Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

ScreamdrĂžmmer og andre fete drĂžmmer.

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
King_P
Belieber
Belieber
Posts: 133
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

ScreamdrĂžmmer og andre fete drĂžmmer.

Post by King_P »

Hadde en sÄnn trÄd fÞr, uten at jeg husker hva den het.

Men jo. Hadde en freaky drÞm i natt. DrÞmte at Affen fikk barn med ei venninne. Jeg var pÄ besÞk, og det var nÄget sÊrt.

PS: Babyen lignet pÄ Affen.

Duvende bryster.

User avatar

Terror_mit_uns
Poser
Poser
Posts: 418
Joined: 22 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0
Contact:
Afghanistan

Post by Terror_mit_uns »

PÄ bussen hjem fra jobb i gÄr drÞmte jeg at posta en lÄt pÄ forumet:
All gruelses fĂžlelser - vi gleder oss.

Tror jeg det var.

Image
Choke! choke! choke! the devil we evoke!

User avatar

Analfeber
Belieber
Belieber
Posts: 44
Joined: 04 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Analfeber »

Hadde nettopp en (dag)drÞm, som vel ogsÄ mÄ sies Ä vÊre en ÞnskedrÞm. "Dessverre" er ingen Screamere involvert, men det fÞrste jeg husker av drÞmmen er at jeg er ute og kjÞrer, og langs veien gÄr en fyr. Jeg stopper og spÞr om han skal sitte pÄ, men han sier ingenting og endrer kurs ut pÄ et jorde/en skrÄning, og jeg fortsetter Ä kjÞre. Jeg tenker at han kanskje er en polakk eller noe og ikke skjÞnner meg, ser ogsÄ at han har et gedigent gebiss i ene hÄnda, kanskje han er flau for Ä snakke nÄr han ikke har de munnen?

Nuvel, nÄr jeg sÄ da har kjÞrt derifra begynner jeg Ä hÞre en stemme i hodet, og jeg oppfatter fort at det er tankene, eller det denne mannen sier til seg selv etter at jeg har kjÞrt. Er tydeligvis en nordmann, men husker ikke noe av det han sa. SÄ med ett blir dette (heldigvis) avbrutt av at jeg i hodet isteden hÞrer en sang Anathema spiller, men som JEG har laget! Husker sangen som relativt fet, innen stilen de driver med i dag, var dog ikke noe piano/synth Ä spore, men husker at Lee Douglas sin vokal kommer inn i refrenget. SÄ mÄtte jeg skynde meg Ä kjÞre til jobben min, det var det stedet som var nÊrmest der jeg visste det var en gitar, slik at jeg kunne fÄ skrevet ned lÄta fÞr den forsvant for meg. Rakk ikke dit innen sangen var slutt, men klarte Ä fÄ den pÄ repeat i hodet mitt, men sÄnn ca der vÄkna jeg... Drit at den ikke ble med meg i den virkelige verden, har fÞlelsen av at den kunne blitt en hit pÄ Anathemas neste plate. :P


User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

DrÞmte i natt at jeg, Marken og en drÞss med kjenninger utenfor forumet, skulle pÄ Sweden Rock. Hadde leid ei leilighet og reist en dag fÞr. Festa helt vilt mye den dagen, og vÄkna fÞrste festivaldagen med en slagmark av ei leilighet. Men alle hadde det bare gÞy. SÄ skulle vi ned og se Graveyard spille fÞr dÞrene Äpnet pÄ en scene som het "TrÀdgÄrden". I det vi skulle parkere og gÄ dit, sÄ ringte vekkerklokka mi og jeg mÄtte pÄ jobb i stedet. SÊrdeles demotiverende.


User avatar

Pandora
Poser
Poser
Posts: 205
Joined: 09 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pandora »

Marken pÄ Sweden Rock hadde vÊrt bra.


User avatar

Marken
Rocker
Rocker
Posts: 1108
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Marken »

Marken pÄ Sweden Rock var egentlig ganske bra.


User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

King_P wrote:

Men jo. Hadde en freaky drÞm i natt. DrÞmte at Affen fikk barn med ei venninne. Jeg var pÄ besÞk, og det var nÄget sÊrt.

PS: Babyen lignet pÄ Affen.

Er venninna di fin? Spiller egentlig ingen rolle, jeg skal ikke ha flere unger uansett.

Image

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Det har gitt sÄpass mersmak ja?


User avatar

Affen
Rocker
Rocker
Posts: 1328
Joined: 22 Nov 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 48

Post by Affen »

BlueGrot wrote:

Det har gitt sÄpass mersmak ja?

Haha, er vel mer det at jeg fÞler meg ferdig med barneoppdragelse og denslags nÄ. Hadde ikke hatt noe i mot Ä ha flere om de hadde kommet med et par Ärs mellomrom, men Ä fÄ enda en nÄr hun jeg har er 15, er litt drÞyt. Tror ikke hun er spesielt gira pÄ Ä bli storesÞster heller. Jeg er for gammal for sÄnt nÄ :P

Image

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Tida gÄr fort. De fleste som fÄr flere barn velger vel kort mellomrom fordi de fÄr jo ikke sove pÄ 2 Är uansett.


