Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

UFC, MMA, Kampsport

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Re: UFC, MMA, Kampsport

Post by Onkel Ond »

Poenget ditt står forsåvidt, tittelkamp med Conor uansett hvor så lenge det er mange "irer" der blir galskap.

Ikke lenge igjen nå, i tillegg til Jones VS Cormier og Cerrone VS Jury er også Marquardt og Lombard på hovedkortet. Egentlig noe spesielt at det pr i går ikke var helt utsolgt, økonomi og rett etter jul til tross.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Hachon
Belieber
Belieber
Posts: 16
Joined: 06 Apr 2004, 00:00
Location: Kruttårnet
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hachon »

@Stian

Jeg dauer!

Image
Image

User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

Hæhæ! Forøvrig "litt" artig da Rousey dukka opp på siste Wrestlemania.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Image

Image

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Image
ABBC3_SPOILER_SHOW

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Haha. Don Frye er fet. Hans ballwalloping av Yoshihiro Takayama er jo en klassiker! :-D
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Så, dere som bryr dere om MMA - Machida eller Romero. Personlig, som total Machida-fan er jeg nervøs, men har faktisk troa, tross tapet mot Rockhold. Han er en annen liga egentlig. Also, "The Dragon" vs. "Soldier og God"? Kom igjen. Jesusnisse. Det er jo et spørsmål om det er litt for kort tid siden forrige kamp og alder etc, men Romero er jo faktisk ett år eldre. Satser på det går veien! :D
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Frykter at det er helt feil motstander for Machida, med mindre Romero tar sjansen på å trade punches. Var også noe med en operasjon i en hånd etter Rockhold-fighten.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Han måtte visst fjerne noen beinsplinter i hånda ja. Jeg er usikker åssen Romero matcher mot Machida egentlig. Han måtte jo jukse seg til seieren over Tim Kennedy da.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Bruker han brytingen sin kan det bli en lang kveld for Lyoto.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

slakt
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 25 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by slakt »

Fedor skal visstnok gjøre comeback igjen også. Blir interessant selv om det virker litt merkelig i en alder av 38 år. Jeg skal hvert fall heie!
"A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."

User avatar

slakt
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 25 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by slakt »

Jesus, ser ut som Fedor virkelig har tenkt igjennom comebacket sitt 8O

Image

Image
"A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Minidokumentar om Conor McGregor på NRK3 fra 2125, for de som måtte være interesserte. 6 episoder og ser ut til å ta utgangpunkt fra før Brandaofighten.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Noen her som ser på TUF 22? Jeg har ikke sett noen TUF tidligere, men det er skikkelig underholdende med McGregor vs. Faber verbalt. Samt deres treningsteknikker og de forskjellige fighternes spesialiteter.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Har sett de 2 første episodene,litt småkleint innimellom men underholdene nok. Glad jeg slipper å ha Ryan Hall hengende rundt leggen, fekkings blekksprut.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Klarer ikke å underholdes så veldig av McGregor av en eller annen grunn, hele greia virker for påtatt. Det er litt som om pengene betyr for mye. Altså selv om alle disse feidene dreier seg om å skape blest og tjene penger, så er det noe som mangler med hele greia med han. Det føles som Chael Sonnen blåste den måten å promotere seg selv på opp til noe annet enn det var før, og McGregor fører det videre.. Med de to så er det noe med at moroa er litt borte. Chael var ok til tider, McGregor.. meh. Kommer til å følge med likevel da. f**n meg avhengig av de greiene her.

Rashad - Rampage syntes jeg var artig. En sesong jeg anbefaler til nye tuf-seere: [BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=BN1OjrAfGok[/BBvideo]

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Jeg er enig, det er fullstendig fjollete, og Conor er kongen av fanteri. "We're from Europe, we have had it much tougher than them". Saklig med to svensker på laget. Men det er jo underholdende, og det er litt spennende med de forskjellige utøverne. Enig med Onkel Ond om Ryan Hall, men jeg digger å se bra jiu-jitsu :D
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Ryan Hall er favoritt så langt ja! Håper han vinner.

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Bones slipper billig unna, får håpe han har dratt huet nok langt ut av ræva til å skjønne det denne gangen...
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Hendricks ute av UFC 192 pga komplikasjoner med vektkutting(nyrestein og forstoppelse), på tide å ha innveiing på fightdagen?
Cutting er hverken særlig fair eller sunt, bare se på bildene av McGregor før Mendesfighten.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

Locked Previous topicNext topic