Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Screamdrømmer og andre fete drømmer.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 93

Re: Screamdrømmer og andre fete drømmer.

Post by Veadtuck »

Ikke noen Screamere i denne drømmen her, men Summoning-referensen er bare helt konge.

Var i Italia, skulle ta bussen over Alpene sammen med en jeg kjenner. Det var bratt som s***n (vi snakker om at det var som å sitte i en rakett).
Fikk beskjed at det var ingen fare så lenge bussen ikke stopper og begynner å skli bakover. Betryggende.

Akkurat når jeg var sikker på at hele dritten var på vei ned i avgrunnen (hehe) så var vi oppe på toppen, som viste seg være Matterhorn.
Full fart av bussen til en liten veikro, som også viste seg være taxfree-shoppen (!) der det blei handla røyk.

Når vi var der inne viser det seg at toppen var et eget land, jeg skreiv meg inn i gjesteboken (!) og så spilte de nasjonalsangen, som var intro-riffet til "Where Winters Forever Cry" av Summoning (!). I gulvet var det en trapp ned til en spøkelsestunnell som mitt reiseselskap (som nå var to venner til meg) på liv og død skulle gå gjennom. Hørte de hylte og skreik, hehe.

Selv gikk jeg ut i det nå plutselig flotte været, for å se en litt kjent person som lå og sola på en fjellknaus rett utenfor. Det var ingen annen en Vladimir Putin som også var president i landet. Siste jeg husker før jeg våkna var at sluttholdplassen for bussen, på andre siden av fjellet, var Fevang (!?)

:think:

THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

User avatar

Dundrix
Belieber
Belieber
Posts: 95
Joined: 05 Jan 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Dundrix »

Drømte i natt at jeg akte ned til bussholdeplassen, der møtte jeg Bija som også hadde akebrett. Vi kom i prat og fant ut at vi begge var into aking og punk (vi akte i stedet for å skate) som tenåringer. Vi bestemte oss dermed for å åpne en akebrett-butikk, kalt "Brett utvalg" (Ikke ordspill det der, men en Bad Religion-referanse)

Dirant wrote:Riffet i "Walk" dreier seg om alt.

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Problematisk med Brett Utvalg når man lever i et flatjordssamfunn.

Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Dundrix
Belieber
Belieber
Posts: 95
Joined: 05 Jan 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Dundrix »

Også så vi på akevideoer med Pennywise som bakgrunnsmusikk.

Dirant wrote:Riffet i "Walk" dreier seg om alt.

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

esj


User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Noen er underbevisst glad for at Bija er tilbake iallfall. Jeg er bevisst glad.

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

luv u 2 bro :D

Image

Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Drømte at Marken og jeg stakk en tur på besøk til Kip Winger her om dagen. Marken la ut om at han alltid hadde hatt lyst å spille gitar i Winger, og jeg bekrefta at han var god nok, etter å ha lært av både Eldar Vågan, Ronnie LeTekrø og Jack Roger Olsen, og dedikert i massevis. Så da tok Kip opp telefonen, og ringte Reb Beach, og ga ham sparken. Det var egentlig helt greit for Reb, for han starta bare opp Winger II, med HAD som Kip, haha. Og Kringen hang rundt og var misunnelig...

Image

User avatar

Marken
Rocker
Rocker
Posts: 1108
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Marken »

Haha! Kip...


User avatar

Scythe
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 27 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Scythe »

Drømte at bomberjakka mi ble stjålet av en neger i natt. Han teleporterte den ut gjennom lukkede t-banedører. Bedre enn Affens drøm!

Image

User avatar

BlackMage
Poser
Poser
Posts: 429
Joined: 02 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BlackMage »

I natt prøvde en tech support-fyr å ødelegge livet mitt med å melde meg opp til å motta vitaminer i posten. Så jeg angrep han på en nattklubb og knuste skallen hans.

Bare å passe seg


User avatar

ghazten
Poser
Poser
Posts: 285
Joined: 29 Jan 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ghazten »

Drømte det var tredje verdenskrig i natt. Var i en bunker, og det var en høyttaler der nyheter fra overflaten ble meldt, evig flyallarm, så var det stemmer som meldte om enorme ødeleggelser, før alskens bråk og ødeleggelse, og stemmen ble mer og mer desperat, bråket steg, og til slutt blanda bråket og flyalarmen og stemmen seg til den verste lyden jeg noensinne har hørt, fy f**n, våkna og tenkte at DER, der var dyrets lyd.

Nå sitter jeg og tenker ut hvordan jeg skal få laga musikk av den drømmen.

EKO EKO AZARAK

User avatar

Dundrix
Belieber
Belieber
Posts: 95
Joined: 05 Jan 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Dundrix »

Langerud er en bra fyr, han må du drømme mer om.

Dirant wrote:Riffet i "Walk" dreier seg om alt.

User avatar

Scythe
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 27 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Scythe »

Drømte at jeg hadde fått i oppdrag å ta med en hel gjeng Screamere på tematur: "Overlevelse, opplevelser og jærtegn i skogen". Mordekai var svært lite interessert i dette, og diltet stort sett etter gjengen med et sløvt, likegyldig og vantro blikk. Bija måtte fort snu, da han ikke hadde på seg "riktige sko". DarthVidar ga oss streng beskjed om at han hadde følesome nippler, så "ingen kontakt, takk!". Spesielt gjaldt dette da vi tok en pause på en flytebrygge uti et tjern. "IKKE rør meg." Vi lo mye av det og lagde babystemme. Der viste jeg for øvrig fram hvordan man graver fram edderkoppreir under torva. Evilbanana og Tenebres var kjærester, og gikk i "kjærestebolken" sammen med Hege og Acrid og andre Screampar. Av en eller annen grunn var Evilbanana kledd i gullrustning. Hun var litt av en amazone der hun klonket i vei med lille Tristan ved sin side! Han var for øvrig en spinkel og sjenert liten gutt med rart skjegg som tiltalte Evilbanana som "Brienne". Jeg husker at mitt store mål med turen var å ikke komme nær det skjegget, da det liknet litt for mye på et edderkoppreir. Da jeg endelig skulle vise fram noe stashy sopp til gruppa, våknet jeg.

Image

User avatar

Presticide
Belieber
Belieber
Posts: 43
Joined: 27 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Presticide »

Drømte jeg var i Disneyworld med Bija og AI i natt. De hadde fått en helt ny avdeling som var en livaktig kopi av Los Angeles på åttitallet basert på Terminator 2. Vi drakk slush.

Image

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

De fleste på DMT-tur ser Slangen.
Det spekuleres at hjernen produserer og slipper ut DMT mens man sover.

Du skjønte først nå at det er DMT i ølen du drikker på festival.

Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

Locked Previous topicNext topic