Welcome to %s forums

De beste forumene for rock og metall - før var det Scream Magazine

Login Register

Viking/norrønt band søker trommis,bassist og annen gitarist!

Archive on Scream Magazine from 2019 and older.

Topic author
Metalviking
Be
Be
Posts: 4
Joined: 24 May 2015, 12:36
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Age: 39

Viking/norrønt band søker trommis,bassist og annen gitarist!

Post by Metalviking »

Hei alle metal huer der ute!

Nystarta Viking/norrønt metal band søker etter trommis, bassist og annen gitarist.
Vi er per dags dato Vokalist og gitarist (meg).
Ganske nystarta band,men helt klare ambisjoner om å komme noen vei.
Skriver egne låter (har 2 låter så å si klare nå) spiller også coverlåter for å bli litt varme i trøya og bli samstemte.
Band som minner om vår stil er vel f.eks. Amon amarth, king of asgard med en god dæsj Black label society.
Vi er begge i 30 åra så fint hvis du er rundt den alderen, dog er ikke noe krav så lenge du er god på det du gjør og er "voksen" nok til å spille i band.

Jeg har lang erfaring med band,live spillinger og studio innspillinger. Begynte som bassist når jeg var 12 år fram til jeg var ca 20 år.
I den tiden ble det spillt inn 5 demoskiver og en del live spilling på små og store arrangementer. Gikk over til gitar da jeg runda 20 og fant ut at dette var noe for meg. Spillt i en del band siden da, men aldri helt finni meg til rette med stilarter,folka eller holdninger.
Jeg er ikke sær og vanskelig, men når man møter opp på øvning høy eller full så blir det for dumt og useriøst for meg.
Dette bandet skal være seriøst og vi skal ha det moro og ønske å spille i band og utvikle en sound som vi er trygge og fornøyd med, så vi kan fikse noen gigs i framtiden samt innspillinger.


Vi holder til i ørje (østfold) hvor vi begge bor og har øvningslokaler samt flere muligheter for studio tid for en VELDIG billig penge.
Hvis det er noen som kommer langveisfra så ikke la det være ett hinder,(for de som ikke har bil) tog til mysen hvor vi kan møte deg/dere med bil og bringe dere til toget igjen etter øving. Jeg lever og ånder musikk og håper det er flere der ute som meg!
-Hail Odin!

User avatar

BlueGrot
Rocker
Rocker
Posts: 549
Joined: 20 Mar 2008, 00:00
Favourite genre: It's complicated
Mood:
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Norway

Post by BlueGrot »

Tøft at norske band tar fanen fra Black Label Society videre.

Locked Previous topicNext topic