Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

TROLLING pÄ forumet

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Noen dager? Ein mÄned og to hadde gjort seg.


User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Man er da pÄ fornavn med moderatorene, er man ikke?


User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

SkjÞnner godt hva Stian mente her i trÄden angÄende deg i hvert fall, Bluegrot. Rimelig frekt Ä hevde at jeg gir de fordeler fordi jeg kjenner de og helt ubegrunnet. Har alltid latt folk som har vÊrt bannet kommet tilbake sÄ lenge de har forstÄtt hvorfor de ble bannet og at det ikke gjentar seg. Samme hvem det har vÊrt.


User avatar

Guybrush Threepwood
B
B
Posts: 3
Joined: 15 Oct 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Guybrush Threepwood »

Jeg ble aldri unbannet etter og ha postet store bilder i svadatrÄden for noen Är siden :jack:

Ble ikke bannet pÄ nytt nÄr jeg lagde denne kontoen etter halvannet Är dog, sÄ alt i alt gikk det fint.


User avatar

Porcus
Belieber
Belieber
Posts: 141
Joined: 30 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Porcus »

Runar wrote:
Porcus wrote:

Og i tillegg stiller du deg altsÄ helt uforstÄende til hva Kjellvete antyder, selv om du uttrykkelig gir ham rett.

Ærlig talt ja. Jeg har forklart godt hvorfor jeg ikke bannet Kringen. Dette er da ikke sĂ„ vanskelig.

Ja, du har forklart at du forskjellsbehandler, og hvorfor du forskjellsbehandler. Det er ikke sÄ vanskelig, nei. Litt mer vanskelig er at du blÄser deg opp og er opprÞrt uforstÄende over at Kjellvete vÄger Ä antyde at du forskjellsbehandler. Du kan ikke bÄde forsvare hva du gjÞr, og nekte for det samtidig. (Det vil si, Äpenbart kan du.)

Jeg synes det er "litt" drÞyt at nÄr man er godt uti en trÄd som roper pÄ krassere moderering, og det eneste du har antydet i den retning er at man trenger flere moderatorer for Ä gjÞre jobben som likevel skulle gjÞres -- og det neste som skjer, er at du reagerer med et mye krassere virkemiddel enn moderering. NÄr det tydeligvis skulle skjerpes inn, sÄ hadde du alle anledninger til Ä annonsere det i akkurat denne trÄden. NÄr du ikke gjÞr det, og det behendigvis gÄr ut over det hodet alle ville ha pÄ fatet, sÄ lukter det veldig av at lynsjemobben har fÄtt viljen sin. Og det er ikke pent.

Runar wrote:

Dermed vil de vĂŠre tilbake i lĂžpet av noen dager.

Hils dem.

Siden jeg er i modus for Ä spÞrre om policy her: kan du repetere hva som er gjeldende hva angÄr sletting type Skrappar?

«Det er trist, men sant, en jazzbande bestaaende av fire negre og ett menneske maatte altsaa til for aa skape den intense kaféstemning, som vi liker aa kalle 'europeisk'.»
– Dagbla', 1921

01d sk001 screamboard

User avatar

M-77
Rocker
Rocker
Posts: 716
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by M-77 »

Synes det er helt i orden at de er blitt bannet. Er p**s lei av all sjiten som har spredt seg ut over deler forumet siste Ärene. Jeg har ikke noen problemer med litt hÞyere terskel i off-topicdelen, men i musikkdiskusjonene kan det godt bli en policy at gjentatte forsÞk pÄ "trolling" fÞrer til utestengelse.

Jeg ser virkelig frem til noen Affenfrie dager og mener strengt tatt at en mÄneds utestengelse hadde vÊrt mer pÄ sin plass.


User avatar

Welhaven
Poser
Poser
Posts: 457
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Welhaven »

Er mer spent pÄ om vedkommende fortsetter i kjent stil etter returen.

<b>Exeloume pÄ Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash

User avatar

Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Runar wrote:
Porcus wrote:
Runar wrote:

Er det dette du og Kjellvete er grinete pÄ? At Kringen ikke er bannet?

Ærlig talt, Runar ...

Porcus wrote:

to hĂžl-i-hule-vedtak, i stedet for tre.

Kjellvete wrote:

2 gale gir uansett ikke 1 rett.

