Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

Science or religion?

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Science (logic) or religion (not as logic)

Science
68
86%
Religion
11
14%
 
Total votes: 79
User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Science or religion?

Post by Tomas »

For all del.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Bra Ä trekke frem den hÄplÞst fordÞmmende og antihumane figuren han kaller Preacher Man som en slags 'virtue of religiousness' mot slutten der. Enten er du med oss, ellers er du FIENDE!

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Scieeeence <3

Spesielt i situasjoner der jeg diskuterer helse med folk, og de klynger seg til hypoteser som hÞrer Alternativmessen til. "Jeg tror litt pÄ det, da". Tro kan du gjÞre i kjerka, di tullehÞne.


User avatar

Dick Hardy
Poser
Poser
Posts: 251
Joined: 11 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 35

Post by Dick Hardy »

Den godeste Tim Minchin summerer vel opp mitt syn ganske greit her:

Image

Image

User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Tim Minchin. For ein tullebukk.


User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Men et "safe bet". Taper ikke det veddemÄlet med det fÞrste, sÄ helt tulling kan han ikke vÊre.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Dick Hardy
Poser
Poser
Posts: 251
Joined: 11 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 35

Post by Dick Hardy »

Kunne fylt et par bÞker med sitater fra den fyren pÄ science vs. religion-omrÄdet. :-D

Image

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Det gjelder sikkert Ted Nugent ogsÄ.

perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Dick Hardy
Poser
Poser
Posts: 251
Joined: 11 Dec 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 35

Post by Dick Hardy »

Tomas wrote:

Det gjelder sikkert Ted Nugent ogsÄ.

Hadde vÊrt morsomt Ä sett de to debattere om dette. Tror jeg hadde holdt en knapp pÄ Tim, gitt.

Image

User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Ja, for ein retorikar. Ingenting Ă„ utsette der. EDIT: :roll:

Men sĂ„nn mĂ„ det vel vere, han talar for koret, han ĂČg. Heilt fair kritikk mot fanatikarane. Eg er bare sĂ„ lei lett argumentasjon mot pĂ„standar som fĂ„ forfekter.


User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Jeg vet ikke helt om jeg skjĂžnte posten din der, @Rintrah?

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Eg meiner det er sÄ lite Ä hente ut av eit slikt «internett-bilete» som det over her. Eit bilete av ein person (autoritet) med ein dÄrleg transkripsjon av eit kort utdrag av noko han har sagt (uvisst i kva kontekst). Og kva seier han? Ingen kan pÄvise at det eksisterer ein gud + det er ingen grunn til Ä tru pÄ eit etterliv.

Etter Ä ha sett det der, burde ein ikkje slÄ seg til ro med Ä vere enig eller uenig. Det der fortel oss ingenting, kanskje sett vekk i frÄ at internett likar svart/kvite, lett fordÞyelege memer, som ein kan flire av. Det er sÄ lettvint.

NÄr det gjeld poenga i det han visstnok har sagt, sÄ fÞler eg at vi som ikkje er ungdom lengre har komme oss vidare frÄ diskusjonen om det finst ein gud eller ikkje. Vi bÞr vere ferdig med dette no. Ingen kan bevise at det finst ein gud, men heldigvis er det sjeldan diskusjonen om religionen si rolle i Noreg i dag dreier seg om etterlysning av bevis.

Eg ser sjÞlvsagt at situasjonen er annleis for dei i bibelbeltet som faktisk mÄ krangle om tekstfortolkning av bibelen, og der tekstnÊre forsamlingar har fysisk innverknad pÄ kvardagen til andre.


User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

"Man skal ikke tÄle sÄ inderlig vel" etc., dog noen vil sikkert se dette som et upassende sitat i situasjonen. Jeg fÄr sett en del leserinnlegg i FVN (Krs) pga. en kompis som twitrer og instagrammer de mest absurde, men Agder er virkelig et underopplyst omrÄde, og det er tydelig den mÞrke religion har mye skyld i det. Jeg kan ikke huske det var slik da jeg bodde der, men var nok bare mitt perspektiv som har endret seg. Tenker du i samme baner om det bildet med tekst som ligger pÄ nett av Sir David Attenborough, ofte delt av ateister? Jeg er enig i det med "billige poenger", men det er jo for Ä sette fingeren pÄ et punkt.

Image

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.


notafan
Belieber
Belieber
Posts: 165
Joined: 02 Dec 2013, 21:48
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by notafan »

Er ogsÄ utrolig kleint, som ungdommen sier.


User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

fantomas wrote:

Tenker du i samme baner om det bildet med tekst som ligger pÄ nett av Sir David Attenborough, ofte delt av ateister? Jeg er enig i det med "billige poenger", men det er jo for Ä sette fingeren pÄ et punkt.

