Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Sist kjøpte spill

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Emperoar
Belieber
Belieber
Posts: 34
Joined: 14 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Sist kjøpte spill

Post by Emperoar »

PC
Anna extended edition
Outlast

As a black metal artist, I can tell you that I don't need anybody giving me a path to the future

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

The Wolf Among Us.
Forhåndsbestilt Dark Souls 2.


User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

The Wolf Among Us season pass
Vanquish

Begge til PS3. Vanquish kosta ca 19,-

Guacameleè og Grid 2 er forresten gratis for PS+ medlemmer i desember leser jeg.

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

DarthVidar wrote:

Guacameleè og Grid 2 er forresten gratis for PS+ medlemmer i desember leser jeg.

Utmerket!

-

FarCry: Blood Dragon


User avatar

Voidhanger
Poser
Poser
Posts: 273
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Voidhanger »

Rocksmith 2014. Veldig ok måte å læra seg å spela gitar samanlikna med det h*****e her:

Image


User avatar

stramvaier
Poser
Poser
Posts: 362
Joined: 03 Mar 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 41

Post by stramvaier »

Kjøpte meg Assassins Creed Black Flag på utgivelsesdatoen. Da trenger ikke jeg noen fler spill på en del måneder. Har dog ønsket meg The Last Of Us til jul.


User avatar

Hachon
Belieber
Belieber
Posts: 16
Joined: 06 Apr 2004, 00:00
Location: Kruttårnet
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hachon »

X:Stillbirth

Image

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

X:Abortion


User avatar

Topic author
Emperoar
Belieber
Belieber
Posts: 34
Joined: 14 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Emperoar »

PC:
Amnesia: A Machine for Pigs
State of Decay

As a black metal artist, I can tell you that I don't need anybody giving me a path to the future

User avatar

Scythe
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 27 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Scythe »

SEGA Mega Drive Ultimate Game Collection adaptert for XBOX.

Kjøpt for nostalgiens skyld, og inneholder de mest populære SEGA-titlene, inkludert alle Sonic-spillene.
Tanker jeg har gjort meg så langt:

1: Hvordan i all verden holdt man ut timevis med spilling med de chiplydene i gamle da'r? Merker jeg har en smertegrense på en og en halv time hvor ørene blir så slitne at jeg bare må skru av. For all del, mye catchy musikk og artige lyder som bidrar til nostalgi- og arkadehall-feeling, er bare veldig slitsomt i lengden.

2: f**n så vanskelig! Lurer på om det er noe av grunnen til at Nintendo var den foretrukne konsollen blant mine venner? Av alle jeg kjente som hadde TV-spill, var det bare en som hadde SEGA (han hadde Nintendo også).

Image

User avatar

DHG666
B
B
Posts: 3
Joined: 17 Feb 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 35

Post by DHG666 »

Har bestilt Battlefield 4! Må vel gå til innkjøp av ny pc og..

Image

User avatar

yngve
Poser
Poser
Posts: 252
Joined: 26 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:
Norway

Post by yngve »

For et spørsmål, nye Zelda seffers :) Mye 3DS for tiden.

SE OPP!!! ikke ned...

Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang

User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

Scythe wrote:

f**n så vanskelig! Lurer på om det er noe av grunnen til at Nintendo var den foretrukne konsollen blant mine venner? Av alle jeg kjente som hadde TV-spill, var det bare en som hadde SEGA (han hadde Nintendo også).

"Nintendo-hard" er en velkjent betegnelse på NES/SNES-eraen. Dvs at mange av spilla var kjent for å være bortimot nådeløse mot spilleren. Hvordan det var med Sega veit jeg ikke, ettersom Sega stort sett var synonymt med SKIT back in the days (og fortsatt er det). Sonic var fett den gang da, men har ikke holdt seg i det hele tatt (don't get me started på de nyere spilla, makan...), det samme med et oar-tre andre. Streets of Rage-spilla f.ex var dødsfete den gangen, men now? ...not so much.

