Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Liker vi det nye forumet? v2.0

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Det nye nettstedet er

forbedring dette
28
62%
same same
10
22%
scrap this crap og gi meg personsĂžkeren min tilbake!
7
16%
 
Total votes: 45
User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Liker vi det nye forumet? v2.0

Post by Stian »

Den Tapatalk-saken syntes jeg var helt hÄplÞs. Bruker heller "vanlig" internett pÄ telefonen om det er noen trÄder jeg er nysgjerrig pÄ nÄr jeg ikke er ved en PC.

Generelt er det bra med fornying, og velkomment med noen nye brukere, men det virker som bÄde mitt eget og andres krutt er brent opp. Blir mest tÞrrprat som en strengt tatt helst skulle vÊrt foruten og jeg burde brukt tida pÄ noe annet.

Selv som forumfan siden forumets morgen mÄ jeg innrÞmme at det er svÊrt lite her nÄ som jeg ikke finner pÄ Facebook eller andre steder. Synd, men en fÄr hÄpe forumet fÄr en ny vÄr. Dette som har vÊrt nÄ siden relanseringen har vÊrt mer som solskinn i januar. Det er lov Ä hÄpe, men om fÄ dager er det grÄtt og nedsnÞdd igjen.


User avatar

zsan9
Belieber
Belieber
Posts: 177
Joined: 15 Apr 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 29

Post by zsan9 »

Generelt sett liker jeg det nye forumet, men det er ett par ting ved Tapatalk som er litt kjedelig. Blant annet at det ikke gÄr an Ä tagge folk og at polls ikke vises.


User avatar

BlackMage
Poser
Poser
Posts: 429
Joined: 02 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BlackMage »

Browser mer via Tapa, enn "vanlig" nett. Men den har sine mangler.


User avatar

zsan9
Belieber
Belieber
Posts: 177
Joined: 15 Apr 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 29

Post by zsan9 »

Samme her.


User avatar

Hagakure
Belieber
Belieber
Posts: 125
Joined: 24 Feb 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hagakure »

Stian wrote:

Generelt er det bra med fornying, og velkomment med noen nye brukere, men det virker som bÄde mitt eget og andres krutt er brent opp. Blir mest tÞrrprat som en strengt tatt helst skulle vÊrt foruten og jeg burde brukt tida pÄ noe annet.

Selv som forumfan siden forumets morgen mÄ jeg innrÞmme at det er svÊrt lite her nÄ som jeg ikke finner pÄ Facebook eller andre steder. Synd, men en fÄr hÄpe forumet fÄr en ny vÄr. Dette som har vÊrt nÄ siden relanseringen har vÊrt mer som solskinn i januar. Det er lov Ä hÄpe, men om fÄ dager er det grÄtt og nedsnÞdd igjen.

Enig i mye her, og utover det syns jeg det har vÊrt lite nytt blod her tatt i betrakning hvor lenge forumet var "stengt" for registrering. Mye mulig mange har registrert seg, men fÄ har vist seg frem. Jeg opplevde en ny poste-giv da det nye forumet ble lansert, men nÄ har jeg detti helt av. Same old, desverre.

Rock over London, Rock on Chicago

User avatar

zsan9
Belieber
Belieber
Posts: 177
Joined: 15 Apr 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 29

Post by zsan9 »

Kan det ikke f.eks. skrives om i bladet at forumet nÄ er Äpnet for registrering av nye brukere, eller er det allerede gjort?


User avatar

Invictus
Rocker
Rocker
Posts: 527
Joined: 30 Dec 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Invictus »

Øien nevnte den nye nettsiden i lederartikkelen i siste Scream, men nevnte ikke det nye forumet med ett ord.
Enig i at forumet ikke har fÄtt den store vitamininnsprÞytinga som man hadde hÄpa pÄ da nye brukere slapp til. Det er stort sett de gamle traverne som holder liv i forumet, og det er jo litt synd at ikke flere nye setter stÞrre preg.


User avatar

yngve
Poser
Poser
Posts: 252
Joined: 26 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:
Norway

Post by yngve »

Sitter vel ikke med fÞlelsen av at redaksjonen pusher forumet veldig. Mulig det har med tidligere tider Ä gjÞre, nÄr det kanskje var en liten belastning B-) Husker jo noe stress der. Eneste koblingen jeg fÞler er her er de i bladet som er aktive, og det er ikke mange. Jeg ser nesten disse to elementene som adskilte, og jeg tror fortsatt veldig fÄ har bokmerke pÄ forsuden. Synd for annonsÞrer. Sjekker innom her av og til, men er mer leser enn aktiv gitt. Det er mye jobb Ä bygge og drifte noe som dette, cudos!!!

SE OPP!!! ikke ned...

Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang

User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Einig i at det ikkje har svara til forventningane etter oppgraderinga. Mange har falt av, og nivÄet er tidvis labert. Screamforumet har nok hatt si gulltid.

Men igjen mÄ eg spÞrre:
Kvifor i alle dagar vert ein ikkje sendt vidare frÄ gamleforumet til dette nye?

Alle med bokmerke til gamleforumet kjem jo berre til eit lÄst forum. Ikkje rart om folk snur i dÞra og aldri kjem attende, dÄ. Ein skulle tru at det var i forumets interesse Ä styre trafikken over hit kor det faktisk er rom for aktivitet.


