Gode greier
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Afferten kjiper til tråden allerede i andre post.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
-
- Embryo
- Mood:
Det var da super-optimistisk.Stian wrote:Når det drar seg mot lunsj mandag, er liksom mye av den kjipe delen av uka gjort, synes jeg. Helg neste!
www.profaniametal.net
www.myspace.com/profaniametal
www.myspace.com/profania
"At least you’re not a siamese twin where you’re brother is gay and he has a date tonight and you only have one ass…"
www.myspace.com/profaniametal
www.myspace.com/profania
"At least you’re not a siamese twin where you’re brother is gay and he has a date tonight and you only have one ass…"
Jaggu. Ville heller sagt at rundt lunsj på mandag så bruker trangen til å spidde handa i utstøtarboltinnrettaren(ikkje spør) å avta noko. Små gleder osv.TheUnborn wrote:Haha, du har det for godt.Stian wrote:Når det drar seg mot lunsj mandag, er liksom mye av den kjipe delen av uka gjort, synes jeg. Helg neste!
You treat your step-mother with respect, Pantera!
Pulp Fiction på nrk3
I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky
-
- Belieber
- Mood:
Skrappar er (så langt eg har skjønt frivillig)sletta som brukar med postar og alt, ergo vert trådane tilnærma ubrukelege, sidan sidetalet og postantalet ikkje stemmer overeins. I overkant med jobb å måtte justere ned sidetalet i adressefeltet for kvar tråd ein vil kikke på. Har vel sagt det før, men skaffa meg ikkje internett for å gjere ein innsats.RigmorMortis wrote:Hva skjedde egentlig med de gamle trådene? Det oppleves godt å få nye.
You treat your step-mother with respect, Pantera!
-
- Belieber
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Opplevde noe j****g artig i dag. Stakk med lillesøstra mi for å se Twilight på kino (lol), og så tenkte jeg at det sikkert hadde vært litt flaut om noen jeg kjente så meg. Og i det jeg tenker det, så kommer en jeg kjenner snikende forbi meg med en bok foran trynet for at jeg ikke skulle se henne. Småløp bortover med en bok i fjeset og lua dratt godt nedover huet. Helt alene. Hahaha, holdt på å le meg ihjel.
Kul film da. Hahaha
Kul film da. Hahaha
-
- Beliebe
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
Ferie er f******a gode greier. Kunne ønske jeg hadde det hele tiden!
"If people say I have lost my mind, maybe it's not gone, just a little hard to find"
-
- Rocker
- Mood:
Lenge til helga
"I lyden av ett hundre manns fortvilelse(over nok et år og leve) skriver vi her på screamforumet, i kulde og hat -og sinne!!!".
-
- Belieber
- Mood:
Jeg savner Skrapparkars (truse)innlegg, og det er jo gode greier at jeg har følelser som beveger seg utenfor området Likegyldighet.
...but if nothing has any meaning there's no point in my doing anything... (Deathspell Omega)