Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

BLOODBORNE (PS4), spirituell oppfølger til Demon's Souls

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BLOODBORNE (PS4), spirituell oppfølger til Demon's Souls

Post by Olavr »

Vassago wrote:Amygdala-bossen i Cursed Pthumeruian Defilement altså. f**n ta den.

Er for øvrig himla gira på utvidelsen. Nokon som har spela den enno?
Ja og du har ingen grunn til å ikke handle den. Kan igrunn sammenlignes med hvordan Artorias of the Abyss var en fantastisk utvidning til Dark Souls.

De nye våpnene er meget interessante. Bossene (ihvertfall ett par av dem, er de vanskeligste i spillet generelt.)

Og ja Amygdala i Defiled Dungeon er plagsomt, tror det tok meg mellom 15-20 forsøk å få unnagjort den bossen første gangen.

User avatar

Topic author
Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

DLC-en er j****g bra ja. Mye valuta for pengene. Fy f**n så intense bosskamper.

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Digg å endelig få tatt ned alle bossene idag, slet litt med to av dem gitt.

User avatar

Vassago
Belieber
Belieber
Posts: 73
Joined: 01 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Vassago »

Kikka såvidt innom utvidinga i dag. Stakk fort ut att, gitt. Må nok vente literande.
This ain't no party
This ain't no disco
This ain't no fooling around.

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Vassago wrote:Kikka såvidt innom utvidinga i dag. Stakk fort ut att, gitt. Må nok vente literande.
Gikk inn der med en karakter på lvl 45, rimelig hardt da gitt. mest fordi våpenet jeg hadde bare var +6 med rimelig ræva gems.

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Fikk dette til fødselsdagen. Har ikke prøvd det enda, men jeg har hørt at det er sykt vanskelig og jeg er ikke en som sitter dagevis og spiller. Jeg vurderer å bytte spillet, men det både ser og høres sykt fett ut. Er det noe for en casual gamer?

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Vorax wrote:Fikk dette til fødselsdagen. Har ikke prøvd det enda, men jeg har hørt at det er sykt vanskelig og jeg er ikke en som sitter dagevis og spiller. Jeg vurderer å bytte spillet, men det både ser og høres sykt fett ut. Er det noe for en casual gamer?
Det er ikke så vanskelig som noen liker å mene. Det er som med Demon's Souls og Dark Souls, setter du deg inn i hvordan ting fungerer, så klarer du deg fint. Krever litt prøving og feiling til å begynne med, men det kommer en fort forbi.

User avatar

King_P
Belieber
Belieber
Posts: 133
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by King_P »

Har endelig kommet i gang med Bloodborne. Jesus for et spill.
Duvende bryster.

User avatar

King_P
Belieber
Belieber
Posts: 133
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by King_P »

Okey, har tatt disse så langt:

Cleric Beast, Father Gascoigne, Vicar Amelia, Witch of Hemwick, Djura, Blood-Starved Beast, Shadow of Yarnam.

Har kommet meg til Byrgenwerth, og Rom et eller annet Spider. En hestkuk av dimensjoner. Sliter som et h*****e. Har også kommet til diverse andre steder hvor jeg sliter, og er igrunn litt usikker på hvor f**n jeg skal nå. Må jeg ta Rom nå, eller kan jeg slenge meg hit, dit eller hvor f**n skal jeg gå?

Frustrasjonen bygger seg, det er fetere enn smult, men jeg har satt meg litt fast.

Kom igjen a, gutta boys, where to next?
Duvende bryster.

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »


User avatar

King_P
Belieber
Belieber
Posts: 133
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by King_P »

Ikke særlig begeistret for å sjekke opp sånn, plutselig får jeg tretten spoilers i fleisen samtidig.

Samme det. Fant en Darkbeast Paarl, knertet den. Skal knerte Rom i kveld om jeg så må dø 170 ganger. ROM SKAL DØ!
Duvende bryster.

User avatar

King_P
Belieber
Belieber
Posts: 133
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by King_P »

Tok dritten på første forsøk nå. Hvorfor i h*****e slet jeg så j****g med kuken?
Duvende bryster.

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Sent from my iPhone using Tapatalk

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

King_P wrote:Tok dritten på første forsøk nå. Hvorfor i h*****e slet jeg så j****g med kuken?
Kan være en bedriten boss om en ikke føler nøye med gitt.
Gled deg til neste område btw, herlig stemning der.

User avatar

Anders S
Belieber
Belieber
Posts: 72
Joined: 07 Nov 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 33

Post by Anders S »

Kjøpte meg en PS4 i påvente av interessante nye titler, men med en noe bitter ettersmak med tanke på at mange titler også kommer ut på pc i disse dager. Bestilte like gjerne dlc-utgaven av dette spillet etter jeg så en video med noen av boss-kampene. Tydeligvis var ikke PS4-innkjøpet så bortkastet likevel, for milde h*****e for et bra spill dette er. Hadde ikke noe personlig kjennskap til Soulsborne-spillene på forhånd, bortsett fra vanskelighetsgraden, positiv omtale og dedikerte fans.
Bloodborne er det jeg alltid har drømt om fra action RPG-er: Combat der skytevåpen spiller en sekundær rolle i forhold til melee-våpen, fiender man må respektere og ikke bare slashe seg i gjennom, high risk/high reward RPG-elementer (får lyst til å denge til noen hvis jeg mister Blood Echoesa mine), fantastiske bosser som krever konsentrasjon og god pattern recognition, en verdensoppbygging som både fasinerer og drar en inn. (spillet er like guffent som det er vakkert) Alt dette toppet av et dramatisk og dissonerende soundtrack som kler spillet utrolig bra.
Jeg er nå helt hekta til tross for at jeg er elendig i spillet; det tok meg flere timer å komme meg frem til Cleric Beast den første dagen. Nå spares det til Ludwig's Holy Blade i Hemwick Charnel Lane hvorpå jeg nylig klarte å miste 14000+ blood echoes ved å bli overfalt av fire bikkjer, og på veien tilbake bli wombo comboet av en frue som hadde en forkjærlighet for å kaste molotovs. Fantastisk.
慨世憂国

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

wombo comboet?

wombo comboet?

wombo comboet?
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Topic author
Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Nabodama skal selge huset sitt. Så ikke for meg henne som en Bloodborne-fan, men så feil kan man tydeligvis ta...:

Image

or some say Kosm..........

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Begynte på spillet for noen dager siden og dauer hele tiden... Jeg har ikke kommet forbi mobben enda.. :oops:

Men fy f**n for en stemning, og jeg digger spillet, bortsett fra at man ikke kan save.

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Herregud. Spillet autosaver ekstremt ofte. Også når du avslutter det via menyen.
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

Joda, men du skjønner da hva jeg mener.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Locked Previous topicNext topic