Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Androidmas

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Androidmas

Post by fantomas »

Prøvde å spørre på mobiltråden, men ropte ut i verdensrommet tydeligvis. La meg prøve med egen tråd:

Noen som kjapt kan fortelle hvordan man skrur av det evinnelige maset fra mobilen/boardet/appstore som hver j***a gang man åpner forumet i Chrome sier:

j***a bitches wrote:

Get our Android app for easier viewing and posting on this forum, optional push notifications and more!

Har gjort det før, men etter jeg sletta nettloggen har den dukka opp igjen, og greier ikke finne ut av det. Anyone?

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Jeg vet det ikke er til stor hjelp, men hvorfor vil du ikke bruke Tapatalk til å lese forumet?

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Jeg prøvde det og syns det var ræv. Sånn er den frie verden. Jeg vet det går å fikse den meldinga, men kan bare ikke huske hvordan. Trodde det var verdens enkleste ting å finne ut av her inne, men tydeligvis ikke.

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

MikkelRev
Rocker
Rocker
Posts: 795
Joined: 20 Apr 2008, 00:00
Favourite genre: Heavy Metal
Location: แบร์เกน
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0
Norway

Post by MikkelRev »

Skal ta å oppgradere Tapatalk-pluginen en vakker dag. Hvis det ikke har blitt fikset etter det, så skal jeg høre med Tapatalk-support.


User avatar

MikkelRev
Rocker
Rocker
Posts: 795
Joined: 20 Apr 2008, 00:00
Favourite genre: Heavy Metal
Location: แบร์เกน
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0
Norway

Post by MikkelRev »

MikkelRev wrote:Skal ta å oppgradere Tapatalk-pluginen en vakker dag.
Done.

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

Så nå slipper vi maset? Bra, på brett er det best med fullversjonen.
Image

User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Jeg får det fortsatt. Men bare fordi jeg cleared nettleserdata. Hadde det ikke i forkant. Skjønner ikke helt sammenhengen der.

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

fantomas wrote:

Jeg får det fortsatt. Men bare fordi jeg cleared nettleserdata. Hadde det ikke i forkant. Skjønner ikke helt sammenhengen der.

Sammenhengen er innlysende. Du sletta cookien som sa at du ikke var intrisert. Samme skjedde meg nå.

Image

Locked Previous topicNext topic