bakside, haha! Ser faktisk poenget med å kunne slette en bruker.
Jeg har nok gått glipp av mang en lykkelig familiestund pga mitt alias.
ImageImageImage


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

babyPESS wrote:
Stian wrote:Tenk deg alle potensielle kjærester som har googla deg og funnet dette forumet. De ser fort medaljens bakside, haha! Ser faktisk poenget med å kunne slette en bruker.
Jeg har nok gått glipp av mang en lykkelig familiestund pga mitt alias.
:alright:

User avatar

babyPESS
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by babyPESS »

Jeg skal f**n meg slettes.
ImageImageImage


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

babyPESS wrote:Jeg skal f**n meg slettes.
Spørs vel om du klarer deg uten meg :lol:

User avatar

Pompel
Belieber
Belieber
Posts: 24
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pompel »

:lol:
Image

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Conan and babyPESS
Sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
Image


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

Affen wrote:Conan and babyPESS
Sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
Oh yeah :lol:

User avatar

babyPESS
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by babyPESS »

i WILL cut you
ImageImageImage


Conan
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Conan »

babyPESS wrote:i WILL cut you
Come on.

User avatar

babyPESS
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by babyPESS »

Runar er så dårlig å svare på PM altså! SLETT MEG!
ImageImageImage

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Hvis du så lenge har ønska å bli sletta, hvorfor driver du kontinuerlig på og poster svada på Misc-forumet? Skjønner at Runar ikke sletter deg.. Du fortsetter jo å bruke forumet. Er jo bare tull å gi deg en restart, for så å fortsette til du må be om det om igjen. Stopp å skriv, og bare PM, så skjønner han sikkert at du faktisk mener det.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Topic author
Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Vel, all den tid de lange trådene allerede er ødelagt og må restartes, så er det vel kanskje rett tid for å slå ut pessn med badevannet?
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

babyPESS
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 17 Feb 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by babyPESS »

fantomas wrote:Hvis du så lenge har ønska å bli sletta, hvorfor driver du kontinuerlig på og poster svada på Misc-forumet? Skjønner at Runar ikke sletter deg.. Du fortsetter jo å bruke forumet. Er jo bare tull å gi deg en restart, for så å fortsette til du må be om det om igjen. Stopp å skriv, og bare PM, så skjønner han sikkert at du faktisk mener det.
Har stort sett bare poster i de som Skrappar allerede har ødelagt, som i og for seg ikke er noen bevis på at jeg kommer til å fortsette å poste fordi jeg blir sletta. Med Skrappar er det en annen sak, som faktisk har gjort det - og Runar har tydeligvis ikke blitt klok av skade selv om AKKURAT det samme skjedde sist. Runar argumenterer med at skaden kommer til å bli større om han sletter meg og, men det blir den jo ikke. Har 99 % av mine poster i offtopic-sonen så det er ingen skade skjedd om jeg blir sletta. Runar svarer tydeligvis oftere på forumet enn på PM, det vet jeg av erfaring, så bare hold kjeft du, newbie.
ImageImageImage

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

babyPESS wrote:
fantomas wrote:Hvis du så lenge har ønska å bli sletta, hvorfor driver du kontinuerlig på og poster svada på Misc-forumet? Skjønner at Runar ikke sletter deg.. Du fortsetter jo å bruke forumet. Er jo bare tull å gi deg en restart, for så å fortsette til du må be om det om igjen. Stopp å skriv, og bare PM, så skjønner han sikkert at du faktisk mener det.
Har stort sett bare poster i de som Skrappar allerede har ødelagt, som i og for seg ikke er noen bevis på at jeg kommer til å fortsette å poste fordi jeg blir sletta. Med Skrappar er det en annen sak, som faktisk har gjort det - og Runar har tydeligvis ikke blitt klok av skade selv om AKKURAT det samme skjedde sist. Runar argumenterer med at skaden kommer til å bli større om han sletter meg og, men det blir den jo ikke. Har 99 % av mine poster i offtopic-sonen så det er ingen skade skjedd om jeg blir sletta. Runar svarer tydeligvis oftere på forumet enn på PM, det vet jeg av erfaring, så bare hold kjeft du, newbie.
Du trenger ikke slenge om deg med ufordrageligheter. Hadde ikke vært meg imot om du fikk sletta brukeren din og alle postene. Torjo har jo restarta de lange trådene pga Skrappar, så postene dine der er sletta uansett.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Topic author
Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Forslag:

(1) om betingelsene er uklare, så skriv dem om så det er klart at man ikke har rett på å bli slettet.

(2) Sett så en slettedeadline, akkurat som man før har hatt en skifte nick-periode.


Så får man leve med dette tullet denne ene gangen, og så er det slutt på det.
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Er egentlig ikke så mye å dvele om. Dette var en tabbe ettersom jeg ikke tenkte på at det ville komme "no post exits"-tullet.

Trenger ikke betingelser på det da folk må gå igjennom meg for å bli registrert nå. Jeg kan gjøre kontoer uaktive, så forsvinner jo postene gradevis uansett. Babypess sin konto er derfor uaktiv nå, men postene får stå grunnet konsekvensene.

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Runar wrote:Babypess sin konto er derfor uaktiv nå, men postene får stå grunnet konsekvensene.
Thank you! Endelig slutt på sytinga :D
Image

User avatar

Topic author
Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Takker. Kan du muligens prøve å opprette en bruker med Skrappars ID også, og se om postingene kommer tilbake? :o
«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Verdt et forsøk. Men ser ikke ut til at hjalp.

Locked Previous topicNext topic