Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Guns'n'Roses reunion

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Trua?

Ja!
7
21%
Nei!
11
33%
Driter i det!
15
45%
 
Total votes: 33
User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Guns'n'Roses reunion

Post by CocaineChrist »

Ser ut som det blir uten Izzy ja. Regnet aldri med Steven Adler fikk være med, men håpet at de dro med Matt Sorum. Men ser ut som det kun blir Axl, Slash og Duff fra gamlegjengen.
According to Mitch Lafon, who broke the news about the GNR reunion says that the lineup will include Axl, Slash, Duff, Dave Kushner, Richard Fortus, Frank Ferrer, Dizzy Reed, and Chris Pitman.

User avatar

Antonzen
Rocker
Rocker
Posts: 928
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Antonzen »

Fortus og Pitman har hvertfall spilt med "nye" guns lenge. Dizzy har jo vært med siden 91 eller sånn. Kjipt hvis ikke Izzy blir med, han har jo faktisk spilt på noen GNR konserter de siste årene.

Steven er vel ikke noe særlig å satse på tipper jeg... Spent på setlisten.

User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by CocaineChrist »

Ja, var kult da Izzy dukket opp på konserten i Oslo i 2006 og spilte bl.a. Nightrain og Think About You (!). Da sang faktisk Axl bra også. Izzy hører absolutt med på en reunion.

User avatar

TheUnborn
Rocker
Rocker
Posts: 1182
Joined: 10 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by TheUnborn »

CocaineChrist wrote:Ja, var kult da Izzy dukket opp på konserten i Oslo i 2006 og spilte bl.a. Nightrain og Think About You (!). Da sang faktisk Axl bra også. Izzy hører absolutt med på en reunion.
Dro de Think About You? d***n, tøft!

User avatar

steinman
Poser
Poser
Posts: 245
Joined: 15 Jun 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by steinman »

Det at Axl presterte å ikke møte til første "avtale" i forbindelse med denne halvveis gjenforeninga lover ikke bra. Mannen ser ut til å være like blåst som tidligere, og med det er det fare for at turneen fort kan bli en skandale. Jeg tviler sterkt på at et publikum der gjennomsnittsalderen fort ligger i midten av 40-åra er særlig lystent på gamle Axl-tendenser.

Det bandet trenger nå er å levere varene på skikkelig vis, og ikke forsøke å leve opp til denne "Verdens farligste band"-myten. Se på hvordan Sex Pistols gjorde det i 1996, og der har man formelen for suksess.

Nå er det uansett et problem for GNR at ting tyder på at det ikke blir en fullgod gjenforening, og da faller det uansett noe igjennom, selv om det for de store massene garantert holder at Axl og Slash er der. Det burde være en enkel sak å få med Matt og Gilby, og med det stille med samme besetning som i 1991-1993, hvilket ville være hederlig nok siden både Steven og Izzy nok er rimelig utelukka.
The beating of my heart is a drum and it's lost
And it's looking for a rhythm like you
You can take the darkness from the pit of the night
And turn it into a beacon burning endlessly

http://www.rockandrolldreams.com
http://www.facebook.com/rockandrolldreams


ChrisDamienDoll
Belieber
Belieber
Posts: 60
Joined: 03 May 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ChrisDamienDoll »

Tipper vel at Izzy har blitt spurt, men ikke vil. Han har vært flink til å holde seg utenfor rampelyset omtrent siden bruddet og virker som han trives med det. At ikke Steven er med synes jeg er synd. Han har uttalt flere ganger at han har lyst og har vært helt straight lenge nå.
Han er aktiv og spiller alle disse låtene med sitt eget band, så egentlig ingen grunn til at det ikke skal fungere. Hvor mye vits det er å ha med han hvis Izzy ikke vil, er en annen sak, men synes uansett det er synd. Det var han som hadde groovet som var GNR for meg.
Er de bekymret for at han skal falle utpå igjen, er det jo bare å gi han en kontrakt der det står klart skrevet + øve inn en stand-in å ha med på turneen. Føler meg rimelig sikker på at Steven hadde fiksa det veldig bra.

Med hele AFD bandet hadde jeg vært der uansett Axl's nykker, men nå heller jeg vel mest mot å drite i det

User avatar

Antonzen
Rocker
Rocker
Posts: 928
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Antonzen »

CocaineChrist wrote:Ja, var kult da Izzy dukket opp på konserten i Oslo i 2006 og spilte bl.a. Nightrain og Think About You (!). Da sang faktisk Axl bra også. Izzy hører absolutt med på en reunion.
Jeg har sett GNR live tre ganger, men kan ikke huske å ha sett Izzy - i 2006, var det da de spilte to kvelder? Kan det være at Izzy kun var med den ene kvelden?

