Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Champions League/Europa League 2014/15

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Udunpute
Poser
Poser
Posts: 411
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Re: Sv: Champions League/Europa League 2014/15

Post by Udunpute »

DOH wrote:
brodie wrote:
DOH wrote:Ligger an til at jeg trygt kan si opp abonnementet mitt på Viasat Sport i morra i hvert fall. Aldri så ille at det ikke er godt for noe.
Aldri skjønt den mentaliteten, er det Liverpool og ikke fotball som er greia? CL er jo gøyest fra denne runda og ut.
Definitivt Liverpool først, og så fotball generelt et stykke nedpå lista ja. Uansett viser Viasat 4 CL-matcher gratis.
Jeg har det på samme måte med RBK, er veldig engasjert i kampene de spiller, men det kunne ikke falle meg inn å se en norsk kamp som ikke involverer dem. Nå er det naturligvis hovedsaklig fordi nivået er lavere enn gambisk tredjedivisjon, men likevel.
Forøvrig sender Viasat bare en kvartfinale og semifinale, tror kanskje det er samme greia med åttendels også. Og de mest interessante kampene går jo alltid på Viasat Fotball.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky


sumostig
Rocker
Rocker
Posts: 1136
Joined: 11 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sumostig »

f**n for et mål av Ramsey. Hnnnnngh!!

[media]http://s1.webmshare.com/bKxje.webm[/media]


drgz
Rocker
Rocker
Posts: 780
Joined: 23 Apr 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by drgz »

Er ikke mange argumenter igjen for å forsvare at man bør gi Rodgers mer tid. Dette er ca. det flaueste Liverpool-laget i manns minne. I en kamp man må vinne starter man med fire sentrale midtbanespillere og fortsatt er det motstanderen som dominerer på midten. Snakk om ræva opplegg.

User avatar

RKKB
Rocker
Rocker
Posts: 682
Joined: 16 Nov 2013, 07:08
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 52

Post by RKKB »

drgz wrote:Er ikke mange argumenter igjen for å forsvare at man bør gi Rodgers mer tid. Dette er ca. det flaueste Liverpool-laget i manns minne. I en kamp man må vinne starter man med fire sentrale midtbanespillere og fortsatt er det motstanderen som dominerer på midten. Snakk om ræva opplegg.
Få tilbake Grame Souness, så skal dere se det blir vei i vellinga!

User avatar

brodie
Belieber
Belieber
Posts: 70
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by brodie »

Udunpute wrote:
DOH wrote:
brodie wrote:
DOH wrote:Ligger an til at jeg trygt kan si opp abonnementet mitt på Viasat Sport i morra i hvert fall. Aldri så ille at det ikke er godt for noe.
Aldri skjønt den mentaliteten, er det Liverpool og ikke fotball som er greia? CL er jo gøyest fra denne runda og ut.
Definitivt Liverpool først, og så fotball generelt et stykke nedpå lista ja. Uansett viser Viasat 4 CL-matcher gratis.
Jeg har det på samme måte med RBK, er veldig engasjert i kampene de spiller, men det kunne ikke falle meg inn å se en norsk kamp som ikke involverer dem. Nå er det naturligvis hovedsaklig fordi nivået er lavere enn gambisk tredjedivisjon, men likevel.
Forøvrig sender Viasat bare en kvartfinale og semifinale, tror kanskje det er samme greia med åttendels også. Og de mest interessante kampene går jo alltid på Viasat Fotball.
Er med på den. Eneste jeg har sett av norsk fotball i år er Vigør i 3.divisjon.
CL derimot er gøy uavhengig av lag, beste fotballen utenfor VM/EM. Hadde riktignok glemt at endel kamper går gratis, har ikke kanaler selv bare Viaplay.


drgz
Rocker
Rocker
Posts: 780
Joined: 23 Apr 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by drgz »

RKKB wrote:
drgz wrote:Er ikke mange argumenter igjen for å forsvare at man bør gi Rodgers mer tid. Dette er ca. det flaueste Liverpool-laget i manns minne. I en kamp man må vinne starter man med fire sentrale midtbanespillere og fortsatt er det motstanderen som dominerer på midten. Snakk om ræva opplegg.
Få tilbake Grame Souness, så skal dere se det blir vei i vellinga!
Hadde ikke overrasket meg om han hadde gjort det bedre. Kan jo knapt gjøre det dårligere enn det Rodgers gjør om dagen, det er sikkert og visst.

User avatar

DOH
Poser
Poser
Posts: 247
Joined: 04 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DOH »

Godt å se at Max, av alle kanaler, virkelig satser på Europa League. Liverpools kampstart: 21.05. Max' sendestart: 21.00. Og slutt 23.00. Dette blir fyldig.

User avatar

Topic author
Udunpute
Poser
Poser
Posts: 411
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Udunpute »

Burde jo være bra nok at de gidder å sende fra den tulleturneringa.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

User avatar

DOH
Poser
Poser
Posts: 247
Joined: 04 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DOH »

Klubber av Liverpools størrelse, med den supporterskaren den har, spesielt i Norge, vil kommersielt sett alltid være interessant å vise, uansett turnering.

