Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Årets idiot 2015

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Re: Årets idiot 2015

Post by Gorgar »

Ble fluormotstander fordi hun leste en kritisk artikkel for 13 år siden. Hun er selvsagt vaksinemostander også.

http://www.vg.no/forbruker/helse/smaaba ... /23436518/
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Gorgar wrote:Ble fluormotstander fordi hun leste en kritisk artikkel for 13 år siden. Hun er selvsagt vaksinemostander også.

http://www.vg.no/forbruker/helse/smaaba ... /23436518/
Mye løk i kommentarfeltet der.


Sent from my iPhone using Tapatalk

User avatar

Johnny Bravo
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 16 Nov 2013, 00:40
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Johnny Bravo »

Tok meg ett sekunds overblikk av artikkelen før jeg raskt og effektivt avfeide meningen til avfallsplassen og lukket browserfanen. Trengte ikke engang å lese et ord av saken.
Attachments
pissogdrit.png
pissogdrit.png (62.63 KiB) Viewed 521 times
OBS! - https://www.youtube.com/watch?v=FOuPoHOFGuc

DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Pen tøyte, da. Ville lett spist bæsjen hennes med teskje.
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

M-77
Rocker
Rocker
Posts: 716
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by M-77 »

Skremmende dame. Har klart å utsette sin egen datter for unødvendig lidelse ved å ikke oppsøke lege når hun burde:
http://www.familieverden.no/Livet/--Vi- ... ehandling/
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.

User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

Skitkjerring.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

Mordekai
Po
Po
Posts: 197
Joined: 01 Nov 2004, 00:00
Location: Tigerstaden
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mordekai »

Jeg likte overhodet ikke å gi fra meg datteren min, selv om jeg innså det var nødvendig og jeg vet de har de beste intensjoner. Utfordringen ligger i at vi betrakter kroppen ganske forskjellig. Ut i fra mitt vitalistiske verdensbilde så vet kroppens iboende visdom alltid best. Jeg måtte blant annet bryte inn da pleierne ville gi Zelma febernedsettende medikamenter. Hvordan vet de hva den optimale kroppstemperaturen hennes skal være? Det er kjent at immunforsvaret hever temperaturen for å ta knekken på uvelkomne inntrengere. Jeg ville ikke hindre den prosessen. Jeg sørget derimot for at nervesystemet hennes var i balanse gjennom optimal ryggfunksjon og at hun fikk riktig næring. Mikrobølgematen de gir på sykehusene takket vi pent nei til, og fikk heldigvis lov til å ta med egen mat, forteller Aleksander.


AAAAAAA!!!

AAAAAAA!!!

AAAAAAA!!!
Det er forskjell på å HØRE på metal, og å VÆRE metal.

Salt i såret gir ro i sjelen.

Image

User avatar

M-77
Rocker
Rocker
Posts: 716
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by M-77 »

Hvordan vet de hva den optimale kroppstemperaturen hennes skal være?

Hvordan vet de hva den optimale kroppstemperaturen hennes skal være?

Hvordan vet de hva den optimale kroppstemperaturen hennes skal være?

Image
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.

User avatar

Udunpute
Poser
Poser
Posts: 411
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Udunpute »

Som nevnt tidligere, det er altfor høy terskel for å frata folk ungene sine. Begge tilfellene på denne sida burde vært nekta å ha unger.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

User avatar

Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Stemmer for å plombere livmoren til samtlige jenter fra dagen de blir født. Denne plomberingen kan kun fjernes ved bestått teorikurs og innvilget søknad om å få føde barn
Knugende knyttnever av negativ energi


Æsel
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 01 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Æsel »

Kjellvete wrote:Stemmer for å plombere livmoren til samtlige jenter fra dagen de blir født. Denne plomberingen kan kun fjernes ved bestått teorikurs og innvilget søknad om å få føde barn
Klasse B?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

BE. Barnet er å stor last at hengerlappen kreves

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Mordekai wrote:Jeg likte overhodet ikke å gi fra meg datteren min, selv om jeg innså det var nødvendig og jeg vet de har de beste intensjoner. Utfordringen ligger i at vi betrakter kroppen ganske forskjellig. Ut i fra mitt vitalistiske verdensbilde så vet kroppens iboende visdom alltid best. Jeg måtte blant annet bryte inn da pleierne ville gi Zelma febernedsettende medikamenter. Hvordan vet de hva den optimale kroppstemperaturen hennes skal være? Det er kjent at immunforsvaret hever temperaturen for å ta knekken på uvelkomne inntrengere. Jeg ville ikke hindre den prosessen. Jeg sørget derimot for at nervesystemet hennes var i balanse gjennom optimal ryggfunksjon og at hun fikk riktig næring. Mikrobølgematen de gir på sykehusene takket vi pent nei til, og fikk heldigvis lov til å ta med egen mat, forteller Aleksander.


AAAAAAA!!!

AAAAAAA!!!

AAAAAAA!!!
Jeg blir rett og slett f******a av å lese dette. Har j****g lyst å fike til kjerringa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Har lyst til å oppsøke begge mødrene og drite dem midt i trynet.
Purity comes when death is all.

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

Ikke årets idiot, men alle som blir krenket av uskyldige kommentarer hører hjemme i denne tråden.

http://www.vg.no/rampelys/nrk/kritisere ... /23443214/
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Liker svaret til Sagen:
– Hva vil du si til Maria, som tar dette ille opp og føler seg stemplet som en «lausunge»?

– Det synes jeg ikke hun skal, for da stempler hun jo andre donorbarn som det samme.

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Image

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

Ny dag, nye surverier. Nå er det Thomas-toget som er fælt.

http://www.vg.no/rampelys/tv/foreldre-o ... /23451504/
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Endre Bodahl har annonsert sitt kandidatur.
Jeg vet om tilfeller der foreleser har hengt ut studenter som har ytret meninger fra høyresiden i undervisningen. Det kan oppleves som mobbing av dem det rammer, mener Bodahl.
Så du får ikke hevde at menneskeskapt global oppvarming er noe tull, uten motbør? Mobbing!
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

M-77
Rocker
Rocker
Posts: 716
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by M-77 »

Resultatene fra undersøkelsen overnevte sitat er basert på viser vel bare at FRPere er eksepsjonelt dyktige til å innta en offerolle.
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg å gå langtur med.

Locked Previous topicNext topic