BM: oslooverfokusert drittscene?
-
Topic author - Spermatozoon
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
BM: oslooverfokusert drittscene?
Velg og vrak i alternativer boys and gals
ps: Moderator kan gjerne hendvende seg slik at jeg kan få refs for ikke å ha sluppet denne på off topic da dette er en tullepoll. Grunnen er at jeg ville gjøre noko morro med en liten kvass eim av kritikk men fant ikke anen råd enn å slenge den ut her siden det ikke egentlig er off topic i ordets rette forstand, JA! hvem vet, kanskje dette kan bli starten på en fin og langt tråd om hva folk mener om black metal miljøet i norge anno 2006.
**
Den forrige tråden din hadde ingen poll og så derfor helt meningsløs ut. Siden jeg har en viss forståelse for pollproblemstilingen får denne tråden stå. Tittelen forandres fordi tittelen skal gjenspeile innholdet i tråden din.
Sjekk ut denne linken for å slippe forviklinger og refs:
http://www.screammagazine.com/modules.p ... file=rules
ps: Moderator kan gjerne hendvende seg slik at jeg kan få refs for ikke å ha sluppet denne på off topic da dette er en tullepoll. Grunnen er at jeg ville gjøre noko morro med en liten kvass eim av kritikk men fant ikke anen råd enn å slenge den ut her siden det ikke egentlig er off topic i ordets rette forstand, JA! hvem vet, kanskje dette kan bli starten på en fin og langt tråd om hva folk mener om black metal miljøet i norge anno 2006.
**
Den forrige tråden din hadde ingen poll og så derfor helt meningsløs ut. Siden jeg har en viss forståelse for pollproblemstilingen får denne tråden stå. Tittelen forandres fordi tittelen skal gjenspeile innholdet i tråden din.
Sjekk ut denne linken for å slippe forviklinger og refs:
http://www.screammagazine.com/modules.p ... file=rules
Jeg sier som far min: Slå av den drittmusikken og sett på no skikkelig ABBA
-
- Belieber
- Mood:
-
- Mood:
Stian wrote:Aldir mer enn én kanne kaffe før kirketid, unge mann.
Den var for skjem mann!
du må kvesse tastaturpølsene dine mer og trå tell hardere skal'n få høl på denna ballongen, men fra ender til bannan. Har du sett Convoy (kris kristoffersen) og smokey and the bandit. Cerbie kan du drite da det for meg er helt tydelig at Bilen er i besittelse av sjela tell Flipper, hjernen til Skippy og forgasseren til Lassie, skipp og hoi!
Zintkar wrote:Stian wrote:Aldir mer enn én kanne kaffe før kirketid, unge mann.
Den var for skjem mann!
du må kvesse tastaturpølsene dine mer og trå tell hardere skal'n få høl på denna ballongen, men fra ender til bannan. Har du sett Convoy (kris kristoffersen) og smokey and the bandit. Cerbie kan du drite da det for meg er helt tydelig at Bilen er i besittelse av sjela tell Flipper, hjernen til Skippy og forgasseren til Lassie, skipp og hoi!
Jau, har sett. Og jeg er ganske sikker på at han heter Hercie, ikke Cerbie. Og det er Captain Chaos, ikke Captain USA. Convoy er knall. Rubber duck!
-
- Mood:
Stian wrote:Zintkar wrote:Stian wrote:Aldir mer enn én kanne kaffe før kirketid, unge mann.
Den var for skjem mann!
Jau, har sett. Og jeg er ganske sikker på at han heter Hercie, ikke Cerbie. Og det er Captain Chaos, ikke Captain USA. Convoy er knall. Rubber duck!
JEG derimot er skråsikker på at vi begge tok feil og at det er herBie vi snakker om og JO! Reynolds blir drittlei av Cpt. Chaos så han blir til Captain USA helt på slutten.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Beli
- Mood:
lepra wrote:Antarath_MATS wrote:ok...NÅ datt jeg virkelig ut i svingen om hva temaet er
Det handler om å leve.
Det handler om å le.
-
- Spermatozoon
- Mood:
Etter alle disse år med blackmetal og den slags, må jeg si at jeg er DRIT lei alle "spillereglene". Musikken blir liksom glemt veldig ofte. Altfor mange artister tar seg selv høytidelig, noe som blir for fjernt. Noen er konstant opptatt av at ting skal "utvikle" seg, mens andre igjen dømmer all "forandring" nord og ned. SLAPP AV FOLKENS, deres svake, ubetydlige meninger betyr null og nix. La oss se hvem som er hvem om nye 10 år. Bra med meninger, men kutt ut den evinnelige sytinga, og gjør noe bedre sjøl hvis alt er så ræva.
-
- Beliebe
- Mood:
-
- Rocker
- Mood:
-
- Belieber
- Mood:
lepra wrote:Antarath_MATS wrote:ok...NÅ datt jeg virkelig ut i svingen om hva temaet er
Det handler om å leve.
Ja nu ble jeg klokere..