Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Sist fullførte spill

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Sist fullførte spill

Post by VonMünchhausen »

Legacy of Kain: Soul Reaver 2

og selvfølgelig fortsetter historien i LoK: Defiance.. som jeg ikke har.

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

VonMünchhausen wrote:Legacy of Kain: Soul Reaver 2

og selvfølgelig fortsetter historien i LoK: Defiance.. som jeg ikke har.
PC:
https://www.komplett.no/product/768081/ ... n-defiance

PS2:
http://www.ebay.de/itm/PS2-Spiel-Legacy ... 1717777089



Kjør på!

User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMünchhausen »

Takker! Tror jeg holder meg til PS2 når det gjelder denne serien. Har funnet det i meget pen stand hos en fyr på Finn.no, men han skulle ha 180,- inkl. frakt. Fair pris? Syns sjøl det er en femtilapp for stivt, men det gir jo mange timer moro...

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

VonMünchhausen wrote:Takker! Tror jeg holder meg til PS2 når det gjelder denne serien. Har funnet det i meget pen stand hos en fyr på Finn.no, men han skulle ha 180,- inkl. frakt. Fair pris? Syns sjøl det er en femtilapp for stivt, men det gir jo mange timer moro...
Ja, grei pris det. Historien i denne serien er verdt penga.

User avatar

Topic author
Emperoar
Belieber
Belieber
Posts: 34
Joined: 14 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Emperoar »

[BBvideo 560,340][/BBvideo]

Pek og klikker. Søtt nok.
As a black metal artist, I can tell you that I don't need anybody giving me a path to the future

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

så j****g spennende og fett ut riveting gameplay 88/14
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Haha. Følte jeg sløste bort tida mi bare på traileren.

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

SOMA
11/10

User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMünchhausen »

Child of Light

User avatar

Voidhanger
Poser
Poser
Posts: 273
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Voidhanger »

The Witcher 3. Det beste spelet eg kan hugse å ha spelt i vaksen alder.

User avatar

Anders S
Belieber
Belieber
Posts: 72
Joined: 07 Nov 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 33

Post by Anders S »

Skaffet WiiU for et par måneder siden i påvente av kommende titler og gikk bananas på Virtual Console-fronten, hvorpå jeg handlet oppmot 50 spill. (var svært billig på japansk) Har lenge hatt som mål å fullføre alle klassikerne på nes, snes osv, og har i løpet av de siste månedene fullført:

Metroid: Frustrerende helt frem til jeg bestemte meg for å søke opp et kart. Derifra ble spillet gradvis mer fornøyelig samtidig som jeg fikk samlet equipment og upgrades. Utfordringen var der fortsatt; selv med alle upgrades var jeg kun et hit unna å dø mot Mother Brain. Noe Super Metroid (et av de beste spillene ever) var det ikke, men ble positivt overrasket.

Castlevania (NES): Mitt første møte med serien, og f**n for et bra spill det var. Jeg var aldri fristet til å spille noe fra serien da alle spillene som har blitt introdusert for meg virket trege og monotone, men det å faktisk spille det selv gjorde at jeg satte pris på de kvalitetene. Stage 13 og ut er noe av det vanskeligste jeg har spilt noensinne, men for en fantastisk følelse det var å endelig klare Death,

Kirby's Dreamland: Sjarmerende, ikke mye mer. Jeg er glad for at abilities ble en fast gjenganger senere i serien.

Kirby's Dreamland 2: Her snakker vi. Mange leveler, og superbossen var verdt alt strevet.

Megaman 2: Har dessverre hengt etter når det kommer til denne serien, og har derfor bare spilt eneren. Denne var muligens enda mer utfordrende enn forgjengeren.

Megaman 3: s***n for et brutalt spill. Kunne bare spille perfekt mot Magnet Man og Top Man. Var avhengig av energy tanks og power ups mot alt annet.

Megaman X: Ekstremt bra spill med en deilig spillfølelse. Ser for meg at jeg kommer til å spille det igjen et par ganger i fremtiden, men inntil det skal resten av X-serien prioriteres.
慨世憂国

User avatar

Voidhanger
Poser
Poser
Posts: 273
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Voidhanger »

Portal 2 og Game of Thrones (Telltale). Glimrande spel.

Nesten ferdig med Undertale, men trur eg stoppar her. Forstår ikkje hypen, sjølv om spel som spelar på nostalgi ofte funkar for meg. Blitt for mykje av det, trur eg.

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Rundet AM2R (Another Metroid 2 Remake) her forleden. Føltes god nostalgisk følelse.

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Anders S wrote: Castlevania (NES): Mitt første møte med serien, og f**n for et bra spill det var. Jeg var aldri fristet til å spille noe fra serien da alle spillene som har blitt introdusert for meg virket trege og monotone, men det å faktisk spille det selv gjorde at jeg satte pris på de kvalitetene. Stage 13 og ut er noe av det vanskeligste jeg har spilt noensinne, men for en fantastisk følelse det var å endelig klare Death.
Jeg sier bare "Castlevania: Symphony Of The Night" !

Forøvrig kult at du har kjørt på, og faktisk blitt ferdig, med mange av klassikerne.

Locked Previous topicNext topic