Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

VOLBEAT

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Beste Volbeat skive?

The Strenght/The Sound/The Songs
1
13%
Rock The Rebel/Metal The Devil
2
25%
Guitar Gangsters & Cadillac Blood
2
25%
Beyond Hell/Above Heaven
1
13%
Outlaw Gentlemen & Shady Ladies
2
25%
 
Total votes: 8
User avatar

Topic author
stramvaier
Poser
Poser
Posts: 362
Joined: 03 Mar 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 41

VOLBEAT

Post by stramvaier »

I morgen er disse gutta klare for et utsolgt Spektrum! Hvem skal?
I den anledning kjÞrer vi ny trÄd og poll.

SjĂžl kjĂžpte jeg nylig Beyond Hell... Skiva som jeg driver Ă„ setter meg inn i just nu.
Mangler kun debuten og liveutgivelsene deres nÄ.

Har inntrykk av at endel av de som har vÊrt pÄ forumet en stund ikke liker bandet noe sÊrlig, kanskje noen av de nye er fan?


User avatar

GullbrĂžd
Belieber
Belieber
Posts: 177
Joined: 17 Nov 2013, 13:50
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 111

Post by GullbrĂžd »

Har fÄtt anbefalt dette bandet av fleire eg vanlegvis stolar pÄ, men det eg har hÞyrt har vore heilt forjÊvlig.

Signatur

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Andreplata er veldig bra, ellers synes jeg de hadde en formel de ikke har klart Ä fornye eller holde hÞyt nok nivÄ pÄ utover.


User avatar

Terror_mit_uns
Poser
Poser
Posts: 418
Joined: 22 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0
Contact:
Afghanistan

Post by Terror_mit_uns »

Har de seriĂžst solgt ut spektrum?

Image
Choke! choke! choke! the devil we evoke!

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

Terror_mit_uns wrote:

Har de seriĂžst solgt ut spektrum?

Det et visst sitteplasser igjen. StÄplassene er utsolgt.


User avatar

Terror_mit_uns
Poser
Poser
Posts: 418
Joined: 22 Sep 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 0
Contact:
Afghanistan

Post by Terror_mit_uns »

Fu shizle

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Image
Choke! choke! choke! the devil we evoke!

User avatar

Topic author
stramvaier
Poser
Poser
Posts: 362
Joined: 03 Mar 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 41

Post by stramvaier »

TheUnborn wrote:
Terror_mit_uns wrote:

Har de seriĂžst solgt ut spektrum?

Det et visst sitteplasser igjen. StÄplassene er utsolgt.

Lagt ut i ettertid da?

Var utsolgt da jeg skulle kjĂžpe billett.


User avatar

AddioZio
Belieber
Belieber
Posts: 163
Joined: 17 Apr 2010, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by AddioZio »

Terror_mit_uns wrote:

Har de seriĂžst solgt ut spektrum?

SkjÞnner det ikke. Eller pÄ en mÄte, det jo lett musikk Ä like, sÄ jeg ser at det appelerer til mange. Men jeg skjÞnner ikke at folk ikke er lei.
FÞrste platen var underholdende nok, etter det har det vel stort sett vÊrt rein resirkulering pÄ de andre? Klarer ikke Ä skille lÄtene fra hverandre.


User avatar

Topic author
stramvaier
Poser
Poser
Posts: 362
Joined: 03 Mar 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 41

Post by stramvaier »

Noen som var i spektrum igÄr?

FÞrste band ut var noe som het Teenage Bottlerocket. ADHD punk opplegg med lÄter pÄ 1-2 minutter. SÄ langt unna mine musikalske preferanser man kommer med fuzzgitar inkludert. SlÄr sikkert an som f**n her pÄ forumet.

Iced Earth som jeg gledet meg helt villt til ble HELT Þdelagt av lyden :cry: . Bare grÞt og bassromling. Den bedret seg litt underveis, men ble aldri bra. De spilte 3 nye lÄter, inkludert Pleagues Of Babylon som lyden tatt i betraktning gjorde brukbart inntrykk, men nÄ mÄ de vel innse at de har laget I Died For You nok mange ganger :P Ellers var Dystopia, V, My Own Savior, Watching Over Me, Dark Saga og Iced Earth med. Stu sa de skulle komme tilbake til Europa begynnelsen av 2014. HÄper pÄ Norgestur da.

Volbeat hadde heldigvis bedre lyd en Iced Earth, synes dog vokalen var noe "hul". Bandet bÞd pÄ masse lys, pyro og show. Setlista var ogsÄ nesten upÄklagelig for min del. De viktigste lÄtene fra bÄde Guitar Gangsters..., Beyond Hell..og sisteskiva var med. Savnet kanskje et par fra Rock The Rebel da. Heldigvis var Sad Man's Tounge inkludert Ring Of Fire Intro med! :-D Alt i alt var jeg veldig fornÞyd med bandet, men lyden Þdela for en helt topp opplevelse. HÞrte ogsÄ andre rundt meg kommenterte den dÄrlige lyden. Synd!


