Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Guns'n'Roses reunion

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Trua?

Ja!
7
21%
Nei!
11
33%
Driter i det!
15
45%
 
Total votes: 33
User avatar

Topic author
Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Guns'n'Roses reunion

Post by Kjellvete »

Ryktebørsen går varm om dagen så nå ser det ut til at det faktisk skjer. Har vi trua ?

http://www.alternativenation.net/nikki- ... ed-lineup/
Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by CocaineChrist »

Jeg har trua! Axl KAN om han vil, men det virker som han er fornøyd med å bare kvine seg igjennom konsertene, istedet for å anstrenge seg. Han glimter til iblant, men det koster nok litt mer enn da han var 26. I Oslo i 2006 sang han forøvrig ganske bra, og til tider veldig bra, men han hadde vel litt mer å bevise den gangen. Anyways, GNR er TIDENES rock n' roll band og dette har jeg ventet på i 20 år snart. Bring it on!

User avatar

Medicinmannen
Rocker
Rocker
Posts: 1013
Joined: 20 Feb 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Medicinmannen »

Vet ikke helt hva jeg tror, jeg. GnR har ikke vært GnR siden Slash og gjengen dro, så sånn sett er det bra, men på en annen side har jeg vanskelig for å se for meg at dette ikke blir veldig halvhjertet.
Purity comes when death is all.

User avatar

Doomination
Poser
Poser
Posts: 433
Joined: 02 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Doomination »

Må vel ses om de stikker innom Norge, men har ikke kjempetrua. Hadde vært hyggelig å bli positivt overraska om det blir dritbra da.
ROCK!

User avatar

Antonzen
Rocker
Rocker
Posts: 928
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Antonzen »

Tviler vel sterkt på at dette blir noe av.

Chinese Democracy er ei j****g bra plate, syns ikke de andre medlemmene har klart seg så bra "alene". Izzy Stradlin hadde endel kult og første Slash Snakepit plata var kul. Ellers var det jevnt over skralt syns jeg.

Skal sies at Axl sliter med stemmen, noen konserter er j****g bra og andre er ganske flaue.

User avatar

Doomination
Poser
Poser
Posts: 433
Joined: 02 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Doomination »

Likte andreplata til Velvet Revolver da den kom, men har knapt spilt den i ettertid. Har sikkert ikke holdt seg. Slash' Snakepit-skivene er kule nok.

Chinese Democracy er rare greier. Svulstig og veldig 2001-lydbilde, men det er da en del bra materiale der. Burde vært gitt ut som ei soloplate dog.
ROCK!


Vitne-Eveille
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Vitne-Eveille »

Ja! Jeg er ikke en så stor Guns N 'Roses-fan, men jeg ville nyte en reunion!

User avatar

Topic author
Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Ser ut til at det skjer

http://www.blabbermouth.net/news/confir ... -festival/
U.S. music industry magazine Billboard says that it has obtained "confirmation" that GUNS N' ROSES, featuring singer Axl Rose and guitarist Slash, will headline next year's edition of the Coachella Music And Arts Festival, set to take place April 15-17 and April 22-24 in Indio, California. The band is also in talks to play as many as 25 football stadiums in North America in the summer of 2016. In addition, GN'R will be one of the first acts to play the new Las Vegas Arena, set to open April 6. GUNS N' ROSES is said to be asking up to $3 million per show, with tickets topping out in the $250-$275 range.

The official lineup for Coachella will be announced on or around January 5.

An advertisement for what appears to be a GUNS N' ROSES reunion tour is playing before "Star Wars: The Force Awakens". The ad shows a raucous crowd with the band jamming in the background and Axl Rose riling the already hyped crowd up even more, but not much else.

The image on GUNS N' ROSES' official web site has also been changed — and now it's the band's old logo. The previous website was deleted entirely, and is now only displaying the logo.

Fans quickly took note of the update, fueling speculation that the band is planning to announce a reunion of the classic GN'R lineup.

Rumors about a reunion have been circulating since the summer, when Slash said that he and Axl Rose repaired the rift that helped splinter the group.

