De tre første er spikra, men de andre kan fint byttes ut mot andre filmer som er like gode. Kommer helt ann på form og humør.
- Big Trouble in Little China
- Nosferatu, eine Symphonie des Grauens
- Seven Samurai
Onibaba
Le samouraï
Das Cabinet des Dr. Caligari
The Call of Cthulhu
The Great Mouse Detective
Bud Abbott Lou Costello Meet Frankenstein
The Sword of Doom
Night of the Living Dead
Kwaidan
The Happiness of the Katakuris
Akira
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring
Zatoichi and the Chest of Gold (denne kan fint byttes ut med hvilken som helst av de Zatoichi-filmene jeg har sett. Alt er helt fantastisk!)
Hero
The House of the Devil
Raiders of the Lost Ark
Metropolis
I dag blir lista sånn, men i morgen ville den sett annerledes ut.