Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Line 6 Amplifi FX100

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.
User avatar

Topic author
Peisy
Belieber
Belieber
Posts: 88
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Line 6 Amplifi FX100

Post by Peisy »

Noen her som har peiling på denne?


User avatar

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Nei dessverre, men denne dukket opp i newsfeeden min:[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Ser ut som en mer fancy variant av den du solgte meg.
Har du kjøpt eller vurderer du?

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Topic author
Peisy
Belieber
Belieber
Posts: 88
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Peisy »

Har kjøpt og tro meg, denne er ikke mer fancy enn brettet du kjøpte av meg. Mye mer muligheter med ditt. Det jeg sliter med er å finne ut åssen man endrer effekt til hver lyd. Virker som hver bank har en "låst" effekt. Mulig hele greia er basert på online/app og at man skal styre det derfra...


User avatar

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Auda, ville i så fall vært kjipt. Men jeg nekter å tro at de gjør en mer moderne versjon mindre sjangerfleksibel. Vil uansett tro det er flere som sliter med samme som deg, så google bør kunne gi deg svaret.

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

“AMPLIFi FX100 is an exciting new product that takes the pain and complexity out of getting great tone,” said Max Gutnik, Vice President of Products and Marketing, Line 6. “The AMPLIFi Remote iOS app lets you quickly and intuitively find, create, and share your sound. And with innovative features like Bluetooth® streaming audio and automatic tone matching, FX100 is equally as fun jamming along with your favorite songs and playing with your band.” The AMPLIFi Remote iOS app delivers unparalleled tone control from an iPhone, iPad or iPod touch*. There’s no need to navigate through tiny screens and complex menus—AMPLIFi Remote allows guitarists to dial up stunning tone with ease. Plus, guitarists can create, share, download and rate tones with a cloud-based community of musicians. AMPLIFi FX100 also takes jamming to a whole new level. Guitarists can play along with tracks in their music library via Bluetooth® streaming audio, and revolutionary tone matching automatically delivers tones that match their music library. Now guitarists can get the legendary tones of their favorite guitar players in an instant"
Kan se ut som du har rett, fant ihvertfall ingenting om hvordan man "skrur lyd" manuelt. Mulig du burde bytte den inn med en eldre versjon som passer ditt behov bedre? Verste er jo faktisk at den i Applebasert.

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

User avatar

Topic author
Peisy
Belieber
Belieber
Posts: 88
Joined: 28 Jul 2003, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Peisy »

Altså, finner fete lyder i brettet, og også åssen man lagrer ulike lyder på de forskjellige bankene. Er kun dette med effekt jeg ikke finner ut av. Å kunne velge hvilken effekt til hvilken som helst bank/lyd. Snodig...


User avatar

Onkel Ond
Rocker
Rocker
Posts: 539
Joined: 24 Mar 2004, 00:00
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 46

Post by Onkel Ond »

Ja, det er rart. Den web-baserte manualen var heller ikke spesielt hjelpsom.

Welcome to Hell, now get off my doorstep
A bottle of wine and a bucket of blood

Locked Previous topicNext topic