De har spilt fire konserter i Oslo, hvis jeg husker riktig? 93, to i 2006 og en for 3-4 år siden?

User avatar

CocaineChrist
Poser
Poser
Posts: 223
Joined: 24 May 2012, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by CocaineChrist »

Antonzen wrote:
CocaineChrist wrote:Ja, var kult da Izzy dukket opp på konserten i Oslo i 2006 og spilte bl.a. Nightrain og Think About You (!). Da sang faktisk Axl bra også. Izzy hører absolutt med på en reunion.
Jeg har sett GNR live tre ganger, men kan ikke huske å ha sett Izzy - i 2006, var det da de spilte to kvelder? Kan det være at Izzy kun var med den ene kvelden?

De har spilt fire konserter i Oslo, hvis jeg husker riktig? 93, to i 2006 og en for 3-4 år siden?
Stemmer, Izzy var kun med den ene kvelden. Var vel her sist i 2010, da spilte de i Bergen også. Gikk på 2,5 timer for sent og Axl sang j****g dårlig. Drit.

User avatar

Topic author
Kjellvete
Rocker
Rocker
Posts: 533
Joined: 29 Aug 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kjellvete »

steinman wrote:Det burde være en enkel sak å få med Matt og Gilby, og med det stille med samme besetning som i 1991-1993, hvilket ville være hederlig nok siden både Steven og Izzy nok er rimelig utelukka.
Får håpe de får med seg blåserekka i det minste :liar:
Knugende knyttnever av negativ energi

User avatar

Antonzen
Rocker
Rocker
Posts: 928
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Antonzen »

Er ikke vanvittig bra nei. Men låt ikke bestandig like fett for 20 år siden heller, bare litt dårligere dokumentert.

User avatar

Doomination
Poser
Poser
Posts: 433
Joined: 02 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Doomination »

En ting er vokalen, men f**n så sur leadgitar det var i introen da. Haha!
ROCK!

User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMünchhausen »

Hvis hele bandet anno 91 hadde kommet sammen hadde det fristet, men det er nok lurest å heller leve på minnene om hvordan GnR ser/høres ut. Tror en realitetsorientering 25 år senere kommer til å gjøre vondt for mitt elleveårige jeg.

User avatar

Böh!
Rocker
Rocker
Posts: 730
Joined: 10 Sep 2006, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Böh! »

Doomination wrote:En ting er vokalen, men f**n så sur leadgitar det var i introen da. Haha!
Det høyrast ut som ein dårleg midi-versjon.
Sent from my Acer Aspire using Bulgorttalk

Image

User avatar

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Neppe tilfeldig at han bytter gitar underveis.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

VonMünchhausen
Rocker
Rocker
Posts: 932
Joined: 21 Aug 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by VonMünchhausen »

Dog et av de tilfellene hvor ordtaket "bedre sent, enn aldri" ikke helt gjør susen.

User avatar

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Tipper den roadien kan være glad han ikke jobbet for Dah Cumstaine.
Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Nudua
Belieber
Belieber
Posts: 119
Joined: 13 Jul 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Nudua »

Jeg vil helst drite i det, men samtidig vil jeg se dette blomstre eller gå helt på trynet dersom prisen er rett. Ser at honorarene til bandet fort kan gjøre det rimelig dyrt å bivåne "G`n`R Revisited".
Image


ChrisDamienDoll
Belieber
Belieber
Posts: 60
Joined: 03 May 2009, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ChrisDamienDoll »

Antonzen wrote:
CocaineChrist wrote:Ja, var kult da Izzy dukket opp på konserten i Oslo i 2006 og spilte bl.a. Nightrain og Think About You (!). Da sang faktisk Axl bra også. Izzy hører absolutt med på en reunion.
Jeg har sett GNR live tre ganger, men kan ikke huske å ha sett Izzy - i 2006, var det da de spilte to kvelder? Kan det være at Izzy kun var med den ene kvelden?

De har spilt fire konserter i Oslo, hvis jeg husker riktig? 93, to i 2006 og en for 3-4 år siden?
Hvis jeg ikke husker helt feil var det Izzy som spilte for dem første gangen de var i Oslo også, da han steppet inn for Gilby på noen konserter rundt da..... blandt annet Valle Hovin. Sikker på at Steinman kan rette på meg her

User avatar

Antonzen
Rocker
Rocker
Posts: 928
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Post by Antonzen »

Jeg var på guns på valle hovin i 93, da med Gilby Clarke.

Locked Previous topicNext topic