Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

ScreamdrĂžmmer og andre fete drĂžmmer.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Presticide
Belieber
Belieber
Posts: 43
Joined: 27 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ScreamdrĂžmmer og andre fete drĂžmmer.

Post by Presticide »

Jeg drÞmmer ofte at jeg Þdelegger instrumenter ved vanskjÞtsel. I en ellers vanlig drÞm kan f. eks finne ut at jeg har forlagt munnharpa mi i ute pÄ trappa. NÄr jeg finner den har det regnet, og den har blitt til en liten klump med rust. Tilsvarende lot jeg det regne pÄ ei hardingfele i en annen. Det medfÞrte at strengene trakk seg sammen og vrengte hele jÊvelskapet. Eller at gitarer tar fyr fordi jeg har tent stearinlys for nÊr dem. Har aldri vÊrt flink til Ä ta vare pÄ mine egne instrumenter. Tror jeg skammer meg j****g over det i underbevisstheten.

In other news drÞmte jeg at min angivelige tremenning kreperte da cabincruiseren hans tok fyr. Av en eller annen grunn ble dette sett som en seier for meg: Folk strÞmmet til og bar meg pÄ gullstol og hyllet meg som den folkehelten jeg var. Samtidig haglet det inn anklarer og hÄn mot min utbrente tremenning i form av leserinnlegg, reportasjer og radioprogrammer. Som om det ikke var ille nok at mannen ble utsatt for de groveste karaktermord, begynte folk Ä valfarte ut til vraket hvor det svidde liket hans enda lÄ (i grÄ, nystrÞket dress), bare for Ä kaste stein pÄ bÄde han og bÄten. Det endte med at jeg mÄtte ut i media og stanse barbariet.

Image

User avatar

Pandora
Poser
Poser
Posts: 205
Joined: 09 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pandora »

DrÞmte at jeg sto pÄ scenen med Nekromantheon og skulle spille gitar. Alt gikk helt greit til jeg kom pÄ at jeg kan overhodet ikke spille gitar, og det jeg hadde i hendene bare var en liten, rÞd Guitar Hero-gitar. Lot som ingenting og prÞvde Ä se kul ut der jeg trykket pÄ knappene, og hÄpet at ingen skulle merke at jeg ikke hadde en ordentlig gitar.Maks angst.


User avatar

Presticide
Belieber
Belieber
Posts: 43
Joined: 27 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Presticide »

DrÞmte i natt at og hadde vÊrt pÄ turne i Ungarn. Der hadde de kjÞpt et megaparti LSD og sÄ seg nÞdt til Ä rive ned alle flisene i suiten pÄ luksushotellet dems. Disse vasket de for hÄnd og solgte videre pÄ svartebÞrs. I all ettertid kjent som det store flisekuppet.
Image

User avatar

Shrinebuilder
Rocker
Rocker
Posts: 778
Joined: 04 Sep 2006, 00:00
Favourite genre: Hard Rock
Location: PĂžle by
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40
Korea North

Post by Shrinebuilder »

:-k

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

Turne i Ungarn.

Image
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Presticide
Belieber
Belieber
Posts: 43
Joined: 27 Dec 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Presticide »

Turné da, Beejé.
Image

User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by CocaineChrist »

DrÞmte at Slangen ble hentet opp pÄ scenen pÄ Rockefeller for Ä synge Leva Livet med fullt backing band. Alt er litt vagt, husker ikke detaljene eller hva som foregikk pÄ Rockefeller denne kvelden, men husker at han ga ALT! Terningkast 6.

User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

Hadde en kort drÞm i forrige uke. Uansett hvor jeg var i norges land og hva jeg sa sÄ dulta @BornTooLate meg i skuldra og sa "Ärh, du er sÄ teit". Flere titalls ganger. Meningsfull drÞm.. vÄknet med sjela renset og et nytt syn pÄ livet.

Natt til idag gikk det i at jeg skulle jeg begynne i ny jobb pÄ et supermarked, og gikk rundt med bestyreren som skulle vise meg lageret. Ut av et kjÞlerom kom Dave Mustaine og skulle vise bestyreren riff fra to nye lÄter, sÄ jeg mÄtte forlate lageret. Gikk videre ut av kjÞpesenteret og stod pÄ parkeringsplassen til Kongeparken.. uhm ja.

User avatar

BornTooLate
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 17 Apr 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BornTooLate »

_Antarath_ wrote:Hadde en kort drÞm i forrige uke. Uansett hvor jeg var i norges land og hva jeg sa sÄ dulta @BornTooLate meg i skuldra og sa "Ärh, du er sÄ teit". Flere titalls ganger. Meningsfull drÞm.. vÄknet med sjela renset og et nytt syn pÄ livet.
Fett at du drĂžmte livet til
They say my songs are much too slow
But they don't know the things I know

User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

SÄ du sa det til ham én gang i svadatrÄden, men usikker hvorfor jeg har tatt det med videre.

User avatar

BlackMage
Poser
Poser
Posts: 429
Joined: 02 Oct 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BlackMage »

DrÞmte et snek seg inn i leiligheten min i natt og hykka med seg den siste kanelbollen min. NÄ er jeg litt usikker pÄ hvordan den gode MDK faktisk ser ut, men i drÞmmen bar du en maske av Urfaust-coveret du har som profilbilde, og humret noe voldsomt.

Locked Previous topicNext topic