David Finchers beste film?
-
Topic author - Poser
- Posts: 480
- Joined: 22 Apr 2005, 00:00
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Age: 40
David Finchers beste film?
Hva synes vi om han karen her da? Han har ti filmer på samvittigheten og jeg liker alle utenom The Game. Som med Nolan er det vanskelig å velge en favoritt, men det står mellom Se7en, Fight Club og Benjamin Button.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?
Diamonds And Røst
Diamonds And Røst
Sett alt bortsett fra 'The Game', uten å være nevneverdig fan. The Curious Case Of Benjamin Button (2008) og The Girl With The Dragon Tattoo (2011) synes jeg er helt for jævlige. Tror faktisk jeg liker Gone Girl (2014) best, etterfulgt av Alien 3 (1992), til tross for å være filmer med flauser.
Skipper, believe it or not, there's a little Kong!
-
- Poser
- Posts: 313
- Joined: 11 Aug 2008, 00:00
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Poser
- Posts: 223
- Joined: 24 May 2012, 00:00
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Seven er helt fenomenal, men for meg er det Fight Club som er den soleklare favoritten her. Kanskje min favorittfilm noensinne.
-
- Rocker
- Posts: 932
- Joined: 21 Aug 2003, 00:00
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Fight Club på førsteplass, The Game og Seven hakkihæl.
-
- Poser
- Posts: 256
- Joined: 05 Apr 2004, 00:00
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har ikke sett så mange av dem, men Fight Club og The Game er j****g bra. Seven er også helt klart en veldig bra film men den er litt overvurdert.
Panic Room er også kurant.
Panic Room er også kurant.
Heavy Metal
Loud as it can be
Loud as it can be
-
- Rocker
- Posts: 1013
- Joined: 20 Feb 2009, 00:00
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
1. Fight Club
2. Seven (nesten på delt førsteplass)
3. The Social Network
4. Gone Girl
Ellers vet jeg at jeg har sett Alien 3, men det er j****g lenge siden, så jeg husker minimalt av den. Var sikkert okay. Tror jeg synes det samme om Zodiac. Panic Room mener jeg var helt j****g. Resten har jeg ikke sett, såvidt jeg vet.
2. Seven (nesten på delt førsteplass)
3. The Social Network
4. Gone Girl
Ellers vet jeg at jeg har sett Alien 3, men det er j****g lenge siden, så jeg husker minimalt av den. Var sikkert okay. Tror jeg synes det samme om Zodiac. Panic Room mener jeg var helt j****g. Resten har jeg ikke sett, såvidt jeg vet.
Purity comes when death is all.
Høres ganske fornuftig ut. Ville satt Gone Girl på fjerde.umulius wrote:1. Zodiac
2. Seven
3. The Social Network
4. Fight Club
Litt nysgjerrig på Gone Girl.
Zodiac er eneste virkelig gode filmen, og Benjamin Button eneste virkelig dårlige.
Så Fight Club igjen forleden, husket den som Matrix-aktig drit, men er egentlig ganske bra.
slutten på The Game er passe noldus, og det ble egentlig hele filmen sånn ca halvveis. har ikke sett alle filmene hans, men favorittene er
*trommevirvel*
Fight Club
Seven
Gone Girl
The social network var jo også bra, men liker de mørkere filmene hans bedre.
*trommevirvel*
Fight Club
Seven
Gone Girl
The social network var jo også bra, men liker de mørkere filmene hans bedre.
-
- Poser
- Posts: 223
- Joined: 24 May 2012, 00:00
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Så Se7en igjen nå nylig og må vel innrømme at objektivt er nok Sev7en vinneren her. For en gjennomført film! Selv om Fight Club fortsatt er min personlige favoritt. Høres ut som jeg må se Gone Girl.