Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Alice in Chains (2008 - nå)

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Alice in Chains (2008 - nå)

Post by MARDVK »

Enig!

MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Screamer
Belieber
Belieber
Posts: 13
Joined: 18 Jul 2005, 00:00
Mood:
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Post by Screamer »

Oppdaget nylig dette bandet. Har alltid hørt om dem, men regnet med det var noe halvgrei grunge i samme gate som Nirvana. Nirvana har jo noen kule låter, men er ikke helt det store, så sjekka aldri dette før jeg så gamlebassisten på Celebrity Rehab og ble litt nyskjerrig på musikken. Søkte opp Nutshell i unpluggedkonserten på youtube. Stort! Originalversjonen er enda bedre, og den ene låta i OP her er jo bedre enn det igjen! Blir å utforske dette bandet en stund kjenner jeg. Men merker at det er en del kjedelig av det tidligere jeg så langt har sjekka ut også.

User avatar

Folkefiende
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 24 Jan 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Folkefiende »

Tidenes band på sitt beste.

User avatar

Tyrion
Belieber
Belieber
Posts: 92
Joined: 02 Sep 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Tyrion »

Jeg syns nye Alice in Chains er sjokkerende bra! Helt tilfeldig at jeg sjekka det ut, var vel Mr Mardvk som mumla om det på fb. Hadde aldri trodd at 20+ år skulle ha sååå god effekt på et band

http://open.spotify.com/track/54HJyWn9phxNWONNtlfLfG

Nesten så bra at jeg får lyst på dreads

User avatar

Topic author
Tenebres
Poser
Poser
Posts: 460
Joined: 25 Oct 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 47

Post by Tenebres »

Tyrion wrote:Jeg syns nye Alice in Chains er sjokkerende bra! Helt tilfeldig at jeg sjekka det ut
Samme her, ble (gjen)frelst som f**n. Dirt var altså fett i sin tid og fortsatt i dag, men det er som om AiC nå er et helt nytt, stort band. Mange tenker at bandet er dødt pga den lange pausen og gidder ikke å bruke tid på nye plater. Så kanskje hadde de fått mer positiv oppmerksomhet om de rett og slett hadde byttet navn.

User avatar

MARDVK
Rocker
Rocker
Posts: 1871
Joined: 28 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by MARDVK »

Tyrion wrote:Jeg syns nye Alice in Chains er sjokkerende bra! Helt tilfeldig at jeg sjekka det ut, var vel Mr Mardvk som mumla om det på fb. Hadde aldri trodd at 20+ år skulle ha sååå god effekt på et band

http://open.spotify.com/track/54HJyWn9phxNWONNtlfLfG

Nesten så bra at jeg får lyst på dreads
<3

Nye skivene sitter enda helstøpt, j***a bra og foreløpig det beste comebacket av et større band, noe jeg får bekreftet mens jeg sitter her og lider meg igjennom nye Soundgarden...
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
Image

User avatar

Folkefiende
Belieber
Belieber
Posts: 137
Joined: 24 Jan 2011, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Folkefiende »

Syns Black Gives Way to Blue er noen hakk sterkere enn sisteskiva, men man klager da ikke.

Locked Previous topicNext topic