Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

[Hilfe] Kjøpe meg ny PC

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

[Hilfe] Kjøpe meg ny PC

Post by fantomas »

Hepp

Jeg er veldig overdue med å kjøpe meg en ny PC. Den forrige fikk jeg med driftsmidler på Uni, men da MÅTTE jeg kjøpe Dell, noe som begrensa meg utrolig i forhold til spesielt grafikkort/vifte. Det at Dell selvsagt hadde litt andre kontakter enn andre produsenter gjorde at jeg følte meg lurt inn i en Mac-situasjon - begrensede billige oppgraderingsmuligheter - uten å få noe igjen for det. Derfor vil jeg nå kjøpe en maskin jeg kan oppgradere etterhvert som finanser og teknologi tillater.

Jeg vil gjerne kunne spille endel nyere spill, men trenger ikke være top notch på noen måte, og vil helst ende under 10000 kr. Jeg så nylig kort over sammensnekringa her:

https://www.komplett.no/k/config.aspx?C ... emId=10993

Hvilke oppgraderinger i lista bør jeg ha. SSD er vel lurt? 2 GB skjermkort? 8 GB minne? Prosessortype? Jeg må uansett også ha ny skjerm, men 24" bør være nok for min del.

Kunne noen av dere gamerfolk hjelpe til? Er det en annen forhandler eller pakke jeg bør undersøke her? Det er så lenge siden jeg har kjøpt datautstyr :D
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Image
Men hvorfor kan den ikke kjøre witcher 3?!?!

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Da følgende tråd ikke eksisterte:

http://www.screammagazine.com/scream201 ... 22&t=70985
Purity comes when death is all.

User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Må man virkelig bruke Forbrukertråden? Spørsmålet kommer vel til å forsvinne i løpet av fire poster?
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Med mindre du er den nye Paven må du nok bruke tråden som alle andre bruker.

User avatar

Topic author
fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

1. Var egentlig ikke klar over at det var reglene.
2. Da så.
Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

Locked Previous topicNext topic