Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Netflix-tips!

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Netflix-tips!

Post by Runar »

Lugubriel wrote:Noen som kan tipse om skrekkfilmer på Netflix? Ser de aller fleste der er rata med en til to stjerner, men regner med at også en del av disse er severdige, siden det er så mange nisser der ute, og det ofte kun er én person som har stemt, som kanskje ikke liker grøssere i det hele tatt. Prøvde meg på nyinnspillinga av The Wicker Man i går, og den sugde jo, så nå har jeg lyst til å se noe litt bra. Vet det finnes. Og helst på norske, da kan jeg bruke tv'en.
The Babadook er verdt å få med seg. Men da må du til utlandet. På norske har du jo The Devil's Rejects, The Host, Saw, Piranha, Horsemen, A Nightmare on Elm Street, Tucker & Dale vs. Evil og The Conjuring. Men du har kanskje sett disse?

User avatar

Topic author
Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Bugge wrote:Og mer lesestoff:

http://www.dailydot.com/technology/hola ... ity/?tw=dd
Additionally, Hola can let someone take over programs on your computer. The researchers explain:

And on some systems, it gets worse; Hola will happily run whatever you feed it as the 'SYSTEM' user. What this means in simple terms, is that somebody can completely compromise your system, beyond any repair. It allows for installing things like a rootkit, for example.

This problem is not just an 'oversight'. It's not a thing where you say 'well, bugs can happen'. This kind of security issue can only happen if a developer is either grossly incompetent, or simply doesn't care about the security of their users. It's negligence, plain and simple, and there's no excuse for it.
MEN DET ER IKKE SÅ FARLIG, FOLK HAR JO ADVART MOT FACEBOOK OG SÅNN OGSÅ OG DET ER JO HELT OK
Uhu, I am so scared.
Skal be om unnskyldning for å ikke ta dine advarsler på alvor når jeg får problemer med Hola.

User avatar

Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

Runar wrote:
Lugubriel wrote:Noen som kan tipse om skrekkfilmer på Netflix? Ser de aller fleste der er rata med en til to stjerner, men regner med at også en del av disse er severdige, siden det er så mange nisser der ute, og det ofte kun er én person som har stemt, som kanskje ikke liker grøssere i det hele tatt. Prøvde meg på nyinnspillinga av The Wicker Man i går, og den sugde jo, så nå har jeg lyst til å se noe litt bra. Vet det finnes. Og helst på norske, da kan jeg bruke tv'en.
The Babadook er verdt å få med seg. Men da må du til utlandet. På norske har du jo The Devil's Rejects, The Host, Saw, Piranha, Horsemen, A Nightmare on Elm Street, Tucker & Dale vs. Evil og The Conjuring. Men du har kanskje sett disse?
En del av dem. Men da kan jeg jo sjekke ut resten. Takk for tips!
Image

User avatar

Böh!
Rocker
Rocker
Posts: 730
Joined: 10 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Böh! »

IKKJE sjå Babadook.

Herregud så bedritent!
Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk

Image

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Böh! wrote:IKKJE sjå Babadook.

Herregud så bedritent!
Så denne på anbefaling fra en kompis. Terningkast 1, slett venn.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Lodur
Infant
Infant
Posts: 2
Joined: 11 Apr 2016, 13:38
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 38

Post by Lodur »

Likte "Would you rather". (2013)

Hvor mye lidelse kan du utsette deg selv eller andre for, for penger?

Locked Previous topicNext topic