User avatar

Topic author
MikkelRev
Rocker
Rocker
Posts: 795
Joined: 20 Apr 2008, 00:00
Favourite genre: Heavy Metal
Location: àčàžšàžŁàčŒàč€àžàž™
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0
Norway

Post by MikkelRev »

zsan9 wrote:

Generelt sett liker jeg det nye forumet, men det er ett par ting ved Tapatalk som er litt kjedelig. Blant annet at det ikke gÄr an Ä tagge folk og at polls ikke vises.

Du kan tagge med Tapatalk, og de du tagger vil da faa notification paa mobilen sin hvis de ogsaa har Tapatalk. Taggingen til Tapatalk er dessverre ikke kompatibel med taggingen paa web'en.


User avatar

zsan9
Belieber
Belieber
Posts: 177
Joined: 15 Apr 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 29

Post by zsan9 »

Hvordan da? @MikkelRev


User avatar

War Pig
Belieber
Belieber
Posts: 118
Joined: 16 Jul 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Age: 43

Post by War Pig »

Hagakure wrote:
Stian wrote:

Generelt er det bra med fornying, og velkomment med noen nye brukere, men det virker som bÄde mitt eget og andres krutt er brent opp. Blir mest tÞrrprat som en strengt tatt helst skulle vÊrt foruten og jeg burde brukt tida pÄ noe annet.

Selv som forumfan siden forumets morgen mÄ jeg innrÞmme at det er svÊrt lite her nÄ som jeg ikke finner pÄ Facebook eller andre steder. Synd, men en fÄr hÄpe forumet fÄr en ny vÄr. Dette som har vÊrt nÄ siden relanseringen har vÊrt mer som solskinn i januar. Det er lov Ä hÄpe, men om fÄ dager er det grÄtt og nedsnÞdd igjen.

Enig i mye her, og utover det syns jeg det har vÊrt lite nytt blod her tatt i betrakning hvor lenge forumet var "stengt" for registrering. Mye mulig mange har registrert seg, men fÄ har vist seg frem. Jeg opplevde en ny poste-giv da det nye forumet ble lansert, men nÄ har jeg detti helt av. Same old, desverre.

Det var da noen nykommere som prĂžvde seg en liten stund, men de falt fort fra. Tipper mange ikke gidder Ă„ poste siden man er et stusselig fittetryne hvis man ikke liker den riktige musikken/livsstilen/whatever.


User avatar

Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Rintrah wrote:

Men igjen mÄ eg spÞrre:
Kvifor i alle dagar vert ein ikkje sendt vidare frÄ gamleforumet til dette nye?

Alle med bokmerke til gamleforumet kjem jo berre til eit lÄst forum. Ikkje rart om folk snur i dÞra og aldri kjem attende, dÄ. Ein skulle tru at det var i forumets interesse Ä styre trafikken over hit kor det faktisk er rom for aktivitet.

Dette :!:

Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Nei, har vel egentlig ikke tenkt over at noen kan vÊre stuck pÄ det gamle forumet pÄ grunn av bokmerke. Men det er da litt godt gjort ogsÄ da om man skulle klare det. Det stÄr da ganske klart at det er et nytt forum nÄ der og man skjÞnner vel tegningen siden det er lÄst. Eller?


User avatar

Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 93

Post by Veadtuck »

Liker greit Ä videresende, sÄ trenger man ikke tenke pÄ det. Folk er og forblir vanedyr.

THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

User avatar

Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Runar wrote:

man skjÞnner vel tegningen siden det er lÄst. Eller?

Ikke sett altfor mye penger pÄ det. 12 stk online pÄ det gamle forumet akkurat nÄ. Spesielt nye brukere kan nok fort finne pÄ Ä snu i dÞra nÄr de mÞter et stengt og dÞdt forum

Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Kjellvete wrote:
Runar wrote:

man skjÞnner vel tegningen siden det er lÄst. Eller?

Ikke sett altfor mye penger pÄ det. 12 stk online pÄ det gamle forumet akkurat nÄ. Spesielt nye brukere kan nok fort finne pÄ Ä snu i dÞra nÄr de mÞter et stengt og dÞdt forum

Ha ha, yes. Det er nett dét, det kan gÄ fort i svingane nÄr ein surfer med titalls faner oppe, og om ein mÄ klikke seg ned i forumet for Ä finne ut kva som er stÄa sÄ er ein rimeleg interessert. Men for alle er det ikkje like viktig, og lukker vinduet og glÞymer heile forumet.

Burde uansett vere kjapt Ă„ sette opp ei slik vidaresending?


User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Er det en bug i Tapatalk at postene man skriver blir hengende igjen i skrivefeltet? AltsÄ at det blir posta, men fortsatt stÄr der jeg skal skrive? Var ikke sÄnn fÞr. Og nÄr jeg poster bilder, fÄr jeg feilmelding at det mangler koding, men det blir posta likevel. Det har vÊrt sÄnn lenge.

Image

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Opplever ikke det her. PrĂžvd Ă„ gjeninstallere Tapatalk?


User avatar

zsan9
Belieber
Belieber
Posts: 177
Joined: 15 Apr 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 29

Post by zsan9 »

Jeg opplever heller ikke det.


Locked Previous topicNext topic