Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Tatoveringsartister/Bilder

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Johnny Tombthrasher
Rocker
Rocker
Posts: 717
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tatoveringsartister/Bilder

Post by Johnny Tombthrasher »

Som om det å ta tatovering ikke er et uttrykk for forfengelighet.
Min signatur er elendig.

User avatar

OJTheViking
Belieber
Belieber
Posts: 109
Joined: 29 Jun 2014, 00:24
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 42

Post by OJTheViking »

Johnny Tombthrasher wrote:Som om det å ta tatovering ikke er et uttrykk for forfengelighet.

Fete tatoveringer er i det minste en bedre form for forfengelighet enn plastikk, botox og extensions.

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

evilbanana wrote:Har også lyst på under pupa-tatovering, men tenk når det henger :(
Da forsvinner tatoveringen bare. Null stress.

User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

evilbanana wrote:Har også lyst på under pupa-tatovering, men tenk når det henger :(
Åh, dine pupper kommer vel aldri til henge. Evig ung.

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Puppetatoveringen til Rihanna. Hnnngh, som DV sier.
Purity comes when death is all.

User avatar

Johnny Bravo
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 16 Nov 2013, 00:40
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Johnny Bravo »

Aften, godtfolk!

Jeg har tenkt litt i det siste på om jeg kanskje skal gå til anskaffelse av noen sånne tatoveringer med stjernemotiv. Sett en del folk ute med det nå som sommer'n er kommet og huden vises, og det later til at sånne rå folk med bl.a. "Skrillex-hår", fedora og bukse fra Carlings ofte har dette.

Kan tenke meg noe sånn:
Image

Problemet er at jeg kan ikke komme på noen betydning eller symbolikk for stjernene.
Er litt døvt om folk skulle spørre og jeg ikke har noen god forklaring, for uten en dypere kontekst kan jo de stjernene stå i fare for å se helt hinsides metrosex og åndssvake ut... Det hadde vært kjett!

Noen som har noen idéer til hva som kan være symbolikken for de vordende tattisene mine? Kom igjen Scream - Make me a star!
OBS! - https://www.youtube.com/watch?v=FOuPoHOFGuc

DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

En god forklaring på slike flotte motiver er at du er en spesiell og smått kul person du også, slik som superstjerner.


fjesing
Poser
Poser
Posts: 278
Joined: 25 Feb 2014, 17:50
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fjesing »

Si at du er Beograd Røde Stjerne-supporter, da blir mange redde.

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Jeg har vært i Bosnia og sett Røde Stjerne blitt slått av Rosenborg under Champions League. Det var galskap. Vi var ca 12 stk som reiste med laget opp dit(Jeg jobba med Rosenborg da) og vi hadde forbud mot å bruke supporterutstyr, og hadde livvakter rundt oss. j****g bra at vi jubla som noen tullinger da RBK scora, da var det ikke langt unna liv gikk tapt. Først kasta hundrevis av folk siggen sin på oss, og deretter etter å ha blitt geleida ut rimelig kjapt begynte folk å dytte i bussen.
Litt artig at jeg gikk ut av gjengen vår for å pisse og befant meg plutselig alene på stadion og holdt igjen bussen. Fikk kjeks og te servert av Harrald Marttin Brattbakk på flyet hjem da, så vi berga bra. Har spist på slott og greier. Bra tur.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Image


fjesing
Poser
Poser
Posts: 278
Joined: 25 Feb 2014, 17:50
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fjesing »

MARDVK wrote:Jeg har vært i Bosnia og sett Røde Stjerne blitt slått av Rosenborg under Champions League. Det var galskap. Vi var ca 12 stk som reiste med laget opp dit(Jeg jobba med Rosenborg da) og vi hadde forbud mot å bruke supporterutstyr, og hadde livvakter rundt oss. j****g bra at vi jubla som noen tullinger da RBK scora, da var det ikke langt unna liv gikk tapt. Først kasta hundrevis av folk siggen sin på oss, og deretter etter å ha blitt geleida ut rimelig kjapt begynte folk å dytte i bussen.
Litt artig at jeg gikk ut av gjengen vår for å pisse og befant meg plutselig alene på stadion og holdt igjen bussen. Fikk kjeks og te servert av Harrald Marttin Brattbakk på flyet hjem da, så vi berga bra. Har spist på slott og greier. Bra tur.

Ha,ha, hørtes trygt ut. Lederen for en av supportergrupperingeringene til Røde Stjerne ble visst drept for noen uker siden. Husker at fotballpresidenten i Serbia ble skutt og drept på åpen gate for noen år tilbake, også han sivil-snuten som ble "oppdaga" blant Røde stjerne-fansen på tribunen og såvidt kom levende fra det, ved å skyte seg ut. Osv. Har hørt det er lignende forhold i Sofia, Bulgaria, bittert lokal-oppgjør der også, men at noe av den verste mafia-linken (med røtter i borgerkrigen) sikkert mangler.
Har vært i Beograd selv, 3-4 ganger, men ikke på fotball-kamp;)

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Image

Image

Image

Image


Fassek
Poser
Poser
Posts: 243
Joined: 14 Nov 2013, 17:58
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Fassek »

villdyr!
Image
Image


Messias
Belieber
Belieber
Posts: 51
Joined: 18 May 2014, 19:53
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Messias »

Har selv tattoos og liker kunstformen veldig godt, men denne siden er helt konge:

Stygge tattoveringer

Portraits

User avatar

Udunpute
Poser
Poser
Posts: 411
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Udunpute »

MARDVK wrote:Jeg har vært i Bosnia og sett Røde Stjerne blitt slått av Rosenborg under Champions League. Det var galskap. Vi var ca 12 stk som reiste med laget opp dit(Jeg jobba med Rosenborg da) og vi hadde forbud mot å bruke supporterutstyr, og hadde livvakter rundt oss. j****g bra at vi jubla som noen tullinger da RBK scora, da var det ikke langt unna liv gikk tapt. Først kasta hundrevis av folk siggen sin på oss, og deretter etter å ha blitt geleida ut rimelig kjapt begynte folk å dytte i bussen.
Litt artig at jeg gikk ut av gjengen vår for å pisse og befant meg plutselig alene på stadion og holdt igjen bussen. Fikk kjeks og te servert av Harrald Marttin Brattbakk på flyet hjem da, så vi berga bra. Har spist på slott og greier. Bra tur.

Beograd er i Serbia.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

tenkte bare jg skulle hvise dere den nye tattooveringa mi jeg ,her er den :D

Image
Purity comes when death is all.

User avatar

Hege
Poser
Poser
Posts: 281
Joined: 17 Feb 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hege »

Folk må slutte med det der.

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Udunpute wrote:
MARDVK wrote:Jeg har vært i Bosnia og sett Røde Stjerne blitt slått av Rosenborg under Champions League. Det var galskap. Vi var ca 12 stk som reiste med laget opp dit(Jeg jobba med Rosenborg da) og vi hadde forbud mot å bruke supporterutstyr, og hadde livvakter rundt oss. j****g bra at vi jubla som noen tullinger da RBK scora, da var det ikke langt unna liv gikk tapt. Først kasta hundrevis av folk siggen sin på oss, og deretter etter å ha blitt geleida ut rimelig kjapt begynte folk å dytte i bussen.
Litt artig at jeg gikk ut av gjengen vår for å pisse og befant meg plutselig alene på stadion og holdt igjen bussen. Fikk kjeks og te servert av Harrald Marttin Brattbakk på flyet hjem da, så vi berga bra. Har spist på slott og greier. Bra tur.
Beograd er i Serbia.
Gikk litt fort, men tomata/tomato? Ehehe.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Udunpute
Poser
Poser
Posts: 411
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Udunpute »

Si det til en Bosnier. Ha tre fingre i været med det samme. Instant success.
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Hege wrote:Folk må slutte med det der.
Jeg lurer ofte på når folk skal innse det. Irriterer meg at svaret er: aldri.
Purity comes when death is all.

Locked Previous topicNext topic