Carcass
Det lille jeg har hørt av Grind perioden har ikke falt spes i smak.
Skal jeg høre på noe blir det Death Metal perioden, men sjeldent jeg hører på Carcass...
Ganske bra band dog, ikkeno å si på det.
Skal jeg høre på noe blir det Death Metal perioden, men sjeldent jeg hører på Carcass...
Ganske bra band dog, ikkeno å si på det.
MALVM QVOD HOMINES FACIVNT
-
- Poser
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Storfan av Carcass. Reek... og Symphonies... er fantastiske grindcore-skiver, men det er Necroticism..., med sin blanding av grindcore og melodiøs deathmetal, som er favoritten. Faktisk en av mine all-time highs.
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
Fantastisk jevn og høy kvalitet på alle platene utenom "Reek of Putrefaction" som er middels bra. Jeg stemte Death-Metal selv om jeg muligens liker "Symphonies of Sickness" best. "Hard-Rock-Carcass" på "Swansong" er foresten veldig undervurdert.
-
- Be
- Mood:
hauepine wrote:Fantastisk jevn og høy kvalitet på alle platene utenom "Reek of Putrefaction" som er middels bra. Jeg stemte Death-Metal selv om jeg muligens liker "Symphonies of Sickness" best. "Hard-Rock-Carcass" på "Swansong" er foresten veldig undervurdert.
vel, swansong er jo relativt kjip..
Blabla blablabla...
Det mener ikke jeg!Caligulinda wrote:hauepine wrote:Fantastisk jevn og høy kvalitet på alle platene utenom "Reek of Putrefaction" som er middels bra. Jeg stemte Death-Metal selv om jeg muligens liker "Symphonies of Sickness" best. "Hard-Rock-Carcass" på "Swansong" er foresten veldig undervurdert.
vel, swansong er jo relativt kjip..
-
Topic author - Belieber
- Mood:
Liker Swansong godt jeg, knallplate. Wake Up And Smell The Carcass er det eneste jeg har originalt, fy farsken for en samleplate. Utrolig mange fete riff og melodier. Edge of Darkness er kanskje favoritten min av bandet, eller Keep on Rotting in the Free World. Kjipt de ga seg, for bandet utviklet seg helt klart i riktig retning. Er det noen som vet om Blackstar-skiva (med Ken Owens og Bill Steer) er noe bra? Leser på bnrmetal at den er i samme gate som Swansong.
Vet ikke helt. Uavgjort. Liker alt med dem, unntatt debuten som blir litt vel kaotisk.
-
- Embryo
- Mood:
Heller mot grind-perioden, selv om dø-metallen dems også har klasse. Reek of Putrefaction er storveis.
-
- Poser
- Mood: