Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Den store reisetråden

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Ukjent
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ukjent »

Sørøst-Asia er fylt opp med folk som bare vil feste. Det er ikke helt min greie. Hjelp meg å bestemme hvor jeg skal dra. Har vurdert Kirgisistan, Tadjikistan, Afghanistan, Pakistan, Iran og Irak-Kurdistan. Eller Brunei, Indonesia, Øst-Timor, Fillipinene, Laos og Kambodsja. Må bestemme meg før jeg kommer til Kuala Lumpur for å fikse visum.

Livet er kort til å bli surt

User avatar

fantomas
Poser
Poser
Posts: 203
Joined: 13 Nov 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by fantomas »

Ukjent wrote:

Sørøst-Asia er fylt opp med folk som bare vil feste. Det er ikke helt min greie. Hjelp meg å bestemme hvor jeg skal dra. Har vurdert Kirgisistan, Tadjikistan, Afghanistan, Pakistan, Iran og Irak-Kurdistan. Eller Brunei, Indonesia, Øst-Timor, Fillipinene, Laos og Kambodsja. Må bestemme meg før jeg kommer til Kuala Lumpur for å fikse visum.

Iran eller Kirgisistan ville jeg gått for. Evt. Papua kanskje? f**n så du reiser da mann :D

Acrid wrote:Det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine, er for os Vællykkede og Smukke en vælplassered Øx mot den snafsede Proletarknold.

User avatar

Stian
Rocker
Rocker
Posts: 990
Joined: 30 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Stian »

Vurderer å flytte til Hellas. Frister lite å bo i tolv pluss eller minus resten av livet.


User avatar

Ukjent
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ukjent »

fantomas wrote:
Ukjent wrote:

Sørøst-Asia er fylt opp med folk som bare vil feste. Det er ikke helt min greie. Hjelp meg å bestemme hvor jeg skal dra. Har vurdert Kirgisistan, Tadjikistan, Afghanistan, Pakistan, Iran og Irak-Kurdistan. Eller Brunei, Indonesia, Øst-Timor, Fillipinene, Laos og Kambodsja. Må bestemme meg før jeg kommer til Kuala Lumpur for å fikse visum.

Iran eller Kirgisistan ville jeg gått for. Evt. Papua kanskje? f**n så du reiser da mann :D

Ingen jobb og litt penger til overs :).
Har vurdert Papua, men det er visst dyrt å reise der. Men det hadde vært fantastisk. Drar jeg til Kirgisistan og Iran blir det Tadjikistan, Afghanistan og Pakistan også siden jeg har lyst til å reise ved å haike/ta buss. Pluss at jeg har penger til ca. et halvt år. Kurdistan i Irak virker også fantastisk, men vet ikke hvordan det er å komme seg dit via Iran.

Livet er kort til å bli surt

User avatar

prometherion
Be
Be
Posts: 4
Joined: 17 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by prometherion »

Dama er i Kirgisistan nå. Jeg reiser ned til Tokyo et par uker i august.


User avatar

Ukjent
Belieber
Belieber
Posts: 17
Joined: 01 Apr 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Ukjent »

Hva syns hun om landet?

Livet er kort til å bli surt

User avatar

prometherion
Be
Be
Posts: 4
Joined: 17 Jan 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by prometherion »

Hun reiste i går, så har ikke fått pratet så mye med henne enda. Kan fortelle litt mer når jeg får snakket med henne. Det hun skulle på var hvertfall en 16 dagers fjelltur arrangert av DNT, så da har de jo et program de følger hver dag.


User avatar

Katinka
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 14 Mar 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Katinka »

Da har jeg akkurat kommet hjem fra Tavira, Portugal. Det kan anbefales, mye grunnet veldig fine strender (men med litt kaldt vann), pent og ryddig hotell (Vila Galé) og billige sko og vesker av overraskende god kvalitet! Veldig sjarmerende liten by med mye historie.


User avatar

Notre_Pere
Infant
Infant
Posts: 2
Joined: 09 Feb 2008, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Notre_Pere »

Har kjørt 5000km på 12 dager. Amsterdam, Monte Carlo, Milano og København. Konge tur


User avatar

Topic author
MikkelRev
Rocker
Rocker
Posts: 795
Joined: 20 Apr 2008, 00:00
Favourite genre: Heavy Metal
Location: แบร์เกน
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0
Norway

Post by MikkelRev »

Noen som skal på ferie i sommer da? Selv skal jeg til Thailand i 3 uker. Gleder meg som en unge!


Locked Previous topicNext topic