User avatar

Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

DrĂžmte at jeg fikk en appelsin av stressminister i natt, det var hyggelig.


User avatar

Doomination
Poser
Poser
Posts: 433
Joined: 02 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Doomination »

DrÞmte sist natt at jeg hadde et dyr som var en slags mellomting mellom ei bikkje og en hest. En slags muskulÞs hund som tÄlte Ä ha folk pÄ ryggen liksom. Kunne kommunisere telepatisk med denne skapningen og den virket egentlig som en veldig bedagelig og kul fyr. Men dette holdt jeg skjult for min mor, som likevel aksepterte at den fikk bo i garasjen. SÄ en dag stakk jeg fra jobb rundt lunsjtider fordi jeg og denne skapningen skulle vÊre blindpassasjerer pÄ et skip som var en moderne kopi av Titanic. Husker at dekket til Titanic var fullt av biler og at de solgte biff pÄ en av restaurantene der. SÄ vÄkna jeg.

ROCK!

User avatar

DJGADD
Poser
Poser
Posts: 450
Joined: 23 Jul 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by DJGADD »

DrÞmte for et par Är siden at en kollega serverte meg og andre venner et barn som julemat. Jeg prÞvde Ä forklare at det ikke var greit, men ble forklart rolig at dette var tradisjon. Barnet var ikke stort og hadde seffern eple i kjeften som en annen pattegris. Ganske ekkelt Ä tenke pÄ fortsatt.

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk

:moon:

User avatar

IDKFA
Belieber
Belieber
Posts: 174
Joined: 17 Nov 2013, 11:48
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by IDKFA »

Foss wrote:

DrĂžmte at jeg fikk en appelsin av stressminister i natt, det var hyggelig.

DrÞmte faktisk om selveste i gÄr natt selv! Akkurat hva jeg drÞmte husker jeg ikke, men det var noe med et bibliotek og Tjekkia (what?), trur jeg. Weird s**t yo.

Hvorfor han var i drÞmmen min er jeg ganske sikker pÄ: vÄknet tidlig pÄ morgenen og sjekket facebook pÄ mobilen. Siste jeg sÄ fÞr jeg sovnet igjen var en eller annen statusoppdatering han hadde.

Cool story, bro? Please rate and like. I LIKE BACK! LETS WORK 2GETHER FOR LIKES! LIKES IS LIFE!


User avatar

Johnny Bravo
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 16 Nov 2013, 00:40
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Johnny Bravo »

Y. CSB.

OBS! - https://www.youtube.com/watch?v=FOuPoHOFGuc

DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!

User avatar

Mordekai
Po
Po
Posts: 197
Joined: 01 Nov 2004, 00:00
Location: Tigerstaden
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Mordekai »

ANDRES DRØMMER!

Det er forskjell pĂ„ Ă„ HØRE pĂ„ metal, og Ă„ VÆRE metal.

Salt i sÄret gir ro i sjelen.

Image

User avatar

Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

IDKFA wrote:
Foss wrote:

.

Cool story, bro? Please rate and like. I LIKE BACK! LETS WORK 2GETHER FOR LIKES! LIKES IS LIFE!

Har sÄ j****g noia for like knappen. Skal vurdere Ä trykke snart, men da er det ingen vei tilbake. Hver post mÄ vurderes for likes, det blir et sant h*****e, vÄkenetter. Kan man trekke tilbake likes? Tenk Ä like noe i fylla og angre som f**n derpÄ. 8O


User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Jeg tror det gÄr an Ä unlike, som det heter. Like a foss.


User avatar

Vorax
Rocker
Rocker
Posts: 1178
Joined: 12 Oct 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Post by Vorax »

DrÞmte at Unborn ringte meg for Ä si at det var tomt for en plate jeg hadde bestilt. Han kalte seg Mia og var lite glad i Ä prate. Av en eller annen grunn spurte jeg hva han gjorde pÄ og om det var noe action i Oslo. Han svara ikke, kun stillhet... ikke noe smalltaker denne @unborn
Jeg mÄtte uansett legge pÄ da fruen kom inn for Ä leite etter trusa si. Det kan virke som at det i allefall hadde vÊrt action hos meg, hehe

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Vorax wrote:

DrÞmte at Unborn ringte meg for Ä si at det var tomt for en plate jeg hadde bestilt. Han kalte seg Mia og var lite glad i Ä prate. Av en eller annen grunn spurte jeg hva han gjorde pÄ og om det var noe action i Oslo. Han svara ikke, kun stillhet... ikke noe smalltaker denne @unborn
Jeg mÄtte uansett legge pÄ da fruen kom inn for Ä leite etter trusa si. Det kan virke som at det i allefall hadde vÊrt action hos meg, hehe

Haha, faktisk fryktelig dÄrlig pÄ smalltalk, sÄ det er spot on. Stillhet, kun.
Mia...!

Image


Locked Previous topicNext topic