Absolutt, slike memer er leie uansett kven si sak dei fronter. Men dette er jo ungdomen sin mÄte Ä kommunisere pÄ. SmÄ, kompakte pakker med informasjon. Rett inn, rett ut. «Ungdomen no til dags», osv.

Men som sagt, verdien av «billege poeng» skal ein ikkje kimse av der det er naudynt. Enkelte religiÞse gÄr det jo ikkje an Ä snakke med, sÄ det kan vere greit Ä gje dei noko Ä tenke pÄ. Men som regel bÞr ein gÄ inn i ein religionskritikk med gjennomtenkte, solide argument, som ikkje dummar ned diskusjonen.

Vi snakkar eigentleg om ein hÞna-eller-egget-situasjon. I USA er det jo ekstremt polarisert, med fundamentale ny-jord-kreasjonistar pÄ éin front, og militante, sekulÊre, ateistiske «fritenkarar» pÄ ein annan. Det er heilt drÞyt kor mykje drit som blir slengt rundt, frÄ begge sider. Men om debattmiljÞet er sÄ surt fordi dei religiÞse blir mÞtt med sÄ mykje skitkasting, eller om ateistar blir militante fordi dei blir tvungne til det av pÄfunna til dei ekstremkristne, er det ikkje lett Ä svare pÄ. Heldigvis har vi ikkje ein slik situasjon og ein slik «debattkultur» her i landet. Det hadde vore fint om vi kunne haldt det sakleg.


User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Kan vÊre vanskelig Ä holde en diskusjon om religion saklig, ettersom mange er veldig hÄrsÄre pÄ det punkt. Det er jo ingen problem om religion eller annen overtro forblir pÄ det rent individpersonlige plan - problemet kommer nÄr det dukker opp offentlig og sÊrlig i politiske avgjÞrelser, eller nÄr det gÄr ut over andre rundt religiÞse personer. Dessverre er det ogsÄ utopisk Ä tro at det ikke siver ut fra slike og ut i det offentlige rom, akkurat som det ogsÄ er fullstendig utopisk Ä tro at majoriteten av verdensbefolkningen skal kunne bli sekulÊre. Det krever for mye opplysning og for stort lÞft inn i komfortabel middelklasse av for mange. SÄ sitter vi her da.

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den blÞde Ordklang og de Laaneord divine, er for os VÊllykkede og Smukke en vÊlplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Kill.Fuck.Die.
Belieber
Belieber
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kill.Fuck.Die. »

Rintrah wrote:

Eg meiner det er sÄ lite Ä hente ut av eit slikt «internett-bilete» som det over her. Eit bilete av ein person (autoritet) med ein dÄrleg transkripsjon av eit kort utdrag av noko han har sagt (uvisst i kva kontekst). Og kva seier han? Ingen kan pÄvise at det eksisterer ein gud + det er ingen grunn til Ä tru pÄ eit etterliv.

Helt enig der. Det at man tar en selvfÞlgelighet og slenger det pÄ et bilde er veldig lite underholdende eller opplysende, selv om man er enig. Og noen sitater blir langsomt drept ved Ä bli overbrukt. Jeg skroller kjapt forbi slikt stort sett.

Eg ser sjÞlvsagt at situasjonen er annleis for dei i bibelbeltet som faktisk mÄ krangle om tekstfortolkning av bibelen, og der tekstnÊre forsamlingar har fysisk innverknad pÄ kvardagen til andre.

Det er mange som misliker "militante ateister" ut fra den tanken om at kristne i Norge er Älreite, og at ting stort sett er bra her. Norge er jo pÄ det omrÄdet kjempebra, men vi lever ikke i et vakuum. Det er ikke slik at selv om statskirken smuldrer opp foran Þynene vÄre, sÄ er vi immune. Internett og innvandring er jo to faktorer som pÄvirker hvordan det er hos oss. En jeg kjenner havnet borti en amerikansk menighet her i Norge en kort stund, og da ble personen plutselig veldig opptatt av Ä leve riktig(det var ikke sÄ viktig fÞr). Noe annet er at mange fornÊrmede kristne kritikere av "nyateismen" Äpenbart ikke tenker pÄ er at i den grad Norge/Skandinavia blir nevnt ang. religion, sÄ er det som sekulariserte forbilder, ikke som et sted der alt er j****g.
NÄr amerikanske ateister i hopetall forteller hvordan de mÄ holde det skjult for jobben, familien kona og bikkja at de ikke tror pÄ Gud, sÄ virker det helt absurd for oss, og de kan ofte virke bitre, men det er ikke desto mindre et reelt problem. Jeg synes veldig ofte det blir slik at man kritiserer f.eks. Dawkins for Ä bruke strÄmannsargumentasjon fordi man ikke kan kjenner igjen seg selv eller familien sin igjen i det bildet som males, men da har man jo samtidig gjort seg selv eller sine til definisjonen pÄ kristendom.

