Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Kommende filmer og TV-serier du har på radaren-tråden

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Per_Niel
Belieber
Belieber
Posts: 120
Joined: 18 Jun 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kommende filmer og TV-serier du har på radaren-tråden

Post by Per_Niel »

ConnorMcCloud wrote:The Neon Demon. Jeg tror Refn kommer til å treffe godt snart. Gleder meg.
Utifra traileren var dette akkurat 'den filmen' jeg lenge hadde ventet på. Erotisk triller med med ideer og visuelle uttrykk som tidvis kunne minne om Palma, Argento, Verhoeven, Polanski, Aronofsky osv. Men selv om enkeltscener var heeeelt fantastiske, synes jeg dessverre Refn roter det til som vanlig.
Skipper, believe it or not, there's a little Kong!

User avatar

ConnorMcCloud
Poser
Poser
Posts: 313
Joined: 11 Aug 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ConnorMcCloud »

Ok, synd. Visste jo at det kunne gå dithen, men hadde et håp. Må uansett sees utifra det du beskriver av positive ting.

User avatar

Topic author
Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

[youtube][/youtube]

mite b cool


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

s***n, som jeg gleder meg til Shin Godzilla (aka Godzilla Resurgence). De få bildene jeg har sett lover meget, meget godt, og Godzilla har ikke sett så j****g bra og fet ut på ørten år. Er en blanding av CGI, dukker og animatronics, men på alle bildene jeg har sett ser det ut som en fyr i gummidrakt, noe som får meg til å mistenke at det prøver å gjennskape magien fra de første Godzilla-filmene. j****g kult at de går for en så rufsete og stygg Godzilla, en som ser nesten litt deformert ut. Den ser j****g slem og f******a ut. Synes beistet ser ut som den rake motsetningen av den kjedelige amerikanske Godzillaen vi fikk.

Ser også frem til den kommende Godzilla anime-filmen. Har trua der og.

[img width=200 height=83]http://66.media.tumblr.com/931469ac057e ... o1_500.gif[/img]

User avatar

Topic author
Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »


User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMünchhausen »

Posteren var bæsj. Blir det 18-årsgrense og Karl Urban som Dredd, så har jeg trua.

User avatar

Goatblessed necropenis
Poser
Poser
Posts: 314
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Goatblessed necropenis »

Sesong 3 med Bloodline og sesong 5 med House of cards kommer på Netflix i utgangen av måneden nå. Cunt wait!
DØDSMARSJ TIL h*****e!

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Bloodline, ja. Den serien hadde jeg fullstendig glemt. Slutten på sesong 1 var så rævva at jeg trodde jeg skulle klikke, så jeg tror jeg fortsetter å holde meg unna den serien.

Heldigvis er det snart dags for Twin Peaks. Er helt sykt spent!
Purity comes when death is all.

User avatar

Goatblessed necropenis
Poser
Poser
Posts: 314
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Goatblessed necropenis »

Medicinmannen wrote:Bloodline, ja. Den serien hadde jeg fullstendig glemt. Slutten på sesong 1 var så rævva at jeg trodde jeg skulle klikke, så jeg tror jeg fortsetter å holde meg unna den serien.

Heldigvis er det snart dags for Twin Peaks. Er helt sykt spent!
Tja, jeg skjønner at ikke "alle" digger Bloodline, det er tunge og langdryge saker. Mange vil nok kalle den treig og kjedelig. Selv synes jeg serien ble mer og mer interessant for hver episode jeg såg. Utsøkt skuespill, gode dialoger og mørk stemning som tiltaler meg.
DØDSMARSJ TIL h*****e!

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Vel, jeg elsker serier som tar seg god tid med å bygge stemning og alt det der, og jeg likte serien forøvrig, men den slutten på sesong 1 gjorde meg så f******a at jeg kjenner det irriterer meg fortsatt når jeg tenker på det. Makan til billig løsning.
Purity comes when death is all.

User avatar

Topic author
Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

http://www.digitalspy.com/movies/news/a ... wn-reboot/
It looks like the Spawn movie will be going ahead, but only if movie studios are prepared for some serious creation-level negotiation.

Speaking to SYFY WIRE YouTube Channel, comic book creator Todd McFarlane revealed he has finished a rough draft script for the movie and is fielding calls from movie producers, big and small.

However, in the never-ending battle for creative control, McFarlane revealed he would only go ahead with the project if he is contracted as director, writer and producer.

(...)

Plans for a reboot of the classic dark comic book were announced by McFarlane in September, with promises that it would not ahdere to the PG-level nightmare of the first Spawn feature film.

On AMC's Geeking Out, McFarlane assured fans that it would have no affiliation with the 1997 movie...

User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by CocaineChrist »

Husker jeg kjedet vettet av meg gjennom første sesong av Bloodline, men så den ferdig kun på trass. Ble til at jeg så videre når sesong 2 kom ut, og det er jeg glad jeg gjorde. Fantastisk serie!

User avatar

Lugubriel
Rocker
Rocker
Posts: 642
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lugubriel »

Synes Bloodline har holdt seg bra hele veien og vært et av høydepunktene seriemessig de siste åra, før det kollapser totalt på slutten av siste sesong. Makan.
Image

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Lugubriel wrote:Synes Bloodline har holdt seg bra hele veien og vært et av høydepunktene seriemessig de siste åra, før det kollapser totalt på slutten av siste sesong. Makan.
Du synes ikke slutten på sesong 1 var sykt billig? Jeg har sagt det før, men det var så tynt at jeg nekter å se mer, av prinsipp. Har sjeldent vært så f******a over en serie som jeg var på slutten der.
Purity comes when death is all.

User avatar

Goatblessed necropenis
Poser
Poser
Posts: 314
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Goatblessed necropenis »

Lugubriel wrote:Synes Bloodline har holdt seg bra hele veien og vært et av høydepunktene seriemessig de siste åra, før det kollapser totalt på slutten av siste sesong. Makan.
Synes også slutten på serien var rotete og tullete, serien hadde fortjent så mye mye bedre. Likefullt, totalt sett en meget bra serie og kjipt at det er over.
DØDSMARSJ TIL h*****e!

Locked Previous topicNext topic