Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

ScreamdrĂžmmer og andre fete drĂžmmer.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Scythe
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 27 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ScreamdrĂžmmer og andre fete drĂžmmer.

Post by Scythe »

MÄ slutte Ä surfe pÄ Scream fÞr leggetid. Men altsÄ, nÄ har f**n meg DarthVidar vÊrt i drÞmmen min IGJEN. (For ordens skyld: Har aldri mÞtt DV.)

Denne gangen var det fest, og folk diskuterte narkotika og legemidler. Jeg ville heller slÄss, og siden DV satt rett foran meg, sÄ tok jeg tak under armene hans for Ä lÞfte ham opp. Da hylte han, typ stukken gris, sprellet og sa at han hadde prolaps. "Jeg saaaaaaksÞker deg om du gjÞr noe mer nÄ, la meg vÊÊÊÊÊÊre!"

Saklighet pÄ hÞyt nivÄ.

Image

User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

Haha! Beste jeg har lest pÄ lenge. For ordens skyld veier jeg ca 90kg, sÄ med mindre du er bola opp, ville du fÄtt problemer med Ä lÞfte moi.

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

BornTooLate
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 17 Apr 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by BornTooLate »

I natt drĂžmte jeg at jeg og Tenebres fikk barn sammen. Jeg... Jeg aner ikke... Unnskyld!

They say my songs are much too slow
But they don't know the things I know

User avatar

Shrinebuilder
Rocker
Rocker
Posts: 778
Joined: 04 Sep 2006, 00:00
Favourite genre: Hard Rock
Location: PĂžle by
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40
Korea North

Post by Shrinebuilder »

Bytta du navn til Isolde?


User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

BornTooLate wrote:

I natt drĂžmte jeg at jeg og Tenebres fikk barn sammen. Jeg... Jeg aner ikke... Unnskyld!

Ingenting Ă„ unnskylde seg for. Det gjĂžr vel alle kvinner?

( 8O )


User avatar

Scythe
Belieber
Belieber
Posts: 19
Joined: 27 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Scythe »

Evilbanana og jeg var pÄ ekspedisjon til Svalbard for Ä grave opp dinosaurer. Hun skulle grave, jeg skulle bistÄ i artsbestemming og systematikk. Og servering av kaffe. (Unnskyld, kaphé.)

Vi dro dit med flÄte, men bÞlgene var heldigvis ikke sÄ store at vi ramlet av. Vel framme, fant vi ut at vi var innlosjert i en diger luksusvilla pÄ en klippe ytterst i havgapet. Inne var lyset gult og lunt, ute var havet stormende grÄtt. For en kontrast! Vi bestemte oss for Ä ha fest. Men vi manglet bÄde folk og alkohol, what to do? Heldigvis visste eb rÄd: "Det er jo den Ärlige Screamkonvensjonen nÄ, og i Är er den pÄ GrÞnland!" "Den Ärlige Screamkonvensjonen?" "Ja, moderatorer og andre viktigperer mÞtes for Ä legge strategiplaner og Ä drikke. Mest det siste. Men uansett, de er sikkert keen pÄ Ä ta turen over!" Og det var de. Etter langt om lenge hÞrte vi et sjÞfly og den klirrende lyden av Þlposer fra fjorden, og der kom de!

Festen ble veldig kjedelig, for de skulle ha mÞte fÞrst, og det varte alt for lenge. Det viste seg at eb var en slags hemmelig agent, uten at jeg skjÞnte hva hennes oppgaver egentlig var. Da mÞtet kom til punktet "utnevning av nye moderatorer 2014", foreslo de meg, siden jeg tross alt var til stede. "Takk, men nei takk", sa jeg, og mente det. Men sÄ billig skulle jeg ikke slippe unna, sÄ jeg fikk pÄtvunget meg myndigheten til Ä stenge trÄder.

Siden festen aldri tok av, surfet jeg pÄ Scream. Der fant jeg en trÄd om Ä bytte ut en liten del i en platespiller. Den kunne like gjerne hÞrt hjemme i ForbrukerstÞtte, sÄ jeg lagde en post der jeg henviste til denne trÄden, og stengte den. Det skulle jeg ikke gjort. Brukeren som hadde laget trÄden ble rasende. Evilbanana kunne avslÞre at personen var den personen som ser ut som en stygg mann fra Ottar (oh wait, don't they all?), som det postes bilde av her inne med jevne mellomrom. Jeg skjÞnte at vedkommende var en psykopat med enmannsband, kjent for lange, f******a innlegg i alle fora knyttet til "metall-Norge" (au). Hmm...

Etter mane uker med trusler etter trÄdstengingen, endte det med at vedkommende fikk pÄbud om Ä holde seg minst 50 meter unna meg.

Image

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Scythe wrote:

vedkommende var en psykopat med enmannsband

haha!


User avatar

Hachon
Belieber
Belieber
Posts: 16
Joined: 06 Apr 2004, 00:00
Location: KruttÄrnet
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hachon »

Hahaha!
Det kan ikke ha noe med dette Ă„ gjĂžre?

Image
Image

User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

DrÞmte i natt at et eller annet hÄrproduktfirma hadde kommet opp med en ny og revolusjonerende permanent hÄrfarge, og at de i samarbeid med Sparebanken ga 4000,- til alle som klipte seg (i en frisyre DE selvfÞlgelig valgte ut for dem) og farget hÄret. Mange screamere stilte opp, bl.a. Rintrah, som kom i avisen og greier, med svart hanekam type 70s punk, og underteksten "Jeg er ikke sÄ veldig begeistret for frisyren, men nÄ har jeg rÄd til Ä kjÞpe meg en Playstation 4, sÄ jeg er fornÞyd!"