Image

User avatar

DOH
Poser
Poser
Posts: 247
Joined: 04 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DOH »

Rintrah wrote:

vi som ikkje er ungdom lengre har komme oss vidare frÄ diskusjonen om det finst ein gud eller ikkje. Vi bÞr vere ferdig med dette no. Ingen kan bevise at det finst ein gud, men heldigvis er det sjeldan diskusjonen om religionen si rolle i Noreg i dag dreier seg om etterlysning av bevis.

Hva mener du her, hvorfor bĂžr/hvordan kan vi vĂŠre ferdige med dette? Og hva mener du vi heller bĂžr diskutere?

Mener du at man skal gÄ bort fra den prinsipielle diskusjonen og heller diskutere mer jordnÊre aspekter rundt religionens samfunnsrolle, og sÄnn sett ha stÞrre mulighet for Ä fÄ konstruktive resultater? Eller hva mener du egentlig?


User avatar

Rintrah
Poser
Poser
Posts: 466
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Rintrah »

Ja, det er vel lettare Ä kritisere kritikken (Êh
) nÄr ting er pÄ avstand. Det er klart at det er lettare Ä forsvare krassare midler om til dÞmes eit familiemedlem har vikla seg inn i ein eller annan usunn kult. Det er difor eg synest Dawkins fungerer mykje betre som nyateist i USA enn i Skandinavia. Det er fornÞyeleg Ä sjÄ han og dei Þvrige horsemen i debattar, men ein mÄ ta eit steg tilbake og forestille seg same debatten foregÄ pÄ norsk. DÄ hadde ting stilt seg annleis. I den grad vi har slike polariserte debattar i Noreg, er det stort sett humanistar som mÞter islamistar. Og det er ekkelt nok. Og som du seier, verda er mindre og internett stÞrre. Ting endrar seg. Islamismen er ein stÞrre og stÞrre trussel. Det kan godt hende vi mÄ vere fÞre var og vere flinkare til Ä ta det vonde med rota. Men sÄ var det dette med menneskerettar og slike ting som vi er sÄ flinke til her i nord


DOH wrote:
Rintrah wrote:

vi som ikkje er ungdom lengre har komme oss vidare frÄ diskusjonen om det finst ein gud eller ikkje. Vi bÞr vere ferdig med dette no. Ingen kan bevise at det finst ein gud, men heldigvis er det sjeldan diskusjonen om religionen si rolle i Noreg i dag dreier seg om etterlysning av bevis.

Hva mener du her, hvorfor bĂžr/hvordan kan vi vĂŠre ferdige med dette? Og hva mener du vi heller bĂžr diskutere?

Mener du at man skal gÄ bort fra den prinsipielle diskusjonen og heller diskutere mer jordnÊre aspekter rundt religionens samfunnsrolle, og sÄnn sett ha stÞrre mulighet for Ä fÄ konstruktive resultater? Eller hva mener du egentlig?

Ja, sĂ„nn omlag. Mange av oss som byrja gjere seg opp ei meining om religion i ung alder stilte fĂžrst spĂžrsmĂ„l om jomfrufĂždsel, ei 6000 Ă„r gamal jord, evolusjon versus Adam og Eva, og slike heilt konkrete ting. I dag er det hellar sjeldan vi treng peike pĂ„ at kristendomen tek feil pĂ„ desse omrĂ„da. Dei aller fleste kristne i Noreg nyttar forteljingane bibelen som bilete, og tolkar ikkje tekstane ordrett. Folk med ei kristentru er fysikarar, legar og lĂŠrarar, utan at det nĂždvendigvis er noko motseiing i dette, eller at det verkar inn pĂ„ arbeidet deira. Dei nyttar trua si som ei moralsk rettesnor, dei prĂžver Ă„ respektere folk rundt seg, leve godt, halde fine kyrkjelege seremoniar, hjelpe andre – utan Ă„ meine at ein mĂ„ steine kona si om ho har funne pĂ„ noko ugagn, eller leve i konstant frykt for Ă„ havne i h*****e.

Difor meiner eg at det er litt barnsleg Ä klistre sitat frÄ Dawkins pÄ eit artig bilete, som fortel noko om at jorda faktisk er eldre enn 6000 Är. Det er greit, det der. Vi veit det. Det er meir interessant Ä snakke om religiÞs praksis sett opp mot menneskerettar og slike saker. Meir verdidebatt, mindre «hÊ hÊ, saklig at Maria var jomfru!»

(Igjen med forbehold om berettiga kritikk der det trengst.)


User avatar

Slynt
Poser
Poser
Posts: 361
Joined: 06 Jul 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 49

Post by Slynt »

Slike bilder er jo myntet pÄ folk som bor i land der disse mytene blir, av mange, tolket som bokstavelig sanne. Har mÞtt flere slike ogsÄ i debatter pÄ bÄde Dagbladet og VG.

Image

Locked Previous topicNext topic