Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Dark Souls III

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dark Souls III

Post by Olavr »

Om man likte pvp'en i DkS 1 og Demon's Souls, kan man glede seg til DkS 3. Herlig opplegg.
Kjipt at en ikke kunne dele opptak fra betaen, dog, da jeg gjerne skulle gjort det. (bare noen få streamere som får lov av Namco Bandai.)
Selv hadde jeg litt for mye lag i et par av pvp-matchene, noe som gjorde det helt umulig å spille strategisk, men artig uansett. Har en følelse av at det skyldes ræva internettlinje hos meg, mer enn serverne og matchmakingen som sådan. 6 timer igjen med spilltid iløpet av helga, så nå er det bare å gå og vente på neste runde imorgen.

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

[youtube][/youtube]

Forholdsvis nytt footage av DkS III. Viser ett nytt område, samt ny bossfight. Også verdt å nevne at det er fra en Alpha-build av spillet og at equip load og poise ikke er implementer, på samme vis som i nettverktestene.

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Introen:

[youtube][/youtube]

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Olavr wrote:Om man likte pvp'en i DkS 1 og Demon's Souls, kan man glede seg til DkS 3. Herlig opplegg.
Kjipt at en ikke kunne dele opptak fra betaen, dog, da jeg gjerne skulle gjort det. (bare noen få streamere som får lov av Namco Bandai.)
Selv hadde jeg litt for mye lag i et par av pvp-matchene, noe som gjorde det helt umulig å spille strategisk, men artig uansett. Har en følelse av at det skyldes ræva internettlinje hos meg, mer enn serverne og matchmakingen som sådan. 6 timer igjen med spilltid iløpet av helga, så nå er det bare å gå og vente på neste runde imorgen.
Høres bra ut. Mye lagstabbing/parries?
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Nei var faktisk veldig lite lagstabs. Lite backstabs i det hele tatt faktisk, de har gjort vinduet for dem mye mindre, og det som tidligere ville blitt til lagstabs, ender somregel i ett vanlig attack om jeg ikke husker feil. Parries derimot var det mer av, men ikke overbruk. Krever uansett at du faktisk kan time det riktig, så føler ikke det er noe problem.

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Godkjent!
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

PS4 i april da, ?

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Nei.
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

lol

User avatar

Topic author
King_P
Belieber
Belieber
Posts: 133
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by King_P »

Duvende bryster.

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

I MORGEN.........!!!!!!

User avatar

Anders S
Belieber
Belieber
Posts: 72
Joined: 07 Nov 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 33

Post by Anders S »

Etter å ha blitt helt frelst på Bloodborne spontanbestilte jeg like gjerne DS og DSII på PS3 da jeg fant dem brukt for 100kr,- hver seg, men ettersom det ser ut som at DSIII kjører betraktlig smoothere, med bedre grafikk og en mye høyere framerate på pc enn det det kommer til å gjøre på konsoll lurer jeg på om dette gjelder de andre spillene også?

Jeg liker veldig godt det jeg har sett av DSIII hittil, men prøver å unngå å spoile for mye for meg selv fremtil spillet er i hus.
慨世憂国

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Anders S wrote:Etter å ha blitt helt frelst på Bloodborne spontanbestilte jeg like gjerne DS og DSII på PS3 da jeg fant dem brukt for 100kr,- hver seg, men ettersom det ser ut som at DSIII kjører betraktlig smoothere, med bedre grafikk og en mye høyere framerate på pc enn det det kommer til å gjøre på konsoll lurer jeg på om dette gjelder de andre spillene også?

Jeg liker veldig godt det jeg har sett av DSIII hittil, men prøver å unngå å spoile for mye for meg selv fremtil spillet er i hus.
Dark Souls, er trøblete på pc, og fungerer igrunn bare om du bruker en mod som heter Dsfix.
Dark Souls 2 funker garantert bedre på pc enn ps3, ihvertfall om en går for Sotfs-versjonen. Men var jeg deg ville jeg hoppet glatt over Dark Souls 2 i sin helhet. Hold deg til Dark Souls, Demon's Souls og Dark Souls 3.

User avatar

Anders S
Belieber
Belieber
Posts: 72
Joined: 07 Nov 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 33

Post by Anders S »

Ok, takker. Har fått inntrykk av at DS2 tydeligvis ikke var helt det store. Tenker jeg skaffer meg Demon's Souls og spiller evt. DS2 sist.
慨世憂国

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Herregud, Dark Souls III er f**n meg GOAT. Knallbra brettdesign på høyde med Demon's- og første Dark Souls, herlige NPC-er og tidenes mest COMFY hub (à la Demon's). Atmosfærisk som bare det.

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Kommet langt i spillet enda?

User avatar

Aspergers Inc.
Poser
Poser
Posts: 302
Joined: 26 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Aspergers Inc. »

Nei (håper i hvert fall ikke det, hehe!). Siste bossen jeg har tatt er Crystal Mage, og nå står Farron Keep for tur. Du har vel runda det et par ganger nå du? :-P

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

Har gått igjennom hele en gang ja, utover det har det gått mye tid på pvp og co-op,samt farming etter diverse våpen osv. Startet nettopp på ny karakter nå.

Du er ikke lenger nei? Da har du mye å se frem til :P

User avatar

krksti
Belieber
Belieber
Posts: 29
Joined: 15 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by krksti »

Har nettopp kommet til
ABBC3_SPOILER_SHOW
, har hatt noen veldig morsome boss-fighter, spesielt
ABBC3_SPOILER_SHOW
var kule. Har spilt uten å slå opp på nett osv, så har missa masse NPC's og sikkert mange items. Neste tur tror jeg at jeg må bruke litt fextralife eller andre wikier for å få med meg alt jeg har missa :oops:
Forøvrig, hvilken platform er folkens på?
Image

User avatar

Olavr
Poser
Poser
Posts: 271
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Olavr »

PS4 her.

ABBC3_SPOILER_SHOW

Locked Previous topicNext topic