Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Records Of The Fleshgod

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Records Of The Fleshgod

Post by Foss »

Image


Tråd for utgivelser, konserter osv. fra labelen, siden utgivelsene ikke er samme sjanger går den her.

Alle utgivelser kan streames og lastes ned fra nettsiden etter utgivelsesdato. Sjekk også den gryende distroavdelingen.

http://www.recordsofthefleshgod.com/

https://recordsofthefleshgod.bandcamp.com/merch

https://www.facebook.com/recordsofthefleshgod

User avatar

Topic author
Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

FØRST UT;

Slipp av debut tape fra Compost Golem og reutgivelse på tape av den eneste plata til Grave in the Sky. Tilgjengelig fra nettsiden f.o.m 21.05.2015-Slippfest på Kniven 21.05.2015. Fleshgod djs spiller plater tillegg til å selvfølgelig spille de nye utgivelsene.

Event;

https://www.facebook.com/events/1646107912289600/

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Rått label! Gleder meg til Sturmgeist and the Fall of Rome. Håper på mer Stabwound Empire også!
Purity comes when death is all.

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Bestilte nettopp Nordens Dødsmyter MC, Crown of Bone/Utarm MC og ROTFG-kopp. Good times! :-D
Purity comes when death is all.

User avatar

Topic author
Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

Det er en staselig kopp! Og takk for support, nice. Skal ligge en preview ute av Compost Golem nå.
Apropos Stabwound Empire; Nordens Dødsmyter er en videreføring av det "bandet", med et litt snevrere konsept. Tape nr. II kommer ila forsommeren hvis alt går etter planen.

User avatar

Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 93

Post by Veadtuck »

Gribberiket ?
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

User avatar

Topic author
Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

Andre albumet er så og si ferdig innspilt ! Noe småtteri igjen, mix etc. Knefall blir reutgitt på Dead Seed productions på cd og lp snart, cden er vel snart hos selskapet, lpen ligger i kø i record store day gjørma. Blir skjorter fra samme label og.


where frost reign
Poser
Poser
Posts: 458
Joined: 10 Feb 2014, 18:31
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 37

Post by where frost reign »

Anbefalt label.

Grattis med nye utgivelser! Gode nyheter om kommende materiale. Jeg har noen Finsker som titt og ofte spør etter nytt Gribberiket materiale. Ang reissuen av nevnte band.... vil art worken på CDn og LPn være den samme som på kassetten?

User avatar

Topic author
Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

Anbefaler tilbake-og takk!

Layouten kommer til å være forholdsvis tro mot tapen, med endringer siden størrelsene er annerledes selvsagt. Kommer også til å være litt flere visuals av ymse slag i bookleten, men da helt i tråd med opprinnelig stil. Coveret er selvsagt det samme, noe annet er ikke aktuelt-og burde aldri være det heller!

edit; Ætergap (distro) har fortsatt Gribberiket tapen inne hvis noen skulle trenge den.

User avatar

William Gull
Belieber
Belieber
Posts: 23
Joined: 28 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by William Gull »

Medicinmannen wrote:Gleder meg til Sturmgeist and the Fall of Rome.
Da kan jeg med glede informere deg om at Sturmgeist & The Fall of Rome 2xLP er rett rundt hjørnet. Det blir releaseparty med konsert 5. Juni, og vi har lagt ut en låt fra skiva, Søner av Anarkiet
[media]https://soundcloud.com/recordsofthefles ... v-anarkiet[/media]

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Ekstremt lovende sample! f**n så episk og knusende. Gleder meg til å høre resten!
Purity comes when death is all.

User avatar

Morkenstubbe
Rocker
Rocker
Posts: 1320
Joined: 12 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Morkenstubbe »

Sjefolainen label... Får høre med om han har skiver til meg... hehe..

Skal nok gjøre meg selv en tjeneste ved å bestille noen varer... mye fett som ligger å lurer.
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Image

User avatar

Topic author
Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

Morkenstubbe wrote:Sjefolainen label... Får høre med om han har skiver til meg... hehe..

