Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Iced Earth lot - Diskografien 1989-2011 (inkl. Dark Genesis

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Topic author
ddcricket
B
B
Posts: 3
Joined: 26 Nov 2015, 09:21
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Iced Earth lot - Diskografien 1989-2011 (inkl. Dark Genesis

Post by ddcricket »

Selger Iced Earth-samlingen min grunnet plass og pengemangel, https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html ... e=97241032

Selger min samling av Iced Earth-CDer. Alle er brukt, men i god stand (tar godt vare på CDene mine).

Inneholder:
-Dark Genesis (2001)
En samling av de tre første studioalbumene til IE:
Iced Earth (1990)
Night of the Stormrider (1991)
Burnt Offerings (1995)
Demoen "Enter the realm" fra 1989 er også med, alle remastret. I tillegg inneholder den coverplaten "Tribute to the Gods" (2002). Denne samleutgaven er ganske sjelden nå til dags.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Genesis

-The Dark Saga (1996)

-Something Wcked This Way Comes (1998)

-Horror Show (Digipack med bonusspor, 2001)
Omslaget er i brukt tilstand, og CDen har én liten skip på begynnelsen av spor 2, men er diskré til skip å være og er ikke slik at avspillingen stanser.

-The Glorious Burden (2004)
Digipack med bonusspor og 2 CDer. Albumet på den ene, "Gettysburg" på den andre.

-Framing Armageddon: Something Wicked Part 1 (2007)
Digipack.

-The Crucible of Man: Something Wicked Part 2 (2008)
Digipack.

-Dystopia (2011)
Digipack med tre bonusspor og patch.

-Overture of the Wicked EP (2007)
EP med gjeninnspilling av avslutningseposet fra "Something Wicked..." i 1998, med Ripper Owens på vokal.

-I Walk Among You (2008)
Single til "The Crucible..." med tre spor.

-Alive in Athens (1999)
3x CD med liveopptak fra Aten. Se bilder for sporliste etc.

Bonus: Et gitarplekter som Iced Earths Main man Jon Schaeffer spilte med og kastet ut til publikum under konserten på Rockefeller 10. feb 2009.

I denne loten er det rett og slett alle IEs 10 studioalbum fra den spede begynnelse frem til 2011, samt alle livealbum i samme periode, pluss et par EPer og dette plekteret som bonus. Selges samlet. Prisen? Kr 850,- pluss frakt. Et realt kupp, om jeg får si det selv.