On topic:

Guacamelee! - PS3

Gratis på PS+ må vite, jmfr post lenger oppe. Noen som har spilt det? Bra s**t?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Hvorfor får jeg lyst til å knuse trynet til DV når jeg leser postene hans? Det er ikke akkurat som om han skriver noe direkte provoserende, jeg bare... Jeg har trua på at han er en bra fyr, men...

Beklager.

Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

Jeg er en dritbra fyr, som du sikkert er au. Skille mellom karakter og person, rassfjes. Når det er sagt, vet du innerst inne at jeg har rett angående Sega. Hvor mange spill fra deres heydays har egentlig tålt tidens tann GODT? Noen få ja, men sammenlignet med f.ex Nintendo (som det jo er naturlig å sammenligne med) er det ikke mange. Hadde helt klart foretrukket å ha med Sega som en maktfaktor i dagens spillbransje au, men de klarer jo f**n ikke produsere egne gode spill engang lenger. Når DET er sagt, har jeg dritlyst på en Retron 5-konsoll som er rett rundt hjørnet, da kan jeg begynne å samle inn gamle Sega-kassetter, m.m.

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

Scythe
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 27 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Scythe »

DarthVidar wrote:

Jeg er en dritbra fyr, som du sikkert er au. Skille mellom karakter og person, rassfjes. Når det er sagt, vet du innerst inne at jeg har rett angående Sega. Hvor mange spill fra deres heydays har egentlig tålt tidens tann GODT? Noen få ja, men sammenlignet med f.ex Nintendo (som det jo er naturlig å sammenligne med) er det ikke mange. Hadde helt klart foretrukket å ha med Sega som en maktfaktor i dagens spillbransje au, men de klarer jo f**n ikke produsere egne gode spill engang lenger. Når DET er sagt, har jeg dritlyst på en Retron 5-konsoll som er rett rundt hjørnet, da kan jeg begynne å samle inn gamle Sega-kassetter, m.m.

Sitter igjen med samme inntrykk som DV etter å ha eid denne spillsamlinga nesten en uke. Flere av spillene har jeg ikke en gang giddet å prøve fordi de ser fullstendig røv ut.

Leste forresten at noen av Sonic-spillene kunne bygges ut, bokstavelig talt, ved å sette sammen kassetter? Tror det var snakk om Sonic 3, som du kunne sette Sonic 1 og 2 på og dermed åpne for flere spillbare figurer og bonusbrett? For real?

Unnskyld for å ødelegge "nye spill" med diskusjon og fascinasjon rundt gammel drit.

Image

User avatar

Ukjent
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ukjent »

DarthVidar wrote:

Når det er sagt, vet du innerst inne at jeg har rett angående Sega. Hvor mange spill fra deres heydays har egentlig tålt tidens tann GODT? Noen få ja, men sammenlignet med f.ex Nintendo (som det jo er naturlig å sammenligne med) er det ikke mange.

Dette er så dumt at det må quotes. Fikk Nintendo Michael Jackson til å produsere musikk for sine spill? http://techcrunch.com/2009/12/03/confir ... edgehog-3/

Scythe; Det er snakk om Sonic & Knuckles. S&K og Sonic 3 var egentlig ment som ett spill, men det ble for stort og omfattende, så det ble sluppet som to spill. Man kunne sette Sonic 3-kassetten i S&K-kassetten og dermed kombinere de to spillene. Ganske kult. Som et lite easter egg kunne man også gjøre det samme med Sonic 2-kassetten. Da kunne man spille gjennom Sonic 2 med Knuckles. Man fikk tilgang til noen nye hemmeligheter på grunn av svevingen og klatringen man kunne gjøre med Knuckles.

Livet er kort til å bli surt

User avatar

Topic author
Emperoar
Belieber
Belieber
Posts: 34
Joined: 14 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Emperoar »

Ble Stanley Parable på meg og. Da sparte jeg de 30 kronene.

As a black metal artist, I can tell you that I don't need anybody giving me a path to the future

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

Hei Roar.

Jeg kjøpte Borderlands 2 og Euro Truck Simulator 2 + Going East på Steam-salget. Begge var 75% nedsatt.

Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

Locked Previous topicNext topic