Beste Shining plate
Beste Shining plate
Ja folkens, for dere som liker dette bandet, hvilken av skivene her best?
Sitter å venter i spenningen til V - Besvikelsens Dystra Monotoni kommer ut, fytti f**n.
(Håper jeg fikk med meg alle skivene nå)
Sitter å venter i spenningen til V - Besvikelsens Dystra Monotoni kommer ut, fytti f**n.
(Håper jeg fikk med meg alle skivene nå)
-
- Rocker
- Mood:
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Veit a f**n, har ikke hørt så mye av de, og gigen på betong var så som så(og eg var litt på flaska den kvelden)..Hyggelig innleid trommis dog.
-
- Poser
- Mood:
IV: The Eerie Cold, for f**n!
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
serenity wrote:IV the eerie cold! Den skiva er f**n meg helt spesielt bra. Er det hellhammer som spiller trommer på den også? eller spilte han bare på angst?
Er vel bare på angst, tror jeg da.
-
- Belieber
- Mood:
Treern, men nå er det også den jeg har hatt lengst og hørt mest på. Den siste har jeg knapt spilt.
Fyy faan kor jæævlig det e!!!
Har bare Angst, Självdestruktivitetens Emissarie. Syns den er meget bra. Synd de er så j****g dårlige live.
-
- Belieber
- Mood:
-
- Poser
- Mood:
Alt anbefales egentlig. Men The Eerie Cold er nok den beste etter min mening.Sortsinn wrote:Har aldrig høyrt Shining men då ser eg her kva som er anbefalt!
Det maa bli slutt paa denne landssvikerpolitikken, og paa jukset i MGP!
sorgh wrote:serenity wrote:IV the eerie cold! Den skiva er f**n meg helt spesielt bra. Er det hellhammer som spiller trommer på den også? eller spilte han bare på angst?
Ok, trodde han spilte på the eerie cold også. j****g bra trommer på den.
serenity wrote:sorgh wrote:serenity wrote:IV the eerie cold! Den skiva er f**n meg helt spesielt bra. Er det hellhammer som spiller trommer på den også? eller spilte han bare på angst?
Ok, trodde han spilte på the eerie cold også. j****g bra trommer på den.
I følge hjemmesiden deres er det Hellhammer som spiller trommer på eerie cold.
http://members.tripod.com/~shiningband/news.html
Ligger en del morsomme intervjuer der.
olavr wrote:kattefisk wrote:"In the Kingdom of Kitch, You Will Be a Monster" er den desidert beste plata!
som har hva med svenske Shining å gjøre?
Tja mulig han tulla, eller mulig han trodde tråden handla om norske Shining.
http://www.pitchforkmedia.com/record-re ... ster.shtml
The lime of the ancient marinade.
-
- Belieber
- Mood:
STUDIO TIME
SHINING have also announced that studio has been booked for February 2006 and that the recording of the fifth album will take place in both Sweden (drums, guitars, bass) and Slovenia (vocals, piano, orchesration), more news on this later.
Fet type: Hmmm, spennende. Satser på enda mer utvikling fra The Eerie Cold, som forøvrig er min favoritt.