Skal nok gjøre meg selv en tjeneste ved å bestille noen varer... mye fett som ligger å lurer.
Sendte deg en pm for ei ukes tid tilbake da min tlf var i knas. Har en sjelden finsk sak til deg her. Og en litt
mindre sjelden en og. Kan godt ta med hele rukkelet den 5.juni.

User avatar

Morkenstubbe
Rocker
Rocker
Posts: 1320
Joined: 12 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Morkenstubbe »

Foss wrote:
Morkenstubbe wrote:Sjefolainen label... Får høre med om han har skiver til meg... hehe..

Skal nok gjøre meg selv en tjeneste ved å bestille noen varer... mye fett som ligger å lurer.
Sendte deg en pm for ei ukes tid tilbake da min tlf var i knas. Har en sjelden finsk sak til deg her. Og en litt
mindre sjelden en og. Kan godt ta med hele rukkelet den 5.juni.
HYLL HERREN!
Mkas tristhet..er så bortreist den 5.juni... typisk. f**n. Må jo ha nye Noisestar skiva også.. Drar 1, hjemme 13.

Får ta det enten til helgen eller ved hjemkomst. Stæsjet ligger forsvarlig hos deg. :-D
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
Image


where frost reign
Poser
Poser
Posts: 458
Joined: 10 Feb 2014, 18:31
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 37

Post by where frost reign »

Foss wrote:Anbefaler tilbake-og takk!

Layouten kommer til å være forholdsvis tro mot tapen, med endringer siden størrelsene er annerledes selvsagt. Kommer også til å være litt flere visuals av ymse slag i bookleten, men da helt i tråd med opprinnelig stil. Coveret er selvsagt det samme, noe annet er ikke aktuelt-og burde aldri være det heller!

edit; Ætergap (distro) har fortsatt Gribberiket tapen inne hvis noen skulle trenge den.
Takk for info. Godt å høre det ikke blir drastiske endringer i layouten.

User avatar

Topic author
Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

Morkenstubbe wrote:
Foss wrote:
Morkenstubbe wrote:Sjefolainen label... Får høre med om han har skiver til meg... hehe..

Skal nok gjøre meg selv en tjeneste ved å bestille noen varer... mye fett som ligger å lurer.
Sendte deg en pm for ei ukes tid tilbake da min tlf var i knas. Har en sjelden finsk sak til deg her. Og en litt
mindre sjelden en og. Kan godt ta med hele rukkelet den 5.juni.
HYLL HERREN!
Mkas tristhet..er så bortreist den 5.juni... typisk. f**n. Må jo ha nye Noisestar skiva også.. Drar 1, hjemme 13.

Får ta det enten til helgen eller ved hjemkomst. Stæsjet ligger forsvarlig hos deg. :-D
Forferdelig triste greier det her! Gi lyd når du er hjemme igjen, skal ut og sulle i skauen til helga.

User avatar

William Gull
Belieber
Belieber
Posts: 23
Joined: 28 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by William Gull »

j***a kjett at du ikke kan komme, Morkenstubbe!

Link til fjesbok event for releasefesten her.
https://www.facebook.com/events/353519808176720/

Vi har fet PA for anledningen, så det blir øl, konserter, og mulighter for grilling i hagen.

Image

We shall fight them on the beaches!

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Fikk pakke i posten i dag, helt toppers! Skal slenge inn ny bestilling på Compost Golem- og Grave in the Sky-tapene så fort Sturmgeist & The Fall of Rome er ute. Håper de tapene varer så lenge.

Takker forresten for medfølgende Gribberiket-patch! :-D
Purity comes when death is all.

User avatar

William Gull
Belieber
Belieber
Posts: 23
Joined: 28 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by William Gull »

Medicinmannen wrote:Fikk pakke i posten i dag, helt toppers! Skal slenge inn ny bestilling på Compost Golem- og Grave in the Sky-tapene så fort Sturmgeist & The Fall of Rome er ute. Håper de tapene varer så lenge.

Takker forresten for medfølgende Gribberiket-patch! :-D
Bare hyggelig! Kan holde av et eks av Compost Golem og Grave in the Sky til deg, om det er ønskelig?

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Gjerne det!
Purity comes when death is all.

Locked Previous topicNext topic