Og i tillegg stiller du deg altsÄ helt uforstÄende til hva Kjellvete antyder, selv om du uttrykkelig gir ham rett.

Ærlig talt ja. Jeg har forklart godt hvorfor jeg ikke bannet Kringen. Dette er da ikke sĂ„ vanskelig. Hva er det du vil egentlig? At jeg skal legge meg flat Ă„ si at dette var uhyre feil og ingen burde blitt bannet,

For eksempel

Men hvis du fortsatt ikke ser feilen her sÄ gidder ikke jeg bruke mer tid pÄ Ä forklare.

Bare sÄ det er sagt,jeg er IKKE ute etter Ä fÄ Kringen ut her


User avatar

M-77
Rocker
Rocker
Posts: 716
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by M-77 »

Welhaven wrote:

Er mer spent pÄ om vedkommende fortsetter i kjent stil etter returen.

Sant nok! Regner med at han fÄr prÞvetid med veldig lav terskel for ny og lengre utestengelse hvis han ikke har forbedret seg.


User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Runar wrote:

SkjÞnner godt hva Stian mente her i trÄden angÄende deg i hvert fall, Bluegrot. Rimelig frekt Ä hevde at jeg gir de fordeler fordi jeg kjenner de og helt ubegrunnet. Har alltid latt folk som har vÊrt bannet kommet tilbake sÄ lenge de har forstÄtt hvorfor de ble bannet og at det ikke gjentar seg. Samme hvem det har vÊrt.

Mener det er helt ubevisst, men det at Affen ikke har fÄtt dÞra i baken for lengst er ganske grei pekepinn pÄ slikt skjer.


User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Etter Ä ha lest denne trÄden, er jeg glad jeg ikke er Runar.


User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Regner med at det er rimelig klart hvorfor jeg ikke Ăžnsker Ă„ bli moderator.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Mosher
Belieber
Belieber
Posts: 59
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mosher »

Damned if you do.....

Praise the lord and pass the ammunition

User avatar

Shitrock
Belieber
Belieber
Posts: 60
Joined: 25 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Shitrock »

Tomas wrote:

Regner med at det er rimelig klart hvorfor jeg ikke Ăžnsker Ă„ bli moderator.

Eg trur du hadde vorte ein flott moderator! Ubarmhjertig, inkonsekvent og laussluppen.

For eit liv

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Shitrock wrote:
Tomas wrote:

Regner med at det er rimelig klart hvorfor jeg ikke Ăžnsker Ă„ bli moderator.

Eg trur du hadde vorte ein flott moderator! Ubarmhjertig, inkonsekvent og laussluppen.

NÄh, selv om det kanskje ikke virker slik sÄ samler jeg faktisk ikke pÄ upopularitet. Dessuten er Stian selvskreven som moderator.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Porcus wrote:
Runar wrote:
Porcus wrote:

Og i tillegg stiller du deg altsÄ helt uforstÄende til hva Kjellvete antyder, selv om du uttrykkelig gir ham rett.

Ærlig talt ja. Jeg har forklart godt hvorfor jeg ikke bannet Kringen. Dette er da ikke sĂ„ vanskelig.

Ja, du har forklart at du forskjellsbehandler, og hvorfor du forskjellsbehandler. Det er ikke sÄ vanskelig, nei. Litt mer vanskelig er at du blÄser deg opp og er opprÞrt uforstÄende over at Kjellvete vÄger Ä antyde at du forskjellsbehandler. Du kan ikke bÄde forsvare hva du gjÞr, og nekte for det samtidig. (Det vil si, Äpenbart kan du.)

Jeg synes det er "litt" drÞyt at nÄr man er godt uti en trÄd som roper pÄ krassere moderering, og det eneste du har antydet i den retning er at man trenger flere moderatorer for Ä gjÞre jobben som likevel skulle gjÞres -- og det neste som skjer, er at du reagerer med et mye krassere virkemiddel enn moderering. NÄr det tydeligvis skulle skjerpes inn, sÄ hadde du alle anledninger til Ä annonsere det i akkurat denne trÄden. NÄr du ikke gjÞr det, og det behendigvis gÄr ut over det hodet alle ville ha pÄ fatet, sÄ lukter det veldig av at lynsjemobben har fÄtt viljen sin. Og det er ikke pent.

Runar wrote:

Dermed vil de vĂŠre tilbake i lĂžpet av noen dager.

