Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - fĂžr var det Scream Magazine

Login Register

AC/DC

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

stramvaier
Poser
Poser
Posts: 362
Joined: 03 Mar 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 41

Re: AC/DC

Post by stramvaier »

JonathanSaxx wrote:
Vorax wrote:Jeg hadde sansen for Black ice, men skiva var en tre-fire lÄter for lang. Satser pÄ en minst lile god skive denne gang.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dette er fasiten og grunnen til at ikke skiva har festa seg hos de fleste. Skiva er dritbra og inneholder flere lÄter som er bedre enn noe bandet har prestert pÄ leeeenge.

Ellers har jeg ingen forhÄpninger til den nye skiva, av den enkle grunn at annenhver skive med Brian Johnson er bra.
Starta bra med Back In Black, sÄ tapte det seg med For Thosxe About To Rock, tok seg opp igjen, tapte seg etc.
SĂ„ statistikken fra de siste 34 Ă„rene tilsier at den nye skiva blir en nedtur igjen
Hvordan slo spÄdommen an da Saxx?


JonathanSaxx
Belieber
Belieber
Posts: 53
Joined: 17 Apr 2007, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by JonathanSaxx »

stramvaier wrote:
JonathanSaxx wrote:
Vorax wrote:Jeg hadde sansen for Black ice, men skiva var en tre-fire lÄter for lang. Satser pÄ en minst lile god skive denne gang.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dette er fasiten og grunnen til at ikke skiva har festa seg hos de fleste. Skiva er dritbra og inneholder flere lÄter som er bedre enn noe bandet har prestert pÄ leeeenge.

Ellers har jeg ingen forhÄpninger til den nye skiva, av den enkle grunn at annenhver skive med Brian Johnson er bra.
Starta bra med Back In Black, sÄ tapte det seg med For Thosxe About To Rock, tok seg opp igjen, tapte seg etc.
SĂ„ statistikken fra de siste 34 Ă„rene tilsier at den nye skiva blir en nedtur igjen
Hvordan slo spÄdommen an da Saxx?
Litt vanskelig Ä si. Har kjÞpt sÄ mye vinyl i det siste at jeg ikke har rukket Ä hÞre nok pÄ noe av.
AC/DC skiva er vel spilt en 3 - 4 ganger og de fleste gangene pÄ fest.

Men fĂžrste inntrykket var overraskende bra!
Usikker ennÄ pÄ om det er lÄtene, lyden eller begge deler som er bra, men nÄ har jeg kjÞpestopp en stund framover sÄ da skal jeg sette meg skikkelig inn i det som allerede er i hus
Let's put the X in Saxx!

User avatar

Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Om dette blir siste plata fra de sÄ kan de pensjonere seg med hevet hode. Absolutt en godkjent plate. Vokalmessig sÄ tÞr jeg pÄstÄ at det er den beste plata med Brian
Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

stramvaier
Poser
Poser
Posts: 362
Joined: 03 Mar 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 41

Post by stramvaier »

Jeg er litt skuffa. Blir ikke nevneverdig engasjert og er lei halvveis ut i skiva. Slik har det ikke vÊrt pÄ de foregÄende skivene. Har ikke For Those About To Rock og Fly On The Wall i samlinga og kjenner derfor lite til disse utenom "hitene" men tror jaggu dette er den svakeste med Brian sÄlangt.

User avatar

M-77
Rocker
Rocker
Posts: 716
Joined: 08 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by M-77 »

SĂŠrdeles billig, men likevel treffende, poeng:

Image
Terror_mit_uns wrote: M-77 kunne jeg aldri tenkt meg Ä gÄ langtur med.

User avatar

Espen
Rocker
Rocker
Posts: 660
Joined: 13 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Espen »

Jeg tror at en dement klarer Ă„ komme opp med bedre vitser enn det der.
The lime of the ancient marinade.

User avatar

Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Og der var jaggu Chris Slade pÄ plass igjen
Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

Judas
Belieber
Belieber
Posts: 87
Joined: 18 Jan 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Judas »

Har nettopp sett Grammy-videoene, og tja... hva skal jeg si? Kult med Slade, men fy flate sÄ gubbete Highway to Hell var, og likte ikke helt at Slade hadde sÄ Äpne hi-hater. Men, meg om det.

User avatar

_Antarath_
Belieber
Belieber
Posts: 39
Joined: 21 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by _Antarath_ »

FÄr senebetennelse bare av Ä hÞre pÄ hi-haten pÄ AC/DC Live med Chris Slade. SvÊrt likandes fyr. Bra valg

Locked Previous topicNext topic