Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

UFC, MMA, Kampsport

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

UFC, MMA, Kampsport

Post by Onkel Ond »

Om noen timer er det klart for GSP vs Hendricks, live på Cmore Live(HD) for de som har kanalen og ev. gidder være våken fra kl 0400. Personlig blir det lur på sofaen og vekking 0355.

Hva tror man, GSP eller Big Rigg? Blir det ren brytekamp, eller tar GSP sjansen på å trade med Jonny og hans knockout power?

Sugar Evans vs kjeftesmella Sonnen, her vet jeg ikke hva jeg forventer, ingen av dem er favoritter for min del. Taper Sonnen igjen bør han kanskje vurdere å jobbe med kjeften på heltid?

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Interessant om Vale Tudo og dets opprinnelse: :cool:

http://www.sherdog.com/news/articles/1/ ... Past-59571

Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Der tok sannelig Georges St-Pierre pause på ubestemt tid. Ny titlefight for welterweight 15. mars mellom Hendricks og Lawler! Blir moro vett!

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Jerry the King? Og forfeitet han, eller snakker vi interim?

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Det blir nok interrim. Han trekker seg unna og åpner for andre. Men kommer nok tilbake vil jeg tro.

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Står at han vacated, så blir ny champ. Muligens bare skade eller veldig spesielle omstendigheter som gir mulighet til å beholde beltet.

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Det gjør ikke MEG noe. Håper bare Hendricks knocker Lawler og får det han ærlig fortjener.

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Conroy Bumpus
Poser
Poser
Posts: 239
Joined: 04 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Conroy Bumpus »

Onkel Ond wrote:

Jerry the King?

Ved Teutates, det hadde vært fantastisk. Med knokejern og piledriver som finisher.

Image

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Noen FETE predictions å komme med før UFC 168? Mange kamper jeg ser frem til. Jim Miller er vanligvis bra fighter, Rousey-Tate blir spennende, og selvsagt hovedkampen! Jeg tror Silva tar beltet tilbake og tar Weidman seriøst denne ganga, men jeg håper faktisk sistnevnte beholder det. Blir uansett storkamp!

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Det spørs vel om første kamp var et tegn på at Silva har mistet toppnivået, hvis ikke tror jeg fort han kan ta beltet tilbake. Samtidig vil det jo spille inn hvorvidt Weidman vil og får til å bruke brytingen mer.

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

PRIDE var awesome. Få tilbake refcam og stomps:

[BBvideo 560,340][/BBvideo]


User avatar

slakt
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 25 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by slakt »

Så frem til Weidman vs Belfort, men det gikk visst skeis ja. Merkelig at Belfort trakk seg rett etter at det ikke lenger er lov med TRT :p
Blir uansett fett med Weidman vs Machida også. Heia Machida!

"A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Ingen hemmelighet at han gikk på sjiten, men innså at det ville ta for lang tid å bli klar for fight.
Digger Machida så gjør meg ingenting.

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Dere følger ikke med i timen. Det har lenge vært åpenhet om at Vitor er på TRT og han har løyve for dette i Brasil. Problemet har vært å få løyve for dette fra N(S)AC, ettersom fighten skulle være i Las Vegas. Drakampen i forkant av denne kampen har resultert i en fullstendig ban av TRT fra NAC som også UFC nå vil innføre for kamper i andre land og stater. Sjakk matt, Vitor Belfort?

"Bra!" sier kanskje du, og slenger en androgyn knyttneve i været. Vel, resultatet vil bli fler skader, fler dopingavslørelser, mer snusk.

Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Eh, jeg skriver da vitterlig at det ikke var noen hemmelighet? Valgte dog å forkorte biten om at han trakk seg, men det sto i pressemeldingen fra UFC at det var fordi det ville ta for lang tid å bli klarert i Nevada. Selvsagt her viktig å presisere at Vitor IKKE er tatt for doping. Er vel dog vanskelig å argumentere for at Vitor ikke har hatt fordeler av bruken når man ser hans resultater i den senere tid.

At flere blir tatt er da strengt tatt bra all den tid at doping ikke er tillatt?

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Now for something positive:
http://www.cmore.no/news/item/852/c-mor ... le-med-ufc
"C More, Nordens ledende betal-tv-leverandør, har sikret seg en ny avtale med verdens største MMA-organisasjon UFC. Avtalen er toårig og innebærer at C More vil vise alle live-eventer fra UFC frem til januar 2016 på C More Extreme, med virkning fra i morgen lørdag 1. mars.
Kampsport fra UFC har vært vist på C More (tidligere CANAL+) siden 2010. Nå har C More inngått en ny toårig eksklusiv avtale med UFC som inkluderer direktesendte UFC-eventer og magasinprogrammer frem til januar 2016.

– Vi er meget fornøyde med å ha sikret oss en ny avtale om å vise verdens beste MMA-konkurranser på C More og C Sports. UFC satser mer enn noensinne og arrangerer 46 eventer i løpet av året, sier Johan Cederquist, nordisk sportssjef for C More.

–Vi er glade for å fortsette vårt samarbeid med C More nå når vi utvider vår satsning i hele Europa, noe som gir våre fans mer kvalitetsinnhold enn tidligere, sier Garry Cook, Executive Vice President and Managing Director hos UFC EMEA.

Første UFC-event i den nye avtalen vil vises allerede i morgen lørdag 1. mars kl. 21.00 fra Macao i Kina, og lørdag 8. mars er det klart for UFC Fight Night fra O2 Arena i London der blant annet svenske Alex «The Mauler» Gustavsson møter Jimi «Posterboy» Manuwa.

– Vi opplever en voksende interesse for kampsport og UFC er det mest populære innholdet innenfor denne kategorien. Vi er meget fornøyd med å ha sikret oss nye år med kampsport fra UFC, sier Steinar Brændeland, landssjef for C More.

Kampsport fra UFC vises på C More Extreme, og vil også være tilgjengelig via csports.no."

Eneste jeg stusser på er at kun non-HDkanalen Extreme nevnes, men dette var gledelig. Mulig de kjører en freebie til alle på Canal9 med Gustafsson og Nelson i London neste helg?

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Onkel Ond wrote:

At flere blir tatt er da strengt tatt bra all den tid at doping ikke er tillatt?

Nei. Jeg vil se Vitor Belfort slåss. Og Overeem. Og Barnett. Og Antonio Silva. Og alle de andre; myriadene av andre MMA-utøvere(jeg kan garantere deg at de er i flertall) som doper seg.

Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Det vil vel alle, men de får gjøre det innenfor samme rammeverk som resten.

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Ja, for det er akkurat det som kommer til å skje, ref. andre styrke- og utholdenhetssporter.

Image

Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

At systemet er feilbarlig betyr ikke at tanken bak er det.

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

Locked Previous topicNext topic