Hils dem.

Siden jeg er i modus for Ä spÞrre om policy her: kan du repetere hva som er gjeldende hva angÄr sletting type Skrappar?

Forskjellsbehandling!?! Vi har et lass med poster og trÄder pÄ moderatorforumet av Affen og Marken. Minimalt fra Kringen. Sistnevnte har spammet og trollet lite tidligere. Er det sÄ vanskelig Ä skjÞnne hvorfor jeg fant ut at to av de fortjente bann, mens den ene holdt seg utenfor?

AngÄende det siste der med lynsjemob og fjas sÄ begynner jeg nesten Ä lure pÄ om du har blitt gal i det siste. Er det sÄ vanskelig Ä forstÄ at vi snakker om en rekke trÄder og poster som er direkte spam? NÄr det kommer en rekke trÄder og poster som er spam og noen til og med henger ut forummedlemer skal jeg bare se forbi det sÄ det ikke skal virke som om "lynsjemobben" har fÄtt viljen sin?



JonathanSaxx
Belieber
Belieber
Posts: 53
Joined: 17 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by JonathanSaxx »

Ser ikke helt problemet her og har ikke lest noen av de sletta trÄdene heller.
Ikke at jeg skal vÊre noe sensor pÄ det, men synes forklaringa til Runar holder i massevis og nÄr de to som er banna ogsÄ synes det er ok, kan det da egentlig ikke vÊre noe Ä diskutere.

Let's put the X in Saxx!

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

BlueGrot wrote:
Runar wrote:

SkjÞnner godt hva Stian mente her i trÄden angÄende deg i hvert fall, Bluegrot. Rimelig frekt Ä hevde at jeg gir de fordeler fordi jeg kjenner de og helt ubegrunnet. Har alltid latt folk som har vÊrt bannet kommet tilbake sÄ lenge de har forstÄtt hvorfor de ble bannet og at det ikke gjentar seg. Samme hvem det har vÊrt.

Mener det er helt ubevisst, men det at Affen ikke har fÄtt dÞra i baken for lengst er ganske grei pekepinn pÄ slikt skjer.

Den er grei. Men jeg har kun mÞtt Affen to ganger og kan vel ikke si at jeg kjenner fyren noe sÊrlig utenom forumet. SÄ nei, om Affen har fÄtt for snill behandling av meg sÄ mÄ det vÊre av helt andre grunner enn at jeg "kjenner" han.


User avatar

Welhaven
Poser
Poser
Posts: 457
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Welhaven »

Porcus: :-#

Det er noe med Ä vite nÄr man skal gi seg....

<b>Exeloume pÄ Facebook-></b> http://listn.to/exeloume (news, bio, musikk, reviews osv)
Wimp: http://wimp.no/album/6182208
Bandcamp: http://exeloume.bandcamp.com/
Myspace: www.myspace.com/exeloumethrash

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Kjellvete wrote:
Runar wrote:
Porcus wrote:
Runar wrote:

Er det dette du og Kjellvete er grinete pÄ? At Kringen ikke er bannet?

Ærlig talt, Runar ...

Porcus wrote:

to hĂžl-i-hule-vedtak, i stedet for tre.

Kjellvete wrote:

2 gale gir uansett ikke 1 rett.

Og i tillegg stiller du deg altsÄ helt uforstÄende til hva Kjellvete antyder, selv om du uttrykkelig gir ham rett.

Ærlig talt ja. Jeg har forklart godt hvorfor jeg ikke bannet Kringen. Dette er da ikke sĂ„ vanskelig. Hva er det du vil egentlig? At jeg skal legge meg flat Ă„ si at dette var uhyre feil og ingen burde blitt bannet,

For eksempel

Men hvis du fortsatt ikke ser feilen her sÄ gidder ikke jeg bruke mer tid pÄ Ä forklare.

Bare sÄ det er sagt,jeg er IKKE ute etter Ä fÄ Kringen ut her

SÄ hvorfor mener du da at Affen og Marken ikke burde blitt bannet etter en rekke spamposter og trÄder? At de burde blitt bannet etter nattens fylleposting skjÞnner alle som fikk det med seg i morges. Inkludert de selv. SÄ enten de to ut, eller alle tre som var med pÄ fyllekula. Og jeg har vel forklart nok nÄ hvorfor det ble de to.


Locked Previous topicNext topic