In addition to the revamped web site, Epiphone, the sister company of Slash's guitar company Gibson, is reporting that something is definitely up: "We've been hearing the rumors for months about a reunion of the original lineup of GUNS N' ROSES. But even our well-placed Epiphone informants are still keeping details under wraps. But is there something going on? Yes. But what exactly, we can't say yet. Though numerous mags are confirming a 2017 reunion tour (or at least a massive anniversary show), no one from the original lineup is going all-out on record. But you can bet if the web is a-buzz already at the rumor of 'massive' stadium shows, something good is in the works and that much we can tell you."


Read more at http://www.blabbermouth.net/news/confir ... 6L25cAt.99
Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

Antonzen
Rocker
Rocker
Posts: 928
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Antonzen »

Må innrømme at det ikke er så vanvittig fristende å se "gamle" guns spille gamle låter live. Hvis de derimot har tenkt til å lage noe nytt så kan det bli interessant.

User avatar

Tomas
Poser
Poser
Posts: 268
Joined: 19 Apr 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tomas »

Meh.
perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
:boobs:

User avatar

Lynchomaniac
Poser
Poser
Posts: 354
Joined: 23 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Lynchomaniac »

Ser vel for meg at dette blir en "half-assed affair" uten hverken Izzy, Gilby, Adler eller Sorum - og ikke minst at det vil skorte på det vokale. Vet ikke om jeg er overbevist nok av lineup'n til å bivåne dette, ihvertfall ikke med de billettprisene som nevnt over - det er insane greier.....
Utsagn fra Brumunddal:Han: "Je må innrømme att je er litt på sjekker'n"
Hun: "Det kommer du ikke langt med her"
Han:"Je kjæm helt i fra Åsbygda je"!

Being a Klopp-timist YNWA <3

User avatar

Topic author
Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Axl Rose wrote:The only thing I know "confirmed" is my LOVE of Taco Bell! Mmmmm.... Taco Bell!!
Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

yngve
Poser
Poser
Posts: 252
Joined: 26 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:
Norway

Post by yngve »

Husker godt når mini-en og debuten kom, digga debuten. Så kom bølgen, MTv hamra videoer så tett at man ble lei bare av det, og når lillesøstra mi proklamerte seg som blodfan, og overtok alt som hadde med det å kunne like bandet, meldte jeg pass, og endte opp med å ikke tenke mye på Gunsn etter det. Der er jeg ennå :)
SE OPP!!! ikke ned...

Min framtid er lys og lang
og rekker bakom tidens tvang

User avatar

Veadtuck
Rocker
Rocker
Posts: 1629
Joined: 25 Feb 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 93

Post by Veadtuck »

Eller som vi kalte de; "Guns'n'Posers"
THANKS to the Brazilian Deathsquads! Keep up the Maliciousness!!

User avatar

Antonzen
Rocker
Rocker
Posts: 928
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Antonzen »

Use your illusion platene er jo fantastisk bra.

User avatar

Topic author
Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

Antonzen wrote:Use your illusion platene er jo fantastisk bra.
Synes de er noe ujevne. Kunne med fordel skummet fløten og laget en sekserplate i stedet for to firere
Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by CocaineChrist »

Ja, jøss, en sekserplate på to timer. Tenker det var bra de delte den jeg, selv om de har sine svakheter som "Bad Apples", "My World" og "The Garden". Og enn å kalle Guns N' Roses posere, roflmao. Var vel få band som levde rock n' roll livet så fullt ut som de gutta der gjorde.

User avatar

Antonzen
Rocker
Rocker
Posts: 928
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Antonzen »

Da er det bekreftet!

User avatar

torjo
Rocker
Rocker
Posts: 840
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 55

Post by torjo »

Guns N' Dollars.
Ta tårnet, Ebralidze!


ChrisDamienDoll
Belieber
Belieber
Posts: 60
Joined: 03 May 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ChrisDamienDoll »

Synes det er litt half assed om ikke Izzy og Steven er med, eller i det minste Gilby og Matt. Har ikke noe forhold til Chinese Democracy medlemmene, så blir liksom ikke det helt store da. Kan aldri se for meg at det blir like bra som det engang var uansett besetning, men jeg hadde nok tatt meg en tur uansett. Det jeg sliter mest med nå er nok å gi Axl penger. Synes det er langt under enhver standard å gå på scena flere timer etter spilletid og de andre primadonnagreiene hans. Veit rett og slett ikke om jeg gidder å utsette meg for det, men får se når det begynner å nærme seg. AFD står seg fortsatt bra

Locked Previous topicNext topic