Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Kampsport, spoilers!

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kampsport, spoilers!

Post by fantomas »

Josh Barnett er en fet type ass! Vaser avgårde på japansk i intervjuet og virker utrolig sympatisk. At Moussasi ikke sovna av det første sparket er ganske sprøtt ja.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Your winner, Seery by DDT. Nesten ihvertfall.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Den eventen var, tross avlysninger, en ganske fet MMA-event egentlig.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMünchhausen »

https://www.youtube.com/watch?v=Aaehn1a ... e=youtu.be

Ser "debatten" raser om hvem som hadde vunnet hvis denne kampen hadde vært på ordentlig.

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Nasty knockout fra Almeida, ille nok å bli slått i svime men neppe bra for kroppen å "trekkspille" sånn. Så heldigvis ut som Birchak var ok etterpå.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

WOW.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Holly Holm er helt awesome!


Jack Slack før kampen: "There is a reason that men don't get to titles in MMA by bull rushing straight into clinches without ever learning the ringcraft. Hell, Holm's entire boxing career was the kind of stuff I'd love to see Rousey challenged with—tons of movement, plenty of punches, working until the opponent was exhausted."

Funka det.

Nydelig:
Image


Image

Og Mark Hunt! Bra kveld!

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Liten tvil om at Holm hadde gjort hjemmeleksen sin, men vet ikke hva teamet til Rousey hadde røyket som var fornøyd mellom rundene.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Onkel Ond wrote:Liten tvil om at Holm hadde gjort hjemmeleksen sin, men vet ikke hva teamet til Rousey hadde røyket som var fornøyd mellom rundene.
Den gjengen har vel ikke akkurat kommet opp med imponerende gameplaner oppigjennom heller. Tror Rousey hadde gjort klokt i å bytte camp til noen som kan noe om strategier. For den er jo god den hun har (Strike inn mot clinch -> Judo -> Armbar.), men for ensidig til at den ikke blir utnytta når noen som har evnene lager motgift, som Holm gjorde. Greg Jackson f.eks. burde kunne gjøre mye med Rousey.

Edit:

Edmond fra sykehuset med Ronda: "I wouldn't say in the striking game she [Holm] was getting the best of Ronda, you know, but I have to watch it again" :confusion-scratchheadblue:

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=YQmPHbzrlJI[/BBvideo]

Bør være gambling med i bildet her.

User avatar

slakt
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 25 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by slakt »

s**t! Den så jeg virkelig ikke komme. Var sikker på at de slapp et lam til en løve - så feil kan man altså ta. Helt knall!
"A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Med unntak av Holloway bommet jeg på alle tips/utfall.

Weidman lærte at "Chris gjør ting han ikke kan" er en lek som passer bedre under andre omstendigheter. Jeg synes det var såvidt innenfor å la fighten gå ut runden, men Herb blir nok diskutert. Verre hvis Weidman hadde snudd det og vunnet dog.

Ikke fremmed for at Connor kunne vinne, men etter 1 slag og 13 sekunder! Ville vært hysterisk om det ble en double KO.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Ikke sikker på at Conor egentlig har lyst til å møte RDA, men vi får se. Cowboy var ihvertfall ingen match.

Skuffende av Junior, som ser ferdig ut etter fightene mot Cain. Vant riktignok mot Stipe, men så ikke bra ut da heller.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Vil si Stipe er klar for en tittelkamp :) Men hvis Cain vinner rematchen må han sikkert vente en stund.

Lawler vs Condit: Wow.
Jeg hadde 3-2 til Condit, men i motsetning til internett vil jeg ikke bruke ordet ran. Condit er uansett badass for å takle de trefferne på slutten, og det kunne blitt en komisk slutt når Lawler holdt på å "ta en Flair(delayed KO drop)" tidligere. Fun fun fun, now do it again.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

"We rise in Rizin"

Det kunne like godt hett Yamma 2.


Men, det virker som Kron Gracie har en del potensiale da, så håper han fighter masse og kommer seg til bedre motstand, før vi har hele Rickson-greia gående igjen når han blir for gammel. Men det er kanskje det de sikter på?

User avatar

slakt
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 25 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by slakt »

Lawler vs Condit var en heftig fight! Siste runden var jo total galskap haha. Men må si jeg ble en smith & smule paff, da Lawler ble kåret til vinner. Condit plukket poeng hele veien mot en til tider ganske passiv Lawler som sparte krutt til knockout-slag. Faktisk helt mongo at Lawler fortsatt har tittelbeltet.
"A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Njæh, er ikke en poengsport på den måten, og det burde aldri bli det, og med den avslutningen ble jeg ikke lei meg for at avgjørelsen falt til Lawler denne gangen. Poengtellernerdingen ødelegger hele appellen med sporten uansett og det burde egentlig vært draw om noe skulle endres med den avgjørelsen i det hele tatt. Terskelen er alt for lav til å score en runde ene eller andre veien slik det dømmes i dag for det burde jo strengt tatt være veldig lite rom for tvil om man skal kåre noen til best av to til å sloss i et bur - det er ikke en veldig finkjemmet nøyaktighet involvert uansett. Men det blir nå forhåpentligvis instant rematch nå som det var så jevnt regner jeg med, så vi får kanskje se det avgjort ihvertfall.

User avatar

slakt
Embryo
Embryo
Posts: 1
Joined: 25 Sep 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by slakt »

Jeg er helt enig i at MMA ikke bør være en poengsport, men da Condit dominerte store deler av kampen, så mener jeg det er mest rettferdig at han vinner så lenge Lawler ikke klarer å sende Condit på de evige jaktmarker. Det er vel ganske logisk?!

Sent fra min D6503 via Tapatalk
"A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Selv om jeg ønsket Condit skulle vinne, og hellet mot at han trakk lengste strå, kan det argumenteres med at han ikke så ut til å gjøre nok skade, men hadde mer en sinnsyk output. Lawler virka jo utvilsomt farligst da han unloada. Må se om igjen, men greit at Lawler beholdt og greit om Condit hadde fått det.

Brian Ortega hadde fet stil! Men ødelegger jo imaget igjen med Jesuspjatt.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Topic author
Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Lawler hadde flest harde slag, men var også mest i trøbbel i fjerde runde når han ravet rundt punch drunk i noen sekunder etter 2 tette fra Condit, er jo dog nesten umulig å knocke ut og det er jo alltid en fordel(på kort sikt ihvertfall).

Alle er vel enig i at Lawler vant runde 2 og 5 mens Condit vant 1 og 4, så spørmålet blir jo om Lawler hadde nok harde til å trumfe Condits høyere antall strikes i 3. runde..
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

Locked Previous topicNext topic