Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Kjæledyrtråden

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Bija
Poser
Poser
Posts: 254
Joined: 23 Mar 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Kjæledyrtråden

Post by Bija »

Hold av kjæledyr er en dekadent praksis. Slett de mikroskopiske innavla leketøyshundene og få tilbake Canis Lvpvs.
Punkebija
Hater staten
Hater snuten
Men mest av alt hater han gluten


TMU 2014

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Bugge wrote:I hele oppveksten min så har jeg tatt meg av "ødelagte" hunder, siden mora mi var sinnsyk og tok til seg alt av bikkjer som hadde vært alt i fra mishandla av assholes, til å ha vokst opp utpå en av øyene utfor Hammerfest uten menneskelig kontakt. Jeg har klart å få de villeste bikkjene til å bli store koseklumper, og de har til slutt elska mennesker. Jeg kan problembikkjer og jeg klarer å se når "alt håp er svunnet hen". Bamse er totalt ødelagt, og vil aldri stole på noen andre enn de to han har vært med siden han ble født. Hadde jeg tatt han med hjem og forsøkt å få han på stell, så ville han hatt det så vondt "atte hjelp". Av og til er det bedre å avlive, enn å faktisk stresse hunden så mye at han driter seg ut ca. hele tida. Vanligvis så er jeg fullt og helt i mot avlivning, men dersom de som faktisk eier han nå(og har ødelagt bikkja totalt) ikke kan ta seg av han, så er det bedre at han får sovne inn. Hadde jeg dog bodd på sør-østlandet, og vært i nabolaget, så tror jeg at jeg kunne fått hunden til å stole på meg, etter endel uker/måneder om jeg kunne kommet på besøk et par timer om dagen.. Problemet er at han fortsatt ville vært livredd for fremmede. Det at en hund skal være så anspent at han driter seg ut bare når man går tur og det kommer folk som går forbi er ikke rett.

Det er mange hunder som kan reddes, men av og til må man innse at slaget er tapt allerede før man har begynt.
OK, da har du faktisk tenkt mer på dette enn som så. Good on you, Sir!

Jeg har selv hatt to "vanskelige" hunder. Den ene klarte vi å omvende helt etter en måned, den andre måtte avlives etter å ha knekt metallbåndet sitt(!) som om det var laget av papir og drept en ku(!!).

User avatar

Johnny Bravo
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 16 Nov 2013, 00:40
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Johnny Bravo »

STATEMENT FROM JB: GOOD JOB, BUGGE! :romance-adore:

Tupac on suicide watch.
OBS! - https://www.youtube.com/watch?v=FOuPoHOFGuc

DREKKA MERE - DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA MER!
DREKKA DREKKA DREKKA MER!

Locked Previous topicNext topic