Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Primus

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Primus

Post by fantomas »

Med nytt forum forsvinner en del nødvendige topics, men nå som det er kommet ny Primusplate er det på tide å starte en ny Primustråd!

Image

Image

Noen som har hørt noe på Primus and the Chocolate Factory with the Fungi Ensemble? Det er jo endelig klassisk line-up, nå som Tim "Herb" Alexander er tilbake bak trommene. Jeg har hørt et par låter og det var en forfriskende blanding av nyere/Claypool-solo og gammel stil. Virker foreløpig lovende og herlig fjollete! :D

Image

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

UndeadFlowerKing
Poser
Poser
Posts: 256
Joined: 05 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by UndeadFlowerKing »

Det minner meg på at jeg må dra frem min foreløpig første Primus-plate Pork Soda snart. Har kun hørt på den en gang, jeg kjøpte den i en periode der jeg handlet litt i overkant mye skiver, så den har blitt litt glemt
Heavy Metal
Loud as it can be

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Kjøpte nylig Sailing the Seas of Cheese igjen. Syns den er ganske kul. Mener å huske jeg likte Suck On This og Frizzle Fry også, mens på Pork Soda ramla jeg litt av, og husker lite av Tales from the Punchbowl og Brown Album. Har ikke hørt noe nyere enn det.
Image

User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Sailing the Seas of Cheese er i mine ører den klart beste, med Frizzle Fry rett bak. Pork Soda er en meget god skive, men ikke så gjennomført bra som de andre, med et par mer mediokre låter. "My Name is Mud" er dog en massivt fet sang!
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

Locked Previous topicNext topic