Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Trenger skuespillere til kortfilm om ølbrygging

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Flemmy
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 30 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Trenger skuespillere til kortfilm om ølbrygging

Post by Flemmy »

Hei Screamers,

long time no see. Jeg har begynt å spille banjo. Ironisk nok er jeg tilbake på forumet med noe som ikke er metal-relatert:

Min bror og jeg har laget noen korte, lystige filmer som typisk handler om ølbrygging [1]. Vi har nå et manus klar for et kortfilm som i store trekk er en hyllest til filmen A Clockwork Orange. Vi har vridd temaet fra ultravold til ultrabrygging, og en person som sliter med å få den riktige styrken på ølet sitt og gradvis synker ned i galskap.

For de av dere som ikke har kjennskap til nevnte film, har hovedpersonen tre kompiser, som jeg trenger skuespillere til. Prestasjonene går stort sett ut på å se kul ut, være med på å rane en ølråvare-butikk, spille baseball med ølbokser, og rølpe rundt med en bil.

Praktiske detaljer:
  • Ingen tidligere skuespillererfaring påkrevd, og utseende er ikke viktig, så lenge du er (eller ser ut som) en mann, og møter opp til avtaler.
  • Det er snakk om (ca) 5 dager med filming i Oslo (m/omegn) antageligvis spredt utover noen måneder på nyåret. Filming foregår typisk på lørdager, da vi setter veldig stor pris på avslutte filmsesjonene med, nettopp, øl (men ingen drækking mens vi filmer).
  • Vi er amatører, men med sterk dedikasjon og forholdsvis bra utstyr.
  • Vi tjener ingen penger på filmen, og har dermed ingen penger å betale videre. Vi ordner bespisning på filmsettet og kjøper/ordner kostymer og annet utstyr.
  • Filmens dialog er engelsk, men det blir primært voiceover i en allerede besatt hovedrolle. En av rollene skal helst si en setning på engelsk, men det er valgfritt hvem det blir.
Send en melding, eller mail til mongster@mongdan.com om du er interessert, eller har spørsmål.

[1] https://www.youtube.com/watch?v=0I287xus0_8

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Purity comes when death is all.

User avatar

Topic author
Flemmy
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 30 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Flemmy »

Tok sin tid, men ..

Image

User avatar

Topic author
Flemmy
Beliebe
Beliebe
Posts: 9
Joined: 30 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Flemmy »

Ja, forresten:



Det ble jo litt metal-relatert, da.

Locked Previous topicNext topic