Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

SIR Christopher Lee

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

M-77
Rocker
Rocker
Posts: 716
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SIR Christopher Lee

Post by M-77 »

Veadtuck wrote:Ser poenget der, men fortsatt så er det kjipt å vite at vi aldri kommer å se han igjen...
https://www.youtube.com/watch?v=NJ3aiM8K6D0
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.

User avatar

MikkelRev
Rocker
Rocker
Posts: 795
Joined: 20 Apr 2008, 00:00
Favourite genre: Heavy Metal
Location: แบร์เกน
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0
Norway

Post by MikkelRev »

Se han igjen? Har du noen gang sett han da?

Alltid trist når noen dør, men ikke fordi det ikke kommer noe nytt med han. Det finnes så utrolig mye innspillinger (både film og musikk) med og av han at det er er nok lenge til jeg trenger påfyll. Og før jeg er ferdig med å pløye meg gjennom alt, dukker det nok opp masse unreleasede greier. Har forresten hørt en plass at sønnene hans spiller/spilte i Ten Years After, stemmer det?

User avatar

Topic author
Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 93

Post by Veadtuck »

MikkelRev wrote:Se han igjen? Har du noen gang sett han da?

Alltid trist når noen dør, men ikke fordi det ikke kommer noe nytt med han. Det finnes så utrolig mye innspillinger (både film og musikk) med og av han at det er er nok lenge til jeg trenger påfyll. Og før jeg er ferdig med å pløye meg gjennom alt, dukker det nok opp masse unreleasede greier. Har forresten hørt en plass at sønnene hans spiller/spilte i Ten Years After, stemmer det?
Jeg mente selvsagt ikke det bokstavelig..men han blir jo ikke å se i noen nye produksjoner. Var alltid en fryd å lese/se intervjuer med mannen. For å ikke snakke om kommentatorspor. En unik person.
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

Locked Previous topicNext topic