User avatar

Böh!
Rocker
Rocker
Posts: 730
Joined: 10 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Böh! »

DOH wrote:Godt å se at Max, av alle kanaler, virkelig satser på Europa League. Liverpools kampstart: 21.05. Max' sendestart: 21.00. Og slutt 23.00. Dette blir fyldig.
Eg forstår ikkje heilt om du er ironisk eller ikkje, men er det ikkje like greit at ein norsk kanal drit i å lage program før og etter sending? Har du nokon gong sett norsk tv lage intelligent og innhaldsrik tv før og etter kampar?
Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk

Image

User avatar

Goatblessed necropenis
Poser
Poser
Posts: 314
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Goatblessed necropenis »

Böh! wrote:
DOH wrote:Godt å se at Max, av alle kanaler, virkelig satser på Europa League. Liverpools kampstart: 21.05. Max' sendestart: 21.00. Og slutt 23.00. Dette blir fyldig.
Eg forstår ikkje heilt om du er ironisk eller ikkje, men er det ikkje like greit at ein norsk kanal drit i å lage program før og etter sending? Har du nokon gong sett norsk tv lage intelligent og innhaldsrik tv før og etter kampar?
Til dels ganske enig, utvidet sending betyr egentlig bare ørten flere reklamepauser også. Men innrømmer jeg ofte koser meg med TV2 PL studio som oppladning før kampene.
Generelt sett, å se sending etter at kampen er ferdig er jo helt uinteressant. Det blir som å se rulleteksten etter en film eller når man er ferdig å p**e finner man på noe annet etterpå.
DØDSMARSJ TIL h*****e!

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Goatblessed necropenis wrote:...koser meg med TV2 PL studio som oppladning før kampene.
8O
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Goatblessed necropenis
Poser
Poser
Posts: 314
Joined: 30 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Goatblessed necropenis »

Tomas wrote:
Goatblessed necropenis wrote:...koser meg med TV2 PL studio som oppladning før kampene.
8O
Come on, det er da f**n ikke så ille som flere av dere skal ha det til. Ja, det er selvsagt godt mulig at folk som G.Neville, Carragher, Redknapp m.fl fra England har mer peil og lager bedre og mer interessante faglige analyser osv....
Men Schau, Thorstvedt, Morley og Myhre er da ok folk som blander statistikk, historier og humor på en brukbar måte?
DØDSMARSJ TIL h*****e!

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Jeg plages av konseptet. Engelsk tv er like ille.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Topic author
Udunpute
Poser
Poser
Posts: 411
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Udunpute »

Jeg syns det er veldig trivelig med PL-sending, både før og etter. Om de hadde fjerna de f******a reklamene hadde det vært bedre. Jeg nekter å tro at det kan være lovlig å ha reklame på en betalkanal.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

User avatar

brodie
Belieber
Belieber
Posts: 70
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by brodie »

De kan vel gjøre hva de vil siden det betalkanaler ikke inngår i konsesjonen. Så får det heller være at tullingen jansen hagen lovet det ene og det andre og at prisene økes månedlig.
Ser aldri studio, men det irriterer nesten like mye at tv2 som faktisk har etpar ok kommentatorer lar den verste av de være nr1.

User avatar

DOH
Poser
Poser
Posts: 247
Joined: 04 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DOH »

Det er da det er så fint å ha PVR og ikke være så nøye på om man ser kampen direkte. Da kan man spole over både reklamer og eventuelle kjedelige studiodebatter. Pauser er også en fin ting å hoppe pent over.

Böh, jeg synes det gir en viss stemning til kampen at man kjører studio rundt matchen. Det føles litt mer "høytidelig", i mangel av et bedre ord. Ikke for at jeg trenger å se alt av det, jeg bare liker å vite at det finnes, haha. Det blir en del av kosen, matchen føles på en måte litt viktigere. Slik som Max gjør det nå virker det som om det bare er noe dritgreier de må få unnagjort. Tipper Kenneth Fredheim sitter i Oslo og kommenterer også. Himla stusslige greier.

Oppkjøring og diskusjon rundt kampene og fyldige studiosendinger er et bra konsept i seg selv. Så kan man jo diskutere om paneldeltakerne og innholdet generelt alltid holder høyt nok nivå selvsagt. I England begynner man vel oppkjøringen flere timer i forkant, sånt er ekstremt trivelig! Trenger ikke se alt, men trivelig at det finnes og at man kan svitsje innom nå og da.

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Enig med DOH. Ser aldri på OL og VM-studio heller, men liker tanken på at det finnes. Ikke bare at de fyller to timer uten dikkedarier omtrent som sånne franske skjulte kamera-greier man får slengt i trynet på flyreiser.

User avatar

DJGADD
Poser
Poser
Posts: 450
Joined: 23 Jul 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DJGADD »

Balotelli begynner å bli seg seg selv. Tar det som et bra tegn.
:moon:

User avatar

DOH
Poser
Poser
Posts: 247
Joined: 04 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DOH »

Oi, som det renner inn med småskader for LFC nå. Morgendagens lag gir nesten seg selv nå. Tipper dette:

Mignolet
Lovren - Skrtel - Touré
Allen
Moreno - Can - Ibe
Sterling - Lallana
Sturridge

Himla dumt å bryte opp bakre treer enda mer, men midtbanen er helt tømt nå, den eneste muligheten er å flytte Can frem.
Can og Allen kan hende bytter plass ut fra dette tipset.
Kan hende Rodgers legger om til fire bak igjen for denne matchen og f.eks. kjører inn en Manquillo på høyreback i stedet for Touré/Lovren i midten, men tviler på det. Tror heller ikke han kommer til å starte med mer enn én spiss, av taktiske årsaker.

Locked Previous topicNext topic