Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Ironman 70.3 Haugesund 2014

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Hlidskjalf
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 10 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Ironman 70.3 Haugesund 2014

Post by Hlidskjalf »

Ironman (70.3 miles= 1,9km svømming, 90.3km sykling & 21.1km løping) går av stabelen for tredje gang Juli, 2014. Jeg var selv med i 2013 og fikk betalt for 1 års hard trening i de forskjellige grenene. Det er ikke å legge skjul på at det er et blodslit, men samtidig en vanvittig deilig følelse i etterkant når en har kommet i mål. Det var rundt 300+ deltakere første året og litt i overkant av 1000 i år og det er godt mulig at det stiller 1500 til start neste år.

Samtidig var det også en real folkefest rundt hele arrangementet som gikk som smurt. Faktisk så bra at om alt klaffer i Juli, så er det en temmelig grei mulighet for at VM i Ironman kan ende opp i Haugesund!

Vel, noen som har vurdert/evt. meldt seg på?

Ironman Haugesund

Facebook Ironman Haugesund


User avatar

Goatblessed necropenis
Poser
Poser
Posts: 314
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Goatblessed necropenis »

Har en tante i Kopervik som vil ha meg med på sykling siden jeg sykler en del. Men man må vel gjennomføre alle øvelsene og kan ikke stille lag, eller?

DØDSMARSJ TIL h*****e!

User avatar

Topic author
Hlidskjalf
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 10 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hlidskjalf »

Goatblessed necropenis wrote:

Har en tante i Kopervik som vil ha meg med på sykling siden jeg sykler en del. Men man må vel gjennomføre alle øvelsene og kan ikke stille lag, eller?

I år var det hvertfall tillat med "team" der tre stk. tar en av grenene hver. Usikker på om det er lov neste år også. Dog, ser jeg ikke poenget med det, da det må være en særdeles amputert glede i ettertid.


Locked Previous topicNext topic