Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Ute nå: GHOUL CULT - Ghoul Cult

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Ute nå: GHOUL CULT - Ghoul Cult

Post by Lugubriel »

Image

Originally formed by Ulrich Riff-Vomitor and Johnny Tombthrasher in 2001 with the intent to create old school skullbanging deathrash, GHOUL CULT certainly live up to their name.

Having only officially released one self-titled LP comprising mainly demo tracks in 2004 before disbanding, one split EP with the mighty URFAUST in 2016 with Johnny Tombthrasher as sole member, and performed less than a handful of gigs, GHOUL CULT are indeed one of Norway's most obscure acts.

Now, the cult shall gather once more as the ghoulish vaults have been pried open and desecrated to unearth the entire early history of the band!

To be released on ltd. LP with the complete demo recordings and ltd. double CD including tons of extra demo / rehearsal tracks and pre-GHOUL CULT material, this will represent the definitive skullbanging deathrash compilation!

Image

Ltd. red vinyl LP with insert & patch (100x)
Ltd. black vinyl with insert (200x)
Ltd. jewelcase 2CD with 12-page booklet (500x)

[bandcamp]3084946823[/bandcamp]

Kjøp
Image

User avatar

Myrdr
Belie
Belie
Posts: 7
Joined: 09 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Myrdr »

Husker jeg kjøpte en demo over IRC for hundrevis av år siden. Var ikke særlig imponert da og kan ikke si at det har vokst på meg det jeg hører nå.
"Nekromantheon er for THRASH det Alan Alda var for MASH"

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Myrdr wrote:Husker jeg kjøpte en demo over IRC for hundrevis av år siden. Var ikke særlig imponert da og kan ikke si at det har vokst på meg det jeg hører nå.
Myrdr lever!

User avatar

Morkenstubbe
Rocker
Rocker
Posts: 1320
Joined: 12 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Morkenstubbe »

TheUnborn wrote:
Myrdr wrote:Husker jeg kjøpte en demo over IRC for hundrevis av år siden. Var ikke særlig imponert da og kan ikke si at det har vokst på meg det jeg hører nå.
Myrdr lever!
DREP HAN!
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Image

User avatar

Topic author
Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

Myrdr wrote:Husker jeg kjøpte en demo over IRC for hundrevis av år siden. Var ikke særlig imponert da og kan ikke si at det har vokst på meg det jeg hører nå.
LEIT
Image

Locked Previous topicNext topic