Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Netflix-tips!

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Netflix-tips!

Post by DarthVidar »

Finner ingen koder som funker, hjelp

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

King_P
Belieber
Belieber
Posts: 133
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by King_P »

214.5.182.127
213.5.182.117

Duvende bryster.

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Netflix funker ikke på appletv her uansett hva jeg gjør. Mistenker at det er fordi jeg har et nytt visakort registrert på ituneskontoen? Fikk iallefall melding om at netflix var kansellert pga manglende betaling men nå skal alt være i orden men ingenting funker. Hvor starter jeg? Har;

Reset

Restart

Unplugga

Ny dns setting

...ingenting funker. Hvafaen.

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

Kom ikke inn via ps3n sjøl, men funka via padn. Hvafaen.

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Fiksa det etter en time med prøving igår, men har kun den norske nå. Bedre enn ingenting.
Hvordan fikser jeg amerikanske igjen? Lenge siden jeg har gjort det nå. Prøvde igår, usikker på om jeg prøver feil DNS....?

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

PS3 funker hos oss med de kodene fra KingP rett oppi her.


User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

De funka ikke på appletv.

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

King_P wrote:

214.5.182.127
213.5.182.117

Bruker disse, får "Whoops! http://playmo.tv" i forskjellig farge på alle ikonene. Noen andre som oplever det her?


User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

Ja, var det samma, så måtte inn på den websida lenger oppe her og prøve og feile helt til jeg fant noen. Ved et tilfelle fikk jeg netflix, men ikke tilgang til PSN Store igjen, og omvendt etc

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

Image
Blancanieves

Dette mesterverket av en film ligger endelig ute på Netflix. Blancanieves er en svart/hvitt stumfilm basert på Snøhvit, og en av de aller beste filmene som har kommet de siste 25 åra. På ypperlig vis greier den og fange essensen av 20-tallet uten at den på noen som helst måter føles utdatert eller noe sånt tull. Filmen er 100% fresht!

Filmen har dessverre ikke fått den oppmerksomheten og statusen jeg mener den fortjener, men jeg er, noe jeg har vært helt siden jeg så den på kino i fjor, helt sikker på at denne om 15-20 år vil være en av filmene som vil stå igjen som en av de store filmene laget etter 80-tallet. Jeg håper jeg har rett, for det har Pablo Berger og alle de involverte gjort seg fortjent til.

Netflix US



sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

Kom over et par godbiter på Netflix (US) i går når jeg sjekke hva som lå der:

Image
Rigor Mortis er en moderne jiangshi-film, og en hyllest til klassikere som Encounters of the Spooky Kind og ikke minst Mr. Vampire, som er de to store filmene i sjangeren, en sjangere som døde ut på midten av 90-tallet. For de som ikke kjenner til sjangeren så er altså jiangshi en undersjanger av horror og kung fu som blander vampyr-horror, kung fu og komedie på tipp topp vis. Rigor Mortis er mørkere enn 80- og 90-tallets jiangshi-filmer og mangler i stor grad humoren fra filmene som kom på den tiden, men skaperne har på mesterlig vis greid og fanget stemningen og feelingen fra sjangeren uten og kopiere noen filmer, og det er det som gjør Rigor Mortis til en såpass bra film. På rollelisten finner man flere navn fra Mr. Vampire-serien, noe som er meget kult for de som er kjent med filmene. Denne anbefales på det sterkeste, og for de som ikke er kjent med sjangeren er det en feiende flott film å starte med.

Image
Berberian Sound Studio er en psykologisk thriller og neo-giallo. Stylish, weird og veldig, veldig kul. En unik film på veldig mange måter hvor det meste står frem på en positiv måte. Fet regi, fantastisk skuespill og stemningsfull som bare pokker. For treig og weird for mange, men helt topp for meg. Toby Jones er fantastisk i filmen, og er alene grunn god nok til å sjekke ut filmen. Fethet!



sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

Image
The Strange Colour of Your Body's Tears

Småsær, orginal og særegen neo-giallo av Hélène Cattet og Bruno Forzani, duoen bak den glimrende Amer og O is for Orgasm, en av de beste filmene på den noe varierende The ABCs of Death. Filmen er en fryd for øyet og både ser og låter veldig bra, og det er det beste ved hele filmen da historien er noe tynn, uten at det betyr noe som helst for en ilm som dette. Utordrende film, men j****g bra. Knallilm!

En av mine favoritter fra 2014.

Netflix US

Hvis du ikke har kjennskap til duoen så gir O is for Orgasm en god pekepinn på hva de driver med:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NKcsfYJeNjo[/youtube]

Det denne duoen driver med er åpenbart ikke noe for alle, men fans av giallo burde kunne finne noe av interesse her.

User avatar

Topic author
Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Om man er av den paranoide typen så kan man betale 5 dollar og dermed ikke være en peer lenger.

User avatar

Topic author
Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

Tja, jeg vet ikke. Hola har jo millioner av brukere uten at jeg har hørt om noen som det har gått galt for. I tillegg så er det jo lassevis av denne type advarsler mot å bruke Facebook, Popcorntime, Snapchat og en mengde andre tjenester uten at det så ofte går galt. Så jeg tar i likhet med det meste annet også denne advarselen med knusende ro.

User avatar

Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

Noen som kan tipse om skrekkfilmer på Netflix? Ser de aller fleste der er rata med en til to stjerner, men regner med at også en del av disse er severdige, siden det er så mange nisser der ute, og det ofte kun er én person som har stemt, som kanskje ikke liker grøssere i det hele tatt. Prøvde meg på nyinnspillinga av The Wicker Man i går, og den sugde jo, så nå har jeg lyst til å se noe litt bra. Vet det finnes. Og helst på norske, da kan jeg bruke tv'en.
Image


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

Det er sykt mye dritt på Netflix, og spesielt av nyere hororfilmer, men det er da noen severdige der au. Orker ikke å skjekke akkurat nå, men sist jeg sjekket var disse fremdeles der, og de er da verdt en titt:

Thirst
The Conjuring
Shutter
The Strangers
The Orphanage
30 Days of Night
Slither
Wolf Creek
One Missed Call

Amerikansk Netflix er å anbefale hvis man skal se horror. Mye dritt der også, men utvalget er jo på et helt annet nivå både hva eldre og nyere filmer angår.

Locked Previous topicNext topic