User avatar

Runar
Rocker
Rocker
Posts: 763
Joined: 06 May 2003, 00:00
Location: Oslo
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Runar »

StrÄlende fornÞyd med konserten. Sjeldent man ser sÄ mye liv i Spektrum.


User avatar

carburetor
Poser
Poser
Posts: 337
Joined: 25 Jun 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by carburetor »

Meget bra konsert. Veldig fornĂžyd med set lista og.


User avatar

Lance
Belieber
Belieber
Posts: 118
Joined: 09 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lance »

Driver og gransker diskografien deres, da dette er blitt et av de nye favorittbanda til guttungen... Han maste om at jeg mÄtte gÄ igjennom skivene...
Og jeg synes absolutt Volbeat har noe for seg. De to fÞrste skivene er riktignok ikke all verden, men det er noen gromlÄter der.
Har akkurat gjort meg ferdig med Rock The Rebel..., og her mÄ jeg si at de har tatt et sjumilssteg.
Gleder meg til de to neste, og de lÄtene sÞnnen min har vist meg fra nyeste, har virkelig vÊrt fete...

Image

User avatar

hateyou
Belieber
Belieber
Posts: 153
Joined: 21 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hateyou »

Guitar Gangsters & Cadillac Blood er nok favoritten. Digger mÄten de blander inn thrash sammen med rockabilly metal. Rock The Rebel/Metal The Devil er ogsÄ knall.


User avatar

hateyou
Belieber
Belieber
Posts: 153
Joined: 21 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hateyou »

stramvaier wrote:

Noen som var i spektrum igÄr?

FÞrste band ut var noe som het Teenage Bottlerocket. ADHD punk opplegg med lÄter pÄ 1-2 minutter. SÄ langt unna mine musikalske preferanser man kommer med fuzzgitar inkludert. SlÄr sikkert an som f**n her pÄ forumet.

Iced Earth som jeg gledet meg helt villt til ble HELT Þdelagt av lyden :cry: . Bare grÞt og bassromling. Den bedret seg litt underveis, men ble aldri bra. De spilte 3 nye lÄter, inkludert Pleagues Of Babylon som lyden tatt i betraktning gjorde brukbart inntrykk, men nÄ mÄ de vel innse at de har laget I Died For You nok mange ganger :P Ellers var Dystopia, V, My Own Savior, Watching Over Me, Dark Saga og Iced Earth med. Stu sa de skulle komme tilbake til Europa begynnelsen av 2014. HÄper pÄ Norgestur da.

Volbeat hadde heldigvis bedre lyd en Iced Earth, synes dog vokalen var noe "hul". Bandet bÞd pÄ masse lys, pyro og show. Setlista var ogsÄ nesten upÄklagelig for min del. De viktigste lÄtene fra bÄde Guitar Gangsters..., Beyond Hell..og sisteskiva var med. Savnet kanskje et par fra Rock The Rebel da. Heldigvis var Sad Man's Tounge inkludert Ring Of Fire Intro med! :-D Alt i alt var jeg veldig fornÞyd med bandet, men lyden Þdela for en helt topp opplevelse. HÞrte ogsÄ andre rundt meg kommenterte den dÄrlige lyden. Synd!

Opplevde det samme nÄr jeg sÄ Entombed var support for Volbeat. Sjeldent de har dÄrlig lyd, men det hadde de den kvelden. Og Volbeat hadde selvfÞlgelig upÄklagelig lyd.


User avatar

Topic author
stramvaier
Poser
Poser
Posts: 362
Joined: 03 Mar 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 41

Post by stramvaier »

FÞrsteplata viser seg Ä vÊre den svakeste, men sliter voldsomt med Ä velge en favoritt blant de 4 andre. Sisteplata som jeg i starten synes var veldig ujevn har kommet seg og stÄr ikke spesielt tilbake for de tre foregÄende.

User avatar

Topic author
stramvaier
Poser
Poser
Posts: 362
Joined: 03 Mar 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 41

Post by stramvaier »

Ny skive i juni. Seal The deal & let's boogie.

Et par nye lÄter:

The Devils bleeding Crown:

Seal The deal:

Noen som gleder seg?

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Gleder meg mest til Ă„ se fansen. Fra avstand.

User avatar

Lance
Belieber
Belieber
Posts: 118
Joined: 09 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lance »

Nye skiva var dritbra den. Faktisk bedre enn jeg hadde venta. Trodde ikke de skulle klare Ä matche Outlaw Gentlemen & Shady Ladies, men der tok jeg feil. Beste forsÞket til nÄ. Volbeat har faktisk bare blitt bedre og bedre for hver skive.
Beste lÄtene er Mary Jane Kelly, For Evigt og The Devil's Bleeding Crown. Fiffig versjon av Georgia Sattelites-lÄta Battleship Chains ogsÄ :D
Image

Locked Previous topicNext topic