Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Reisetråden

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

brodie
Belieber
Belieber
Posts: 70
Joined: 29 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 43

Re: Sv: Reisetråden

Post by brodie »

Kongetur, husk ekstra spising og drikking i Napa.

User avatar

Pandora
Poser
Poser
Posts: 205
Joined: 09 May 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Pandora »

Hachon wrote:Det ser ut til at sommerferien har blitt spikra.

Image
Håkon Napa.

Ser artig ut!

User avatar

Hachon
Belieber
Belieber
Posts: 16
Joined: 06 Apr 2004, 00:00
Location: Kruttårnet
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Hachon »

Haha!
Image

User avatar

Shrinebuilder
Rocker
Rocker
Posts: 778
Joined: 04 Sep 2006, 00:00
Favourite genre: Hard Rock
Location: Pøle by
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40
Korea North

Post by Shrinebuilder »

Flott tur, det der.

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

ja
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

Malta var bra. For det meste sol og rundt 25 grader, altså akkurat passe. Var litt sært å kjøre på venstre side i førsten, men man venner seg fort til det. Noen bilder:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

I morgen kjører jeg til Tromsø for å besøke en kompis og jeg planlegger en tur innom Lofoten. Blir nok bra om været holder seg.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Hvilke reisebyrå er bra? Vil leie en leilighet med basseng i sommer, ikke for lang flytur unna, og gjerne så privat som overhodet mulig.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

Anbefaler alle som skal innom Paris de neste månedene til å sjekke ut den utstillinga her;

http://www.petitpalais.paris.fr/en/expo ... goya-redon

User avatar

Foss
Poser
Poser
Posts: 336
Joined: 17 Nov 2013, 12:33
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 79

Post by Foss »

Har nylig opplevd noe jeg tror er en typisk fransk streik? ? Flyplassen i Toulouse var omringet av taxistreik, verken trikk, tog eller biler slapp inn. Måtte gå flere kilometer med 4 kolli på j****g mange kilo for å bli plukka opp, men allikevel en fransk sak å oppleve. Bodde så i en kommunal blokkleilighet som var fet nok, men de andre beboerne i den kommunalt eide blokka i forstaden var litt vel støyete hele døgnet. Toulouse har en veldig god og mettende matrett som består av and, pølse og hvite bønner i en saus. Også en helt fantastisk bruktsjappe som heter Paul Emile Vinyl. De hadde mye mer obskur black metal og forsåvidt annen metal og, gammel industrial, psych, space, folk, osv...enn man skulle tro at noen sjappe hadde. Vanvittig utvalg i mange sjangre. Ta med skivene til disken før man er ferdig er også lurt, fikk mye discount der siden kisen i kassa mente platene var overpriset. Den sjappa i seg selv er vært turen. Etterpå drikker man på Blind Tiger.

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

Drar til Irland 24. april. Fire dager. Har leiebil. Noen tips utenom det åpenbare?
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

Böh!
Rocker
Rocker
Posts: 730
Joined: 10 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Böh! »

Herleg nerdete!

https://geoguessr.com/
Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk

Image

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

Min neste reise går til Israel, Palestina og Jordan i slutten av september. Blir sikkert interessant.

Irland var bra, forresten. Hadde for det meste fint vær og naturen på vestkysten var helt knall. Trivelig land.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Gorgar wrote:Min neste reise går til Israel, Palestina og Jordan i slutten av september. Blir sikkert interessant.

Irland var bra, forresten. Hadde for det meste fint vær og naturen på vestkysten var helt knall. Trivelig land.
To essensielle steder i Jordan er iallfall Petra og Wadi Rum. Var der i april. Knall land!
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by CocaineChrist »

Sjukt surt at jeg ikke tok meg tid til en tur over grensa og se litt av Jordan da jeg var i Israel. Fikk en badetur i Dødehavet, men ikke lenger. Petra ser jo fantastisk ut.

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

fantomas wrote:
Gorgar wrote:Min neste reise går til Israel, Palestina og Jordan i slutten av september. Blir sikkert interessant.

Irland var bra, forresten. Hadde for det meste fint vær og naturen på vestkysten var helt knall. Trivelig land.
To essensielle steder i Jordan er iallfall Petra og Wadi Rum. Var der i april. Knall land!
Ser at det er mange muligheter for utflukter i Wadi Rum. 4x4, pickup truck, kamel osv. Hva gjorde du?

Ellers så er jo Dødehavet et must og jeg har tenkt meg en tur inn i Wadi al Mujib. Ser temmelig stilig ut.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Wadi al Mujib var kult det. Veldig flott og digg i varmen, men bare ta med ei badebukse innover, og ingen mobil etc. Vi kjørte til landsbyen i kanten av Wadi Rum, og ble så transportert inn med en beduin med 4x4 til ei leir. Tipper kamel er litt touristy teit. Men vi reiste jo med ei fra Jordan da. Vanskelig å si åssen det ville vært som purely utlending og turist.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Gorgar
Poser
Poser
Posts: 480
Joined: 22 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 40

Post by Gorgar »

Den Israel og Jordan-turen måtte jeg dessverre avlyse, men nå har jeg bestilt en liten tur til Malaga i begynnelsen av mai. Blir bare fire dager, men da bør jeg få tid til å se steder som Ronda, Setenil og Gibraltar. Si ifra hvis dere vet om annet fett i nærheten. Har leiebil.
Hvilken Judas Priest-låt er mest populær i Lofoten?

Diamonds And Røst

Locked Previous topicNext topic