Senere hadde Stian flyttet til Byafossen, Steinkjer (der u.t. kommer fra) med frue og barn, og sto og ventet pÄ bussen da jeg kom rÄnende forbi i en Charger kabriolet. Han ble svÊrt sÄ begeistert over mitt valg av kjÞretÞy og ropte "TERNINGKAST SEKS!" mens han "upped the horns" etter meg.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

Johnny Bravo
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 16 Nov 2013, 00:40
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Johnny Bravo »

Skulle fylle inn som bassist i Affens Vazelina-coverband 'Harry Hoovers'. Affen spilte ikke bass i denne inkarnasjonen av bandet sÄ jeg skulle stÄ pÄ scena med ham.

PÄ dagen da konserten skulle finne sted, en halvtime fÞr det var pÄ tide Ä begi seg opp mot Hedmarken for Ä mÞte bandet pÄ konsertlokalet, kom jeg pÄ at jeg ikke hadde hatt noen Þving med bandet og ei heller blitt informert om noen eventuell Þving. Drev da og lurte pÄ om de trodde jeg kunne alle lÄtene til Vazelina utenat eller om jeg skulle fÄ noter, men uansett utfall ville deg sugd ettersom jeg ikke kan noe Vazelina og ikke kan lese noter.

Viste seg at den originale bassisten jeg skulle fylle inn for kunne spille likevel og at Affen - som jeg hadde avtalt opptredenen med - bare hadde driti i Ä si ifra om det. Jeg syns det var en lettelse Ä slippe Ä stÄ pÄ scena uten Ä kunne noe som helst og dro sÄ oppover for Ä se gigen og drekka Þl.

OBS! - https://www.youtube.com/watch?v=FOuPoHOFGuc

DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Har faktisk drÞmt flere ganger at jeg stepper inn i ymse band og finner ut rett fÞr konserten at jeg ikke kan lÄtene. Konsertene blir aldri noe av av forskjellige grunner.


User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

Ditto. Steppet inn som bassist i Metallica en gang, men jeg mÄtte fullfÞre skiten. Aldri tatt i en bass i hele mitt liv.

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

Johnny Bravo wrote:

Skulle fylle inn som bassist i Affens Vazelina-coverband 'Harry Hoovers'. Affen spilte ikke bass i denne inkarnasjonen av bandet sÄ jeg skulle stÄ pÄ scena med ham.

PÄ dagen da konserten skulle finne sted, en halvtime fÞr det var pÄ tide Ä begi seg opp mot Hedmarken for Ä mÞte bandet pÄ konsertlokalet, kom jeg pÄ at jeg ikke hadde hatt noen Þving med bandet og ei heller blitt informert om noen eventuell Þving. Drev da og lurte pÄ om de trodde jeg kunne alle lÄtene til Vazelina utenat eller om jeg skulle fÄ noter, men uansett utfall ville deg sugd ettersom jeg ikke kan noe Vazelina og ikke kan lese noter.

Viste seg at den originale bassisten jeg skulle fylle inn for kunne spille likevel og at Affen - som jeg hadde avtalt opptredenen med - bare hadde driti i Ä si ifra om det. Jeg syns det var en lettelse Ä slippe Ä stÄ pÄ scena uten Ä kunne noe som helst og dro sÄ oppover for Ä se gigen og drekka Þl.

Haha! Fantastisk! Image

Image

User avatar

Johnny Bravo
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 16 Nov 2013, 00:40
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Johnny Bravo »

DrÞmte at jeg gikk inn pÄ Scream og sÄ et stort bilde av avataren til Runar i headeren og over alt.

Store rĂžde forbudtskilt-ikoner istedenfor Image.

Runar hadde lÄst samtlige trÄder som ikke handlet om musikk og satt opp en sticky som informerte om dette, pluss at han hadde ansatt en hel haug undermoderatorer fra Kina/India som satt 24/7 og gikk gjennom nye og gamle poster og sletta de som ikke var 100% om musikk. Skikkelig 1984-nivÄ pÄ overvÄkning av poster.

ForsÞkte meg pÄ kamuflert drittslenging mot Runar og regimet hans i en post som pÄ utsiden utelukkende skulle se ut til Ä handle om musikk, men fikk det ikke til, ga opp og logget av.

OBS! - https://www.youtube.com/watch?v=FOuPoHOFGuc

DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!

User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Post by Bija »

But no bullshit!

Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

VonMĂŒnchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMĂŒnchhausen »

Satt og surfa youtube og dumpa plutselig over et liveopptak av Emperor i full utrustning som covra "Who's That Chicken?". Da ble det liv i stova.


User avatar

DarthVidar
Poser
Poser
Posts: 338
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DarthVidar »

Litt intern denne. DrÞmte i natt at MARDVK hadde byttet personlighet med Blix (Mare). SÄ pÄ forumet satt vi med en intens og sur fyr som aldri smilte, mens internett var oversvÞmt med bilder av en overjovial Marevokalist i alle tenkelige og utenkelige situasjoner. VÄkna av at jeg lÄ og flira.

Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Litt artig.

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

